"לאן אנחנו הולכים?" קראתי בעודי רודפת אחרי ג'ייסון.
"את תראי!" צעק אליי, ושמעתי אותו מחייך.
המשכתי לרוץ אחריו, ונכנסנו ליער. חשבתי שנעצור בקרחת היער, אבל המשכנו לרוץ. פתאום, ג'ייסון עצר, ובגלל שלא הייתי מוכנה, נתקעתי בו, ושנינו נפלנו לאדמה צוחקים. בסופו של דבר ג'ייסון עזר לי לקום.
"אז, למה עצרת?" שאלתי אותו בזמן שניערתי את האדמה מהמכנסיים שלי.
"כי הגענו" אמר בחיוך.
הרמתי את ראשי לאיפה שהוא הסתכל, והייתי בשוק.
על חמישה עצים, כשעץ אחד באמצע וארבעה מצדדיו, התפרס בית עץ ענק. פערתי את פי. היו לו שתי קומות, פלוס מקום ישיבה בצמרת העץ הכי גבוה. אני אפילו לא יכולה לתאר לכם כמה זה מדהים. אם לא רואים את זה, אי אפשר להבין.
"וואו" אמרתי, "מי בנה את זה?" שאלתי בתדהמה.
"אני" אמר ג'ייסון וגרם לי להסתכל עליו בהלם.
"אתה צוחק"
"ממש לא" גיחך, "פשוט כשרק הגעתי לכאן, הייתי דיי, אמממ, בדיכאון, אז זה מה שעשיתי"
"זה מדהים" אמרתי.
"תודה" חייך, "רוצה לעלות?"
"אתה באמת שאלת את זה?"
הוא צחק והתקדם לכיוון העץ המרכזי. מיהרתי ללכת אחריו. הגענו לעץ, והוא תפס בענף דק וקצר שיצא מהעץ. כשהוא התחיל לתפס, הסתכלתי וראיתי שיש המון ענפים כאלה שמתמשכים במין סולם למעלה. התחלתי לתפס אחריו, מנסה לא להסתכל למטה. כשכמעט הגעתי לפתח בית העץ, החלקתי. כבר חשבתי שזהו, אבל ברגע האחרון משהו תפס אותי. הסתכלתי למעלה וראיתי שג'ייסון תופס לי את היד. לרגע הוא היה הדבר היחיד שהחזיק אותי באוויר, אבל אז הוא משך אותי למעלה. התיישבתי על רצפת הקרשים והבטתי סביבי. הפנים של בית העץ היה מדהים. היה שם סלון ומטבח, וראיתי דלתות מובילות לכל מיניי חדרים. אבל החלק המדהים היה שהכל היה עשוי מעץ. הסתכלתי על ג'ייסון.
"אתה עשית את כל זה?" שאלתי בהלם.
"כן, טוב" חייך מובך, "היה לי הרבה זמן פנוי"
פערתי את פי. "אני אפילו לא יודעת איך להגיב על זה"
הוא קם ופתח ארונית במטבח. "רוצה לצלות מרשמלו?" שאל.
"אוקיי זהו, קנית אותי" אמרתי והלכתי אחריו החוצה, למרפסת עשויה עץ, "אני מאוהבת במקום הזה"
YOU ARE READING
היתומה
Paranormalקייט ג'ונסון הייתה ילדה רגילה, עד שאבא שלה התרושש, ההורים שלה נהרגו והיא הגיעה לפנימייה בקצה השני של הארץ. היא נכנסת לעולם של על-טבעי, עולם כשמעט אף אחד לא מאמין בו, עולם שצריך לשמור אותו בסוד, עולם מסוכן. #1 אנשיזאב 3.3.2021 #1 יתומה 28.1.2021 #1 ה...