6

2.9K 144 71
                                    

,,Takže vy jste na cele spolu?" Zeptal se Louis, když celou dobu jen mlčky seděl naproti Nialla, Michaela a Ashtona. Uslyšel kousek jejich konverzace a tak na ní navázal. S otázkou pohlédl na Michaela s Niallem a čekal na odpověď a na to až jim povolí si jít pro snídani.

,,Jo," Odpoví mu jednoduše Michael, mezitím, co se Niall vedle něj směje. Dělá ten kluk něco jinýho, než že se směje?

,,Aha," Řekne Louis, aby udržel konverzaci, ale to mu už nikdo nevěnuje pozornost. Všichni se baví mezi sebou a Louis sedí sám naproti nim a kouká k okýnku, kde jsou kuchařky. Chce se nasnídat, udělat tu práci, co musí, naobědvat se a mít polední klid. A přísahá, jestli ho Harold v poledním klidu nenechá spát, tak ho zabije.

,,Snídaně! Můžete si chodit." Zařve ta hlavní kuchařka a u jejího okénka se hned objeví několik lidí čekajících na jídlo. Louis se taky zvedne a beze slova odejde od stolu. Stejně si nikdo nejspíš ani nevšiml, že odešel. S přemýšlením o tom jakou nechuťárnu mu zase do té misky dají, se zařadil do fronty a čekal. Před ním se tyčil asi dvoumetrový špinavý blonďák a Louis se cítil tak malý. Všichni byli oproti němu tak vysocí..

Konečně se dostal na řadu. Kuchařka mu dala krupici s máslem a kakaem. Na tom se nedá nic zkazit, ne? Jestli tady neumí udělat ani krupicovou kaši, tak je něco vážně špatně.

Louis se vracel zpátky ke stolu a viděl smějícího se Nialla s Ashtonem. Skvěle. Michael, ten s kterým se Louis nejvíce baví je pryč. Louis se teda posadí na místo, kde seděl předtím a mlčky začne jíst.

,,Už se to nese!!" Uslyšel Michaelův hlas pár vteřin po tom, co dosedl.  Michael nesl dvě misky, ale vedle něho šel i Harold s dalšíma dvěma. Louisovi málem zaskočilo, jakmile se podíval jejich směrem. Ashton se posouval na lavici, aby udělal Harrymu prostor na sezení, protože vždycky sedí spolu. Harry o něho ani nezavadil pohledem a už si sedal vedle Louise, který se z toho až zakuckal.

,,Dobrý Louis?" Zeptal se starostlivě Michael a Louis na něj jen zakašlaně kývl. Nic není dobrý. Harry schválně posunul svou nohu, aby se jí mohl dotýkat té Louisové. A Louis se nemohl ani posunout, protože by spadl z té lavice na zem.

,,Co že to děláme po snídani?" Položí otázku Ashton, který sedí přímo naproti Louise a rozhledne se po všech, co tam sedí. Louis pokývá rameny a dá si do úst další sousto.

,,Normálka. Půl hodina na převlečení a potom dvě hoďky uklízet. Jseš tady čtyři roky a pořád si to nepamatuješ?" Uchechtne se Harry po Louisově pravici. Louis se cítil nekomfortně.

,,Když oni ten rozvrh pořád mění..." Vymluví se Ashton a zasměje se směrem k Harrymu.

Louis dojedl jako první a svůj pohled měl vražený ve stole. Všichni se bavili a on byl prostě ten odstrčený. Chtěl se teď tak moc vypařit a být doma. Ne v cele. Chtěl být u sebe doma a sám ve své posteli. Kdyby tam teď byl, nikdy by se to s Haroldem nestalo a neopakovalo, protože by ho neznal a tím pádem by se ním nenechal pokaždé svést. Nemusel by teď vedle něho sedět a poslouchat jak se směje s ostatními, mezitím, co Louis sedí v rohu a je duchem ztracený. Povzdechl si. Naštěstí na sebe nepřitáhl žádnou pozornost, protože všichni byli moc zabraní do ostatních věcí, než aby si všímali Louise. Bylo mu na nic. Co je teď asi s jeho domem? Co je s jeho normálním životem?

Louis se nemůže sám na sebe ani podívat. Je ve vězení. Nedokázal se ani obhájit. A má sex s člověkem, který mu pije krev. Je ze sebe tak zklamaný. Asi si měl tehdy místo Liama ten život vzít on sám.

Nemá rodinu. Nemá přátelé..jediné, co měl byl ten dům. A teď je ve vězení...Louis je sám ze sebe znechucený už jen, když nad tím přemýšlí..Kde jsou jeho sny a cíle? Chce se mu z toho brečet. Kde je ten starý Louis, který si užíval života? Louis měl pocit, že všem kolem sebe jen ubližuje.

Prisoner | LSKde žijí příběhy. Začni objevovat