2.5 saatlik mutfak savaşından sonra kan ter içinde kalarak mutfaktan yorgun adımlarla çıktım . Yüzümde galibiyetin verdiği bir ifade vardı.
"Hadi yemeğe."
"Açlıktan ölüyordum az kalsın."
"Bi el atsaydınız keşke. Daha çabuk biterdi."
"Aslında yardıma gelecektim de,ayağınızın altında dolanmak istemedim. Başbaşa vakit geçirin diye yani. Yoksa beni bilirsin kuzen."
"Tabi tabi kesin öyledir."
Deyip göz devirdi Tae Jimin'e.
"İnanmazsanız inanmayın oğlum. "
Dedi Jimin.
"Jungkook nerde?"
Diye sordu Tae.
"Duşa girmişti en son."
"Çok yoruldu bugün ya. Kan ter içinde kaldı resmen."
"Olacak o kadar kızım. Vurun beline kırbacı acımayın!"
Deyip sırıttı Tae.
"Pislik."
Deyip göz devirip dizine hafifçe vurdum.
"Afiyet olsun."
Merdivenlerden inen sevgilim elleriyle siyah bandanasını saçlarına geçirip masaya oturdu.
"Saol kuzen."
Çatal bıçak seslerine karışan hunharca kahkahalarımızla eski anılarımızı anlatıyorduk .
"Hatırlıyor musunuz bi keresinde denize yüzmeye gitmiştik. Ho Sook'un en sevdiği oyuncak çalınmıştı. Ho Sook ne kadar çok ağlamıştı yaa."
Deyip, eski anılar zihninde canlanıp sırıttı Jungkook.
"Hatırlamaz mıyım,salya sümük ağlamıştı."
"Bizde onunla dalga geçip gülüyorduk."
Dediğinde hepimiz gülmüştük bu sefer.
"Şeyi hatırlayan var mı!"
Dedi Taehyung,yerinden heyecanla kıpırdayarak.
"Bir keresinde topluca pikniğe gitmiştik. Biz ileride oyun oynarken, bizle yaşıt bir kız Jungkok'u dudağından öpüp oradan hemen kaçmıştı."
Deyip gülmekten yerlere yatmıştı Tae ile Jimin.
"Ne diye hatırlatıp duruyorsun şu lanet anıyı yaa!"
Deyip hemen elleriyle yüzünü gizlemeye çalıştı. Yanakları kızarmıştı. Çok utangaç bi yapıya sahipti.
"Hatırlıyorum yaa."
Dedi Jimin gülme krizine girerek.
"Jungkook ne kadar utanmıştı ama. Şimdi olduğu gibi."
"Lena'da kızı yakalayıp saçlarını çekmişti bide."
Deyip yine kendilerini tutamayarak hunharca güldüler Taehyung ile Jimin.
"Nerden aklınıza geldi bu şimdi Allah aşkına?"
Dedim utanan sevgilimin yüzüne bakarak.
"Daha o zamandan belliymiş cazgır bir kız olacağı."
"Ne yapim. Onları öyle görünce çok sinirlendim. Hemen kızı yakalayıp saçlarını çektim bende.O zamandan beri aşıktım ona. Biri yanına yanaşmasın diye burnunun dibinde bitiyordum.Çocukluk işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZENİM | JEON JUNGKOOK (TAMAMLANDI)
FanfictionBirbirlerinin çocukluk aşkı olan iki kuzenin; kıskançlıklarını, atışmalarını,birbirlerinden asla kopamayışlarını konu edinen hikayeye gelin sizde şahit olun canlar! #1 - diss (13.12.2021) (23.11.2022) #1 - evlilikteklifi (13.12.2021), (03.03.2022...