Kuralar

33 14 2
                                    

Benim yüzümden onun başına neler gelmişti bir süre sıkıca sarıldıktan sonra önce ağzını sonra ellerini çözdüm bu sefer benim sarılmama fırsat vermeden Güney sarıldı bu sefer ki belki de ilk olan sarılmamız çok farklıydı sanki tek sığına bileceğim kişi oymuş gibi geldi bu sefer sarılırken kokusunu istemeden de olsa içime çektim etrafdaki tüm gözler in üzerimiz de olduğunu hisede biliyor dum ama bunu umursama dan sarılmaya devam etim taki Asırın nefret dolu bakışlarını görene kadar gözlerim Asırın nefret dolu gözlerine takıldı ardından yavaş adımlarla yanımıza gelerek beni kolumdan tutarak geriye çekti yaptığı hareketle şoka girmiştim ne yaptığını sorgular gibi yüzüne baktım cevabı geç olmadan verd.i

"Tamam şimdi odalarınıza çıkın"

Beni tutup geriye çektiğin de şaşkınlık tan hisetmemiş tim ama şimdi kolumu tutan elinin bir alev topu kadar sıcak olduğunu hisetim Savaş tekrar dan gelerek Güneyin koların dan tutup kaldırdı ve ilerleme başla dılar Asırın suratına öylece bakarken.

"Bırakmıycakmısın" 

"Kolunumu?"

Dedi sesi sanki bu sefer tüm o nefret ve kaos dan uzak masum bir ses gibiydi.

"Sence?"

"Hayır ben bırakıcam seni odaya"

Kolumu çekmeye çalışırken.

"Ben giderim"

Kolum dan sertce çekerek

"Rahat dur "

Daha fazla şey olmaması için sesimi çıkartmamaya çalışıyor dum ama olmuyor du
Kolumdan çekiştire ,çekiştire bahceye açılan kapıdan içeri girdi içeri girdiğimiz de kolumdaki elini biraz daha gevşeti bu kolumum acısını az da olsa dindirmişti ve adımları yavaşla dı yine birkaç merdiven çıktık tan sonra görkemli bir kapının önüne geldik Asır kapıyı yavaşca araladı gözlerimi oda nın içinde gezdirmeye başla dım gerçekten çok büyük ve tıpkı kapısı gibi görkem liydi Asır birkaç defa yapay bir şekilde öksürdü gözlerimi odadan ayırıp Asıra çevirdim.

"Artık burda kalıcaksın yeni üye"

"Güney"

"Güney yan oda da"

Başımla onayladım yatağa oturup odayı incelemeye başladım Duvarları mat beyaz renge boyalıydı orta boy bir masa yeşil bir sandalye vardı duvarlara göz gezdirdiğim de çesitli fotoğraf lar vardı sanırım Asırın oda da olduğunu unutmuş tum gözlerimi tekrar Asıra çevirdim.

"Akşam yemek yemek istersen gel"

Cevap verme gereği duymadım Asırda çok zorlamadan dışarı çıkarak kapıyı yavaşca kapatı kapı kapanır kapanmaz yatağa uzanarak gözlerimi tavana diktim kısa bir süre sonra yavaş yavaş uykuya esir olduğumu hisetim.

Uyandığım da üzerim beyaz bir bataniyeyle örtülmüştü yatakta doğrulup ayaklarımı sarkıtım birkaç dakika bile geçmeden kapı çalındı gözlerimi kapıya diktim gelen Asırdı üzerin de Siyah bir kot siyah tişört ve üstüne beyaz bir gömlek giymişti onu ilk kez şık bulmuştum.

"Yemeğe gelicek misin yeni üye"

Acıkmıştım ama yine de gitmek istemiyordum.

"Aç değilim"

Tekrar yatağa uzanıp gözlerimi ovuşturdum gözlerimi araladığım da Asır baş ucum daydı.

"Sana aç olup olmadığını sormadım şimdi kalk ve gel yeni üye"

Cevap vermemi bile beklemeden kolumdan tutup hızla kaldırdı çekiştire çekiştire dolabın önüne getiridi.

"Dolabda senin için bikaç kıyafet var giy ve gel"

Kanlı İstilaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin