כמובן שחלמתי. בחלומי עמדה איילין, עם מבט עצוב. היינו במקום חשוך, שום אור מלבד הזוהר החלש של איילין. לא הבנתי את המבט של איילין, ואז נזכרתי. האנה.
"למה עשית את זה?" שאלתי בכעס, "למה ברחת? למה לא הרגת את לוקאס שוב?"
"הייתי חייבת ללכת. אם הייתי נשארת, היא הייתה מוצאת בעזרתי את הבת שלי, והורגת אותה" נאנחה.
"יכולת לקחת שומרים" הרמתי את קולי.
"גם אחותי לקחה שומרים, ותראי איך זה עבד לה" היא התעצבנה.
"אז היית לפחות הורגת שוב את לוקאס אחרי שהוא חזר לחיים, ואז בורחת שוב" צעקתי, "עכשיו בגללך האנה מתה!"
"היא לא הסכימה לי!" צעקה עליי, "היא לא הסכימה לי" לחשה.
"מי?" שאלתי בבלבול.
"אחותי" ראיתי דמעות בעיניה, "היא אהבה את לוקאס. לוקאס אהב אותה. מלודי לא אהבה את זה, ואני מודה שגם אני. בסופו של דבר הם ברחו ביחד. חיפשנו אותם במשך המון זמן, אבל לא מצאנו. יום אחד, בזמן שלוקאס הלך לקנות להם אוכל, אחותי נחטפה. לוקאס החזיר אותה, והשאיר את החוטף חצי מת. הבעיה הייתה שלחוטף היו קשרים חזקים, ואיכשהו זה הוביל למלחמה, כשלוקאס הוא הרע. בסופו של דבר הוא הרג המון אנשים, והפך למי שהם אמרו. אני הרגתי אותו, אבל לא ידעתי שבהתחלה הוא לא היה אשם. שהוא רק מימש את מה שאמרו עליו. ביקשתי מנורה שתשים עליי את הכישוף, כדי שמלודי לא תהרוג אותי" היא נאנחה בעצב, "אחותי סיפרה לי הכל. היא בכתה, וראיתי שכואב לה. היא באמת אהבה אותו. היא החליטה למות בשביל שהוא יחזור. היא אמרה שחיים בלעדיו זה כלום. שהיא מוכנה להקריב בשבילו את חייה. היא גרמה לי לברוח, וגרמה למלודי להרוג אותה בשביל שלוקאס יחזור. מלודי לא ידעה, ועדיין לא יודעת, שהיא עשתה את זה בכוונה. בלי אחותי לוקאס שכח את מי שהוא היה לפני, ועכשיו הוא פשוט הורג אנשים שמפריעים לו" היא ניגבה את דמעותיה ונשמה עמוק.
הייתי בשוק. חלק גדול מהדברים שאמרו לי לא היה נכון. הוא הרג את ההורים שלי, אני יודעת, ואני לעולם לא אסלח לו, אבל.. זה גרם לי לראות אותו באור שונה. גם למלודי אני בחיים לא אסלח, אבל זה גרם לי להבין אותה. אני יודעת משהו אחד עכשיו. אני לא אהיה מסוגלת להרוג אותם. גם אם אני אראה אותם שוב, אני יודעת שאני לא אוכל להרוג אותם.
"אני.." נשמתי עמוק, "אני צריכה להתעורר"
איילין הנהנה. "בבקשה"
פתחתי את עיניי והתיישבתי במהירות. הסתכלתי מסביבי. הייתי במרפאה. במיטה לידי שכבה ליסה, ישנה, ידיה עטופות בתחבושות. חוץ ממנה לא היה עוד אף אחד בחדר. נשכבתי חזרה על המיטה ונאנחתי. קרה יותר מדיי. גם מלודי, גם לוקאס, גם האנה, גם דניאל.. רגע. דניאל. מה עם דניאל?
YOU ARE READING
היתומה
Paranormalקייט ג'ונסון הייתה ילדה רגילה, עד שאבא שלה התרושש, ההורים שלה נהרגו והיא הגיעה לפנימייה בקצה השני של הארץ. היא נכנסת לעולם של על-טבעי, עולם כשמעט אף אחד לא מאמין בו, עולם שצריך לשמור אותו בסוד, עולם מסוכן. #1 אנשיזאב 3.3.2021 #1 יתומה 28.1.2021 #1 ה...