# البارت الأربعون
#من روايه
#عشق ولد من كبرياء# بقلم ملك الكفراوي ❤️ "
متنسوش الفوت والكومنت والشير ي بنوتات ❤️✨
****************************
دلف محمد الي غرفتها فوجدها فارغه... دب الرعب في قلبه ليردف بخوف وهو ينادي باسمها : ملك.... ملك....
بحث عنها ولم يجدها فاتجه الي الحمام سريعاا ولكنه وجده فارغاا خرج سريعاا من الغرفه ليجد الممرضه تدلف إليها ليردف هو بسرعه : اللي كانت هنا راحت فين
الممرضه : مفيش حد هنااا... كان في واحده هنا وخرجت
خرج محمد بسرعه من تلك الغرفه وهو يكاد يصااب بالجنون ... قاد سيارته سريعاا وهو لا يعلم أين يذهب... ولكنه اردف بغضب : وحياتك عندي مش هتهربي المره دي كماان... هجيبك ولو تحت الأرض...
علم الجميع بخبر اختفائها وأصبح الجميع في حاله رعب... هل ستختفي سنين مثل تلك المره... لا...
وبعد اسبوع من اختفائها..
محمد بغضب : ملك كأنها اتمسحت من على وش الأرض...
وليد بتذكر : عرفت هي فين...
محمد بلهفه : فين...
وليد بابتسامه : ملك افتكرت... الشاليه اللي كانت فيه لما هربت منك... فيه اوضه محدش عارف بيها غيري انا وهي بس... الاوضه دي تحت الأرض... ملك افتكرت وهي هناك...
محمد بغضب : راحت شرم لوحدها.... انا رايح اجيبها....
مريم بسرعه : لا لا استنى... هي اللي هتيجي...
محمد بزهول : ازاي...
مريم بخبث : حادث خطير ادي الي موت الملياردير محمد الادهم...
الجميع بصدمه : نعم....
مريم بضحك : هههههه... اختي غبيه وماشيه ورا قلبها... هترجعلك لو عرفت انك في خطر...
نور : بس انتي كدا موتيه خالص...
سليم بتفكير : حاادث عرض حياته للخطر... وكدا اضمن....
زياد بتفكير : والدكتوره اللي هتنقذه هي....
روان : يدخل مستشفى تانيه بعيد عنكم... علشان تقدر تيجي...
احمد بتذكر : حفله فيلسوفه الطب النهارده... ممكن نعمل دا بعد الحفله... ايه رايكم...
مليكه : وكدا تدخلوه مستشفى من هناك... بعد الحفله أتعرض لحاادث قوي
مريم بمرح : شااابوه ي جماعه... يلاا علشان نلحق نوصل الحفله دي لان متحمسه اعرف مين هي....
محمد بضيق : حاسس انك هتديني ورا الشمس بخططك دي...
مالك بضحك : عيب عليك دي مراتي....
محمد بضيق : ياعم اسكت... مراتك دي هقتلها اصلاا...
مريم بغضب : وانا مالي....
وليد بجديه : خلاص بقااا... بلاش شغل العيال دااا...
حل الليل سريعاا وظهرت شمس جديده لتعلن عن بدايات ربما تغير حياه الجميع ...
استعد الجميع للسفر الي تلك الحفله التي انتظرها الجميع... وصلوا جميعاا الي مكانهم ليردف محمد : انا مش هفضل هناا... مجهز حاجه ليها بعد الخطه... دا لو نجحت يعني..
مريم بتفهم : متقلقش هتنجح بإذن الله...
وليد بابتسامه : انشاء الله ترجعلك...
محمد بأمل : ي رب...
مالك : دلوقتي لازم نستعد الحفله....في مكان آخر في احدي الشاليهات....كانن تجلس بشرود كبير... تسترجع ذكريات ماضيها... حسمت أمرها على الاستعداد على نهى ما يفكر به الجميع... ارتدت ملابسها سريعاا فكانت في أبهى صورها لما لا وهي ملك الدمنهوري بقوتها المعهوده...
أنت تقرأ
عشق ولد من كبرياء "مكتمله"
Mistério / Suspenseواني احبك حبا انت تجهله.. ما بال قلبك لا يعرف حبي له؟!...هل تعلم اني عندما احادثك.. يرفرف قلبي منبسطٌ ومبتهجٌ.. ربااه اني احبه حبا كأنما... لم احب احداً مثلما أحببته..!