Gönül'den
1 hafta sonra...
Geçen hafta berbat geçmişti. Şimdide aynıydı işte.
Azat'ta o not sahibini bulamadı gitti. Oh iyi oldu !Ama bir şey öğrenmişti ama bana söylemiyordu. Dün gece öğrenmişti sanki. Çünkü dün gece çok öfkeli görünüyordu , yatağa girmemişti bile. Bende uyumamış gizlice izlemiştim onu.
Hamileliğime gelince artık Konaktan dışarı attığım her adım izleniyordu. Bu nedenle hastaneye gitme fırsatı bulamamıştım. Annemide bebeğin hesabını vermek için aramamıştım.
Buradan çıkabilmemin tek yolu vardı artık ; o da hamile olduğumu herkese açıklamak.*
Azat öfkeyle Yaren'in odasına daldı. Bende düşüncelerimi bir kenara bırakıp çıktım odadan. O sırada Azat'ın Yaren'i fena azarladığını duydum , dinlemeye başladım."Sen kardeş misin yoksa bu evin uğursuzu ve şeytanı mısın ha ?!"
"Abi yapma! N ne oluyor ki hem ? N neden bağırıyorsun bana ? N ne yaptım ben?!"
"Birde utanmadan ne yaptım diyor fesat !"
"A abi ?!"
"Bana abi deme gerizekalı! Biliyorum senin yaptığını!"
"Neyi?!""İki ay önce konakta avlunun ortasına atılan çarşafı! Sen yaptırdın bunu! Gönül'ü rezil etmek için bunun olmasını sen istedin!"
Duyduklarımla birlikte içime büyük bir öfke girdi. Yaren'in beni bu denli bir rezilliğe atması öfkelendirdi beni. Dahasını dinlemek için sakin olmaya çalıştım.
"Valla bildiğin gibi değil her şey abi?!"
"Nasıl değil açıkla bakalım!"
"Gönül o gün beni aşağıladı ! B bende ona d ders olsun diye bunu yaptım!"
"Yaa öyle ha ?! Başka kime söyledin peki bu çarşaf olayını ?!"
"Haşmet a ağadan başka kimseye söyle - söylemedim abi!"
"Seni yalancı!"
Azat Yaren'in saçların tutup yere attı. Yaren acıyla korkmaya başladı.
"Biliyorum her şeyi Yaren..."
"N nasıl?!"
"Fırat anlattı her şeyi."
"Ne Fırat'mı ?"
"Haşmet ağa seni Fırat'la görmüş kısa süre evvel. Ve sonra dün bana bunu söyledi. Bununla birlikte o çarşaf olayını senin gelip ona anlattığını söyledi. Bende bunu öğrendim dün. Sinirlendim. Fırat'a gittim. Ona hesap sordum. Onada bu gerçeği söyleyip Gönül'ün ailesine ihanet ettiğini söylemişsin."
Vay fesat vay ! Yaren'e bak sen! Demek o çarşafı ortaya atıp tüm ailenin erkeklerine beni rezil düşürüp , birde beni ailemin gözünden düşürmeye mi çalışmış!
Bu sefer onu kimse elimden kurtaramaz işte !