(5)

1.3K 41 6
                                    

•becsekkolás•

Zóra

Reggel vagyis inkább délben a házvezetőnőnk bájos hangjára ébredtem. Az éjjel nem aludtam túl jól de szerencsére ma csak utazunk és holnap kell dolgoznom úgyhogy ilyen okból szerencsém van. Miután délután egykor kikászálódtam az ágyamból elmentem zuhanyozni és lementem a családomhoz. Apa a nappaliból nyíló kis irodajában magányoskodott. Vagyis szerintem inkább az alkoholba folytotta bánatát és próbálta feldolgozni a történteket. Simonenál itt volt a barátnője és együtt sírtak közben pedig nézegették a kiskori képeinket a kanapén. A házvezetőnőnk Irina főzött bár szerintem csak el akarta vele terelni a figyelmét. Lili nem volt lennt, szóval szerintem még aludt.

-Jó reggelt!-köszöntem és csináltam magamnak egy kávét

-Hogy vagy?-kérdezte Irina és mellém lépett

-Nem vagyok a helyzet magaslatán.-válaszoltam és kortyoltam egyet a napi energiámból

-Apád sem.-utalt a bezárt iroda ajtóra ami mindig nyitva szokott lenni legalább résnyire

-Megpróbálok vele beszélni indulás előtt.-mondtam a nőnek és kiürítettem a poharam tartalmát majd megöleltem a nőt és felbattyogtam Lilihez

-Jó reggelt. Hogy aludtál?-kérdeztem a lánytól aki már megint pakolászott valamit a táskájában

-Jól. Neked sikerült valamit?-utalt gondolom a táskás szemeimre

-Ennyire gáz?-csodálkotam és belenéztem a tükörbe
-Inkább napszemüvegben leszek ma.-jelentettem ki az arcomat vizslatva

-Feketét húzok én is rendben?-terítette ki az ágyra a lány a mai ruháját ami egy fekete egybeszoknyából és egy fehér cipőből állt

-Megköszönném.-válaszoltam és megöleltem a lányt majd kimentem a szobából és én is öltözködni kezdtem.

Egy fekete farmerszoknyára, pólóra, harisnyára és szintén fekete cipőre esett a választásom. Öltözködés után elpakoltam egy heti ruhámat a bőröndömbe. Egy kisebb táskába az iratimat a pénztárcámat és vizet tettem az útra. Ez után beágyaztam és lementem apával beszélni ami nem nagyon sikerült így írtam neki egy cetlit, hogy elmentem és majd jövő héten jövök. A bátyámtól, a barátnőjétől és Irnitától is elbúcsúztam majd magamra vettem a bőrkabátomat és egy napszemüvegemet. Lilivel az oldalamon elsétáltunk a reptérre. Ott becsekkoltunk és mivel volt még egy óránk addig beszélgettünk. Próbált rávenni arra, hogy egyek de nem járt sok sikerrel így egy idő után elengedte a témát. A hangosbemondó szakított ki minket a beszélgetésből. Az út ismét gyorsan telt bár ahogy elnéztem a gépen másoknak nem. Bár nem csodálkozok ugyanis kb. 7 órát vagy többet nem egyszerű kibírni egy helyben. Miután leszálltunk a bőröndjeinket magunkhoz véve sétaltunk ki az épületből ahol páran furcsán néztek rám ugyanis este hétkor nem hinném, hogy sokan császkáltak meg rajtam kívül napszemüvegben. Megint viszonylag gyorsan odaértünk a szállodába ahol a recepciónal vártak ránk a fiúk.

-Jó estét kisasszony. Nagyon sajnálom a tegnap történteket. Remélem jobban van! Ha nem lenne gond ellenőrizné a fiaimat?-köszöntött az edző és a megszokott kézrázás helyett inkább megölelt éreztetve, hogy számíthatok rá

-Igen persze!-válaszoltam a férfinek és elvettem a szobakulcsunkat ami a Lilivel közös szobánkat zárja vagy éppen nyitja

-Köszönöm szépen, de ha bármi gondja van hívjon!-nézett rám mosolygósan a férfi ami megnyugtatással töltött el

-Úgy lesz!-mondtam és Lilivel az oldalamon besétáltunk a liftbe ahol a közénk telepedő csendet egy idő után a lány törte meg

-Zóra!-mondta és ezzel elérte, hogy rá emeljem a szemeimet amit már nem takart semmi
-Azt hiszem, nekem tetszik valaki!-mondta hatalmas mosollyal és csillogó szemivel amik segítségével egyből leszűrtem, hogy nem hazudik

-Várj, had találjam ki!-méregettem a lány és egy idő után beugrott, hogy hogyan szokott Raebigerrel feltűnés nélkül szemezgetni
-Sidney!-vágtam rá mire a lány egy kicsit megijedt mivel nem a leghalkabban fedtem fel kilétét a titkos fiúkának.

Ahogy kimondtam a fiú nevét a lift kinyílt és csak Lilinek a piros arcáról tudtam leolvasni, hogy igazam van. Bár nem tudtam sokáig nézegetni a lányt mégis teljesen biztos voltam a dolgomban. A szobánkba belépve egy panorámás kilátás nézett vissza ránk ami előtt egy ágy, mellette két éjjeli szekrény helyezkedett el. Az ágy előtt a tv az mellett egy ruhásszekrény kapott helyet. A szoba falai krémszínűek voltak a bútorok fehérek. Miután lepakoltunk egyből a fürdőt kezdtem el felfedezni míg Lili inkább a lovagjával ment sétálni és közölte, hogy ne várjam meg a szokásos városnézésemmel.

Amint beléptem a fürdőbe egy tusoló és egy kisebb kád fogadottt kétoldalt. Velem szembe egy tükör, előtte egy csap és a hozzá tartozó kis szekrény kapott helyet. A padló itt is mint az egész szobából márvány járólap volt de itt a falak fehérek voltak. Amint végeztem a terepem feltérképezésével gyorsan lerángattam magamról a ruháimat és beléptem a zuhanyzóba és elveztem, ahogy a forró vízcseppek áztatják a bőrömet. Kis idő múlva kikászálódtam a kabinból és a hotel köntösét magamra véve mentem ki a fürdőből ahol egy nem várt vendégbe botlottam. Pontosabban Dominikba.

~Szavak száma:767
~Dátum:'21/10/07

Letti💞



𝖙𝖊𝖑𝖏𝖊𝖘 𝖘𝖟𝖎́𝖛𝖊𝖒𝖇𝖔̃𝖑~𝚂𝚣𝚘𝚋𝚘𝚜𝚣𝚕𝚊𝚒 𝙳𝚘𝚖𝚒𝚗𝚒𝚔☑Where stories live. Discover now