Telsiz-Kod

40 13 4
                                    

"Asır bey üyeler den birisini istersen takas ede biliriz "

İçimden beni versinde belki kaçma şansım olur diye duvalar ediyor dum ki Asır yine o sert sesiyle.

"Üyelerim den her biri asla vazgeçilmiycek kadar mükemeler "

Barlaz bey ağzını aralıycak olduki Asır sohbeti kısa kesmek istercesine.

"Toplantımızın sonuna geldik "

Ayağa kalkarak

"Toplantımıza katıldığınız için her birinize teşekkür ederim"

Sahte bir tebesüm den sonra Barlaz ile el sıkıştı.

Masadaki herkez teker teker ayağa kalkınca bende şaşkın gözlerle etrafa bakınarak tan ayağa kalktım Barlaz ve üyeleri herkezle tek tek el sıkıştı sıra bana gelince istemeden de olsa el sıkştım .Barlaz adamlarını toplayarak masadan ayrıldı.Bende hızlı adımlarla masadan ayrılarak odaya çıkıp Güneyi beklemeye başladım en kısa zaman da burdan kaçmanın bir yolunu bulmalıydım.Güney uzun süre sonra geldi onun bukadar geç gelmesi beni endişelen dirmiş di.

"Nerdeydin sen ? Merak dan ölüyordum"

Güney yatağın bir köşesine oturduktan sonra.

"Asır sorguya çekti baya şerefsiz herif"

Ne dedi? Neden sorguya çekti? Şüphelendiricek bir şeymi yaptın yoksa?

"Seninle neden tartışmışım falan filan nerden çıkartıysa"

Oda da bir ileri bir geri gidip gelmeye başla dım.

"Allah kahretsin Savaş oda da ne işiniz vardı falan deyince bende tartıştık dedim"

"Şimdik onu bunu boş verde bu gece "o" odaya gidiyor muyuz?"

Kanlı İstilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin