Okul çıkışı sınıfta durup Taehyung 'un saçını başını düzelttim.
" Gözlüklerini taksana."
"Hayır yakışmıyorlar."
"Deli misin muhteşem duruyor sende! Doktorun dediklerini de unutma. Gözlerinin sağlığı için takacaksın."
"Takınca sınıfın inek öğrencisi gibi duruyorum ama."
Deyip sitem etti.
Jimin arkasında durup,
"Mööö!!"
"Malsın yeminle Jimin."
Dedi göz devirerek.
"Bana mal diyene bak. Eli ayağına dolandı şimdiden."
Deyip alay etti Jimin.
Jimin'e göz devirip, önümde duran Tae'ye baktım .
"Sen bakma ona. Çok çekici duruyor bu gözlük sende. Tam prens gibisin."
Deyip gözlüklerini taktım. Yuvarlak gözlükleriyle gerçekten karizmatik duruyordu.
Giydiği kıyafet:
Taehyung 'un tarzına oldum olası hayranım. Taehyung kendini içinde rahat hissettiyse tarz olmuştur.
"Hadi bakalım göreyim seni."
Dedi Jungkook elini omzuna atarak.
"Hadi kuzen başarılar. Faytink!"
Dedi Jimin. Bir savaş müziğini ağzında mırıldanıyordu.
"Siz moral vermeyin. Beni daha da geriyorsunuz."
Dedi,ona sırıtan Jungkook ile Jimin'e bakarak.
"Güzelim sen üstüne alınma sakın. Senin desteğine ihtiyacım olduğunu biliyorum."
Gülüp sımsıkı sarıldım. O da karşılık olarak sarıldı. Yanağına bi öpücük kondurdum.
"Şans öpücüğü."
Dedim .Eliyle başımın tepesini okşadı.
Gelen telefonla veda edip yanımızdan ayrıldı . Bizde koridorda yürümeye devam ettik.
"Çok pis kıskandım şuan ben."
Dedi Jimin ellerini önünde kavuşturmuştu.
"Niyee?"
Dedi Jungkook ona gülerek.
"Baksana tüm ilgi alakayı üzerine çekti, iltifatları kaptı,öpücükte aldı..."
Dedi dudaklarını büzerek. Yaşının aksine çocuk gibi davranıyordu. Ama bu onun daha da tatlı görünmesine sebep oluyordu. Jungkook sırıttı.
"Kıskanç kuzen."
"Sana hava hoş tabi, her saniye Lena'dan öpücükleri kapıyorsun. "
"Oğlum seni de hergün başka bir kız öpüyor. Çorap değiştirir gibi kız değiştiriyon."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM | JEON JUNGKOOK (TAMAMLANDI)
FanfictionBirbirlerinin çocukluk aşkı olan iki kuzenin; kıskançlıklarını, atışmalarını,birbirlerinden asla kopamayışlarını konu edinen hikayeye gelin sizde şahit olun canlar! #1 - diss (13.12.2021) (23.11.2022) #1 - evlilikteklifi (13.12.2021), (03.03.2022...