S několika temnými myšlenkami seděl na posteli a jen tak koukal do zdi před sebou. Na té zdi byly rýhy. Tahle cela už si taky zažila svoje. Ty rýhy byly dost hluboké a tak Louis nechtěl ani pomyslet na to, co se tady muselo předtím dít. I ta postel, na které seděl vypadala zdevastovaně.
Louis sám podvědomě doufal, že tady na cele zůstane sám. Nechce tu být s někým. Ne jenom, že společnost lidí nenáviděl už před vězením. Ale co když mu sem dají nějakého psychopata? Vraha? Někoho agresivního? Neměl celkově rád lidskou přítomnost a kdyby mu sem dali někoho takového nedokázal si představit, co by se stalo..
Nikdy neměl rád zbytečné konflikty. Nikdy nebyl takový ten týpek, který by si schválně vyskakoval, aby vyvolal bitku. Někdy jen slovně provokoval, ale zaměrem nebyla bitka. Neměl rád násilí. Bylo to naprosto zbytečné, protože všechno se dá nějak rozumně vyřešit a mlácení je pro něj až ta poslední možnost.
Kdyby mu sem někoho přidali, tak nevěděl jak to dopadne...Nejspíš by žil roky ve stresu? Přece jenom, ne všichni jsou ve vězení nevinní jako Louis. Všechno to povídání o vězení Louise poznamenalo. Ve všech těch příbězích o vězení se říká jak se tam všichni znásilňují, mlátí a dělají si navzájem hrozné věci. Louis to nechtěl zažít na vlastní kůži. Z těch příběhů mu to bohatě stačilo. Nikdy neměl rád násilí a tohle- ne děkuji :D
Detailně zkoumal celou místnost a nevěděl, co dělat. A to je tady teprve pár minut. Co bude dělat, když ho tady opravdu nechají třeba na několik let? Co vůbec bude dělat teď? Je ve vězení za něco, co neudělal a nemá se ani jak obhájit. Nemá ani možnost se obhájit. Ani mu neřekli jak dlouho tu bude. Jak dlouho tu může být? Dva roky? Osm let? A nebo deset let a více? Nechce zestárnout ve vězení. Do svých osmnácti let byl v dětském domově a teď má být na dalších několik let ve vězení? Co je tohle za sakra podělanej vtip?
Sám se živil a bydlel zatím jen čtyři roky. A to si teprve ty čtyři roky šetřil a vydělával peníze na to, aby mohl cestovat. Teď místo cestování bude ve vězení? Takhle si to Louis neplánoval. Měl vysněný plán jak si do svých dvaceti pěti let našetří dostatek peněz a procestuje místa, o kterých snil jako malý kluk. Chtěl z toho života něco mít. Chtěl vidět tu krásnou přírodu, než ji lidé zničí. Chtěl vidět jinou kulturu a zažít nový způsob života. A tím novým způsobem nemyslel být ve vězení.
I když nemá rád násilí, nejradši by teď nakopal Zaynovi prdel. Najednou v sobě choval tolik vzteku a nenávisti k Zaynovi Javaddovi Malikovi. Skončil kvůli němu tady a neví, co s ním bude. Ti policajti mu ani neřekli, jestli bude nějaký výslech nebo soud. Louis vůbec nevěděl, co dělat. Jeho život byl v rukou nějakých policajtů. Skvěle!
Oknem ve velkých kovových dveřích, proletělo něco oranžového. Někdo něco hodil dovnitř Louisovy cely. Louis ucukl leknutím a okamžitě odtrhl pohled ze zdi a rozešel se k té věci. Aspoň, že ho něco odtrhlo od jeho agresivních myšlenek, protože si byl docela jistý, že by za chvilku začal plánovat Zaynovu vraždu. Ale tím by si stejně vůbec nepomohl..Kdyby zabil Zayna, tak by stejně skončil ve vězení, takže ono to stejně všechno končí v té samé prdeli...
Louis zaměřil pohled k té věci a až potom mu došlo, co to je. Byl to vězeňský oblek. Vypadal přesně tak, jak ho Louis znal z filmů a pohádek. Ten samý oranžový kus látky, který výdával každý den v televizi, mu teď ležel před nohama a byl nachystán přímo pro něj. Co by si asi řeklo Louisovo sedmileté já, kdyby vidělo, kde teď Louis je? Bylo by zklamané? Nejspíš. I jeho přítomné já je zklamané. Louis je sám ze sebe zklamaný celý život. Nejspíš proto ho biologičtí rodiče nechtěli.
Nechal to ležet na zemi a šel se podívat do dveří. Přece mu to sem nemůžou jen tak hodit a nic mu neříct, ne? Není sice v hotelu, je ve vězení, ale i tak..Přitiskl svou hlavu k mřížím dveřního okénka a rozhlédl se. Nic. Nikdo tam nestál, žádný vzkaz, žádný návod. Nic. Jediné, co Louis viděl bylo prázdné patro s celami a pár policajtů, kteří stáli u schodů a kontrolovali a hlídali celé patro. Čekal vlastně něco jiného? Seš ve vězení, Tomlinsone. Tohle není pěti hvězdičkovej hotel.
ČTEŠ
Prisoner | LS
FanfictionHarry sedí ve vězení za vraždu. Louis se tam dostal omylem. Co se stane, když dají tyto dvě odlišné osoby na jednu celu? #4 - louistomlinson | 5.10.2021 #1 - larry | 6.10.2021 #2 - gaylove | 14.10.2021 #1 - ship | 22.10.2021 #1 - 1d | 25.10.2021 #3...