Harry je od té hádky čím dál tím divnější. Ne jenom to, že k Louisovi minimálně týden neprohodil ani slovo a ani žádnou nadávku. Ale taky ho Louis už tak dvakrát za jeden týden viděl vylézt v noci z postele celého rozhozeného. Vždy měl v obličeji něco mezi zklamaným a úplně mimo výrazem. Vypadal ztraceně a zamýšleně..Smutně a zaraženě. Bylo těžké v té tmě rozeznat, ale zároveň to bylo jednoduché. Harry býval divný a šlo to dost poznat, i když se to snažil na sobě nedat znát. A taky další divná věc byla, že se nepokusil už ani jednou o sex, což je u Harryho něco jako kdyby přestal dýchat. Když se přestane snažit o sex, tak je něco špatně. Až na to, že nikdo nevěděl, co je špatně.
Louis to neřešil. Konečně má aspoň od jeho vlezlých keců a připomínek pokoj. A nemusí mít výčitky, protože s ním už nespí, ale..Proč mu to chybí? Chybí mu Harryho dotyky a chvilkami i ta drzost a on nedokázal pochopit proč. Vždycky, když se spolu vyspali, tak byl na sebe akorát naštvaný a teď, když už to mezi nimi konečně není, tak mu to chybí? Blbej vtip, ne?
Harry chodí jako tělo bez duše a věčně se chová divně. Není ve své kůži. Louis by moc rád přišel na důvod proč se to děje. Ale zaprvé, jednou se zeptal a mistr ignorant mu neodpověděl. A za druhé, to vlastně nechce řešit. Harry se o něho nikdy nezajímal, tak proč by se měl Louis zajímat o něho? Už jenom z principu to zní jako naprostá stupidita. Harry je člověk, který schovává své emoce za sexuální úšklebek a ten mu teď na několik dní zmizel a Louis neví, co má dělat. Nikdy s tou osobou nevedl smysluplnou konverzaci. Vždyť on ho vlastně pořádně ani nezná. Párkrát se spolu vyspali, ale jinak? Jako člověka ho absolutně nezná. Nikdy se k tomu nedostali, protože jde jenom o sex. Noo..ono by bylo možná dobré vědět s kým vlastně spíte. Louis věděl jen to, že je vrah, což je asi ta nejhorší informace, kterou se mohl dozvědět. Spí s vrahem Yay! A teď je jeho vrah ještě více tajemný než předtím :) Lepší to být nemůže.
Co když se ho Harry pokusí zabít? Co když celé ty týdny, co je tak divný vymýšlí plán jak ho zabít? Ne. I když- Ne! I když- Kurva. Louis si myslel, že toho člověka má prokouknutého, ale jak se zdá, tak o něm vlastně vůbec nic neví.
Právě byl zase večer. Louis seděl tiše u stolu s dalšími čtyřmi lidmi a jedl rohlík s měkkým sýrem. Kdyby ten rohlík nebyl tak tvrdý, že kdyby ho Louis teď vzal a bouchl s ním o stůl, rozbil by ho, tak by to možná bylo i dobré. Ale co už..Nemohl si stěžovat. Byl rád, že vůbec dostane najíst, že se může osprchovat a spát na posteli. I když ta postel je nepohodlná. Nevyhovuje mu to tady, ale zná i mnohem horší vězení, takže nakonec neměl takovou smůlu. I když by byl radši doma než tady..
,,Louis?" Zeptal se Ashton. Louis na něj překvapeně pohlédne. Nikdy se spolu nebavili. Bylo nové s ním mluvit.
,,Hmm?" Vlasy, které má v obličeji odstraní rukou pryč a pohled upře na Ashtona.
,,Málem jsi hlavou spadl do toho talíře. Je všechno v pořádku?" Niall se mezitím bavil s Michaelem a Harry tam jen seděl. Ashton držel oční kontakt s Louisem a plně se mu věnoval. Je divné, že to zrovna dělal zrovna Ashton...Zajímal se o něho. Neměl by to být spíš Harry? Hah, ne.
Louis si vždycky představoval, že bude mít krásný romantický milující vztah. Jeden takový měl, ještě než byl plnoletý, což je už dávno..A teď skončil takhle..S člověkem, s kterým spí ani nemluví a pořádně ho ani nezná. A ještě k tomu je to vězeň..
,,Jo, jenom mě dneska bolí hlava. Už bych šel spát." Louis přerušil jejich hluboký oční kontakt a vrátil se do původní polohy. Ruce položil na desku stolu a do nich si položil hlavu. Zavřel oči a vypustil okolní svět a zvuky. Klidně dýchal a nevnímal. Nechtěl vnímat. Kdyby existovalo tlačítko na vypnutí emocí, udělal by to.
ČTEŠ
Prisoner | LS
FanfictionHarry sedí ve vězení za vraždu. Louis se tam dostal omylem. Co se stane, když dají tyto dvě odlišné osoby na jednu celu? #4 - louistomlinson | 5.10.2021 #1 - larry | 6.10.2021 #2 - gaylove | 14.10.2021 #1 - ship | 22.10.2021 #1 - 1d | 25.10.2021 #3...