22

1.4K 92 67
                                    

Bylo tmavé brzké sychravé ráno. Louis předešlou noc usínal objímajíc Harryho nahé tělo, ale jakmile se vzbudil, Harry tam nebyl. Místo teplého těla, které očekával, byl vedle něj jen chladný polštář a kus deky. Zmateně se kolem sebe porozhlédl a zahlédl svého kudrnáče stát zlomeně v rohu místnosti daleko od postele. Pořád nahý, otočený zády k Louisovi. Nešlo mu vidět do obličeje, skenoval jen jeho nahou lehce osvícenou postavu. Lehce si protřel unavené oči a pohledem zůstal na Harryho zádech. Harryho chvilkama buď otřepávala zima, nebo měl úzkostivé tiky. A protože to Louis potřeboval zjistit, zvedl se. Harry byl myšlenkami nejspíše úplně jinde, protože Louisovu přítomnost, dokud se ho nedotkl, vůbec nezaregistroval.

Louis překryl velkého motýla na Harryho břiše svými pažemi a přitulil se k jeho zádům. Harrymu hned naběhla husí kůže. Věnoval kudrnatému několik polibků na nahá záda a hladil černého motýlka na jeho pevném bříšku. Harry položil své ruce na ty Louisovy a zadíval se na jeho tetování. Každou malůvku si pečlivě prohlédl. Pohladil každou z nich a po chvíli si začal hrát s jeho prsty. Louis celou dobu opečovával Harryho záda polibky. Když se ale nahl k jeho krku, Harry okamžitě přestal se vším. Svou hlavu zaklonil a držel se Louisových rukou. Pevné sevření Louisových paží ho nesmírně uklidňovalo a tak si nechal od brunetkových rtů zamotat hlavu. Povolil by mu teď vlastně úplně všechno. Louisův dotyk byl něžný a láskyplný a Harry se nemálo usmíval. Louis byl úplně jiný člověk, než s jakým ho tehdy dali do cely. Byl citlivější, něžnější a otevřenější. Byla to ta verze, po které Harry toužil pokaždé, když se ho dotkl. Byl to ten sladký chlapec, ke kterému se musel dostat i přes tu tvrdou skořápku. A teď ho měl přímo za sebou. Objímal ho a dotýkal se ho jakoby by byl z cukru. Harry věděl, že se zamiloval už dávno, ale teď to byla úplně jiná verze lásky.

Harry se od Louise rychle odtáhl a Louis na něj zmateně pohlédl. Než ale stihl udělat cokoliv jiného Harry narazil do jeho hrudě tou svou a zavrtal se do jeho objetí. Louis se smíchem obmotal zpátky své ručky kolem Harryho, ale tentokrát je umístil na chlapcův pas, těsně nad zadek.

,,Víš.." Začne Louis povídat do Harryho ucha a pohladí jeho záda.

,,Dříve jsem si nedokázal představit život s tebou," vysloví zřetelně pomalu a Harry se odtáhne tak, aby mu viděl do obličeje. Se zájmem čekal, co z brunetka vypadne.

,,teď si nedokážu představit život bez tebe." Dořekne s pohledem na motýlka na Harryho hrudi. Nevěděl proč, ale bál se zvednout svůj pohled k Harrymu. Ale po několika sekundách nedokázal ovládnout tu touhu po Harryho zeleni. Zvedl svůj pohled k Harrymu a viděl sice jeho úsměv, ale zalitý ve slaných slzách. Svou rukou sjel do jeho vlasů a usmíval se na něj stejně láskyplným úsměvem jako Harry na něho.

xxx

Venku bylo hnusně. Všichni venku poctivě cvičili a u toho na všechny pršelo. Louisovi to ani tolik nevadilo. Měl na mysli jiný problém. Vedle něj dělal cviky Harry zahleděný kamsi pryč. Michael byl s Niallem na opačné straně a o něčem si povídal s pohledem upřeným na Louise. Louis nevěděl, jestli to bylo jen jeho sociálně nestabilní já a nebo se od něj všichni kromě Harryho pomalu vzdalují. Od té doby, co Michael ví o té věci mezi ním a Harrym, si Louis připadá spíše jako jeho nepřítel než kamarád. Michael ho spíše od té doby odstrkoval a bavil se jen s Niallem, pokud nešlo o nějaký zdejší drb. Ale třeba se to Louisovi jen zdálo. Přece jenom, jeho vnitřní démoni mu schválně předhazují podobné scénáře.

,,Mazejte!" Vykřikne jakýsi hlas a všichni se na jeho povel zvednou a začnou odcházet, proto to zopakuje i Louis. V hloučku lidí opatrně nahmatá Harryho ruku a na malou chvilku jí pevně stiskne. Jakmile ale všichni dojdou dovnitř, Louis musí Harryho ruku opustit. Nemohli tady nic. Jedno pozitivum na tom, ale dnes bylo. První lidé chodili do sprch, což znamenalo, že se za chvíli natolik vyprázdní, aby tam spolu mohli dvě zmatené duše chvíli pobýt v objetí.

Prisoner | LSKde žijí příběhy. Začni objevovat