Güney cevap vermedi bende çok zorla madan yataklar dan birisine uzandım öylece tavanı izlerken uykuya daldığımı hisetim.
Gözlerimi açtığımda kapının açık olduğunu gördüm Güney hala uyuyordu önce teretüt etsem de sonra kapıdan dışarıya çıktım nereye gidiceğimi bilmiyordum duvara yaslanıp etrafı inceledim bir anlık eski anılarım aklıma gelse de öylece düşünürken Savaşın geldiğini görünce düşüncelerimi bir yana bırakıp Savaşı izledim hızlı adımlarla yanıma gelip
"Gel patron seni istedi"
Elini omzuma uzatığın da hızlıca geriye çekildim.
"Söyle o aptal patronuna beni her ustediğin de ayağına getiremez"
Savaş duymaz dan gelerek kolumdan sıkıca tutu.
"Hayır getirir"
Cevap vermemi beklemeden bile kolumdan sürüklercesine çekmeye başla dı bu sefer zorluk çıkarmıycak dım kendimi hızlıca geriye atarak Savaşın elinden kurtuldum tutmak için tekrar ileri atıldı geriye çekildim.
"Tamam geliceğim"
Elerini cebine koydu.
"Akılandın demek"
Ters ters bakışlar atıktan sonra birkaç adım daha yaklaşarak.
"Asla"
"Tamam yürü patron bekliyor"
Aramız daki az mesafeyle yan yana yürümeye başla dık. İlerler ken bir yandan da etrafı inceliyor dum. Bikaç koridor geçtik ten sonra bahceye benzer büyük bir alana açıldı kapı yüzüme vuran güneş ışığıyla yüzümü buruşturdum. Elimle yüzüme vuran güneşi engelemeye çalıştım ama sonra gözlerim alışınca elimi çektim gördüğüm manzarayla şok oldum eleri bağlı bikaç cocuk ve bir adam vardı ve başların da silahla bekleyen birkaç adam etrafa biraz daha baktığım da büyük ve şöhretli bir koltukta oturan Asırı gördüm yüzündeki gülümseme den ne kadar mutlu olduğu anlaşılıyor du titreyen sesimle.
"Benim burda ne işim var"
Asır cevap verdi.
"Evet yeni üye seninle bir anlaşma yapalım dedim "
"Neden bahsediyor sun "
"Heycanını anlıyorum yeni üye ama eminim ki sende beğenicek sin"
Gözlerim dolmaya başlamış dı ama bu benim elimde değil di her sinirlendiğim de gözlerim dolar sesim titrer di Asır birkaç kez şıklatığı parmağıyla beni işaret eti.
"Bağlayın"
Silahı tutan adamlar dan birisi ve Savaş beni bir sandalyeye otuturarak bağlamaya başla dı nekadar çırpınsam da fayda etmedi Savaş son düğümü atarken.
"Gerçekten üzgünüm"
Şuan da Savaşı dinliğecek durum da değildim ama bu sözü beni daha da kotkutmuş du Savaş son düğümü atıp geri çekildiğin de Asır konuşmaya başla dı.
"Evet yeni üye anlaşmamız şu "
"Senin o iğrenç anlaşmalarına asla dahil olmiyacağım "
Beni umursamadan devam eti.
"Eğer guruba girersen bu insanlar sağ kalır ama yok girmezsen hepsi ölür"
"Bu insanların ne suçu var?"
"Yeni üye kabul etsen de etmesen de ben istediğim sürece gurubum dasın ama bide senin ağzın dan duymak istiyorum"
"O zaman malesef asla duymiycak sın"
"Tamam o zaman malesef bunun için çok bekliyceksin"
Ayağa kalkarak elerini iki yana açtı ve zevkle
"O zaman öldürüceğiz arkadaşlar"
Bağlı olan insanlar çırpınmaya başla dı ama nafileydi ben bağlı olan insanları izlerken bahceye iki taraftan da çok ca insan geldi bağlı olan insalar ve Asırın etrafın da toplandılar bir süre sonra iki yana açılarak hepsi gözlerini bana dikti ve Asır eline silahı alarak bağlı olan cocuklar dan birisinin kafasına tutu.
"O zaman bu cocuk bize ilk veda eden kişi olucak malesef"
"Bırak onu senin derdin benimle "
Asır duymaz dan gelerek devam eti yaşlar gözlerim den süzülmeye baslamış tı ve buna engel olamıyor dum yada burdan kurtulursam bu piskolojiyi nasıl düzelticeğimi merak ediyordum gözlerimi kısa bir süreliğine sıkıca kapatım ardın dan gözlerimi açtığım da tıpkı diğerleri gibi eleri ve ağzı bağlı olan Güneyi gördüm tüm bu kargaşanın içinde Güneyi unutmuş dum. Her yer kan içindey di napmam gerekiyor du belki de herşeyi bir kenara bırakıp bunların bir rüya olması için duvalar etmem dilekler dilemem gerekti sesim herzaman kin den daha yüksek çıkmıştı.
"NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN!!"
Boğazımın feci şekilde ağrıdığını hisetmiş dim Asır neşeli sesiyle ve bir okadar da durgun sesiyle.
"Artık çok geç yeni üye"
Gözlerimi kapata bildiğim kadar sıkı kapatım ve tam silahın patlama anın da kulaklarım da el hisetim kulaklarım daki eller ne kadar sıkı tıkasa da silahın patlama sesi gelmiş ti önce Güneyi vurduğunu düşündüm gözlerimi açma dan dizlerimi kendime çekmeye çalışırken yüksek sesle bir çığlık kopardım
"Yeter dur artık giricem o lanet gurubuna dur"
Gözlerimi açarak halsizce başımı öne eğdim zar zor kafamı kaldırıp kimin öldürüldüğüne baktım ve tam o sırada küçük cocuğun cansız bedeni yere yığıldı. Ortam da ölüm sesizliği vardı kimse de çıt ses çıkmıyordu ama tüm gözlerin üzerimde olduğunu hisede biliyor dum. Asır bu sefer sesiz bir ses tonuyla
"Çöze bilirsin"
Asırın emrin den bikaç saniye bile geçmeden kolum daki bağların çözüldüğünü hisetmiştim kolumdaki bağlar çözülünce ilk yaptığım şey Güneye doğru koşmaya çalışmak oldu çünkü titreyen ayaklarım buna izin vermiyor du. Güneyin yanına ulaştığım da ona hiç sarılmadığım kadar sıkısarıldım.
****************
Selam canlarım hiç olmadığı kadar uzun ve kaoslu bir bölümle geldim yukardaki şarkı hoşuma giti ondan koydum önerileriniz varsa yoruma yazabilirsiniz.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
Sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı İstila
Научная фантастикаKanlı bir istilanın ortasın da acımasız,korkunç,vahşet bir lider tarafın dan kampa kaçırıldık. Kamp'dan kurtulma çabalarımız ile birlik de tanışdığımız bir yabancı tarafın dan ihanete uğradık. Belki dünyayı kurtaramadık ama bunun için çok çabaladık...