פרק 6

640 48 7
                                    

אוקיי, משהו שאני רוצה להבהיר. אני לא טובה כל כך בלכתוב הסברים דרך סיפור, אז אין מה לעשות. ועוד משהו, למי שלא הבין, איילה היא המנהלת.


לאחר שאיילה סיימה להסביר לנו הכל, היא השאירה אותנו קצת לעכל את זה, ואוהו, היה הרבה לעכל.

"אתן ידעתן על כל זה?" שאלתי.

"כן, אפשר לומר" קים ענתה.

"אבל איך אפשר להאמין לדבר כזה?" סופי שאלה בשקט "כאילו, אם זה נכון, אז אני הרגתי אנשים" דמעות עלו בעינה "אנשים חפים מפשע"

"היי" משי אמרה "את לא שלטת על עצמך, זה היה השינוי הראשון שלך"

"שלך זה לא היה?" שאלתי בהתעניינות.

"זה היה" ענתה "אבל אני פגשתי את לין והתמודדנו עם זה ביחד" היא הסתכלה על לין "הבנו את זה ביחד"

"אז כבר ידעתם?" שאלתי.

"כן" ענתה לין "ידענו שאנחנו נשות זאב, אבל לא ידענו שאת האלפא שלנו" כולן עכשיו הסתכלו עליי.

"אני.." נלחצתי "אני.. אני לא יכולה להיות האלפא שלכן! אני בקושי יודעת אפילו מה זה אומר!"

"קייט" קים הסתכלה עליי "הכל בסדר. את תלמדי. גם לבנים יש אלפא, והוא המון זמן אלפא. הוא אומנם לא זה ששינה אותם, אבל הם בכל זאת הלהקה שלו. כאילו.." היא הסתכלה עליי בייאוש "לא משנה, את תביני הכל"

נאנחתי "אני מקווה"

ביררנו בנינו עוד כל מיני דברים, ואז איילה לקחה אותנו לבנים, לאנשי זאב, מה זה משנה. הייתי מאוד לחוצה, כי, כאילו, בכל זאת. אני אלפא. יש לי להקה. אני צריכה להראות קשוחה. רגע, אני צריכה להראות קשוחה?

לא הלכנו לאיזור של הבנים, כי מין הסתם, אסור לנו להיכנס לשם. הלכנו ליער. ראיתי על צמרות העצים מין מכשירים קטנים. מוזר. כן טוב, הכל מוזר, אז מה אני יכולה להגיד על זה?

הגענו לקרחת היער. היו שם שקים, וכשהצצתי בהם ראיתי בגדים. באמצע קרחת היער, היה מעגל, עם אבנים בתור כיסאות. במרכז בערה מדורה, למרות שלא הרגשתי קור.

"הגוף שלך עמיד יותר לקור" לחשה לי קים, שכנראה ראתה שהסתכלתי מוזר על המדורה "אבל לאנשים רגילים אמור להיות מאוד קר. הרי עכשיו קצת אחרי השקיעה, ועוד מעט הירח יעלה.. ואנחנו נשתנה" חרוז.

היו שם כבר אנשים, נערים ליתר דיוק. הם ישבו על האבנים בחצי מעגל. ספרתי אותם. שש. התיישבנו בחצי השני, בעוד הם מסתכלים עלינו.

"אתם הולכים לעבור המון זמן ביחד" אמרה איילה "אז תציגו את עצמכם. נתחיל מכן" היא הסתכלה עלינו, אז מה עשינו? ברור, הצגנו את עצמנו.

"קים"

"לין"

"סופי"

"משי"

"קייט" אמרתי.

המנהלת סימנה לבנים שעכשיו תורם.

"דניאל" עיניים חומות, שיער שחרחר.

"ליאון" עיניים דבש, שיער חום בהיר.

"אלכס" עיניים אפורות, שיער בלונדיני.

"מייקל" עיניים חומות, שיער שטני.

"שון" עיניים כחולות, שיער חום כהה.

"ג'ייסון" עיניים אפורות, שיער שחור.

"אתה.. אתה האלפא" הצבעתי על ג'ייסון.

"ואיך את יודעת את זה?" הוא שאל.

הסתכלתי עליו "כי גם אני כזאת"



סורי אם הפרק לא יצא טוב. אולי ייקח לי כמה זמן להעלות פרק חדש, אז תתאזרו בסבלנות, כי אני מבטיחה שזה יהיה שווה את זה.

היתומהWhere stories live. Discover now