(13)

900 31 0
                                    

•csak úgy•

Zóra

-Zóra! Ezeket el tudnád vinni Dominiknak? Nekem sietnem kell mert...

-Igen persze menj csak!-vágtam az orvosunk szavába

-Örök hálám!-köszönte meg és már a nyomát sem láttam a centerben

Miután a kezembe nyomott viszonylag nehéz kartondobozt jobban szemügyre vettem elindultam a kijárat előtt álló Audimig. Dominik címét bepötyögve a gps-embe indultam el a gyógyszeres dobozzal magam mellett. Egyébként a mellettem lévő kartonban szurik és egyéb pirulák valamint porok lapultak amit a fiúknak kell beszedniük pontosabban a bénáknak. A rövid negyed órás út után amikor kikászálódtam végre a kocsimból és rá kellett jönnöm, hogy kicseszett meleg van. Amíg felértem Dominikhoz belegondoltam abba, hogy mivan, ha megzavarok éppen valamit a titkos "F" betűs feltételezem lánnyal. De amikor ajtót nyitott mindenre számíotttam csak éppen arra nem, hogy a középpályás egy törölközővel a derekán áll elém. Mikor végre beengedett a konyhába vettem az irányt míg ő a fürdőbe. Amikor végeztem a csodabogyók kipakolásával a fiú végre rendes öltözetben ült le mellém és nézte, hogy mit csinálok.

-Mi ez?-kérdezte egy morfiumra mutatva

-Az kérlek szépen kibaszott erős fájdalomcsillapító amit szuriba kell beadni.-válszoltam a pirulás levelet nyomkodva

-De hogyha szuriba kell beadni akkor meg is ihatnám!-jelentette ki amin nekem nevetnem kellett

-Hát te teljesen hülye vagy! Mit csináltál te biológia órákon?-kérdeztem könyörgő hangsúllyal

-Gyereket!-húzta ki magát büszkén mire én megráztam a fejem

-Visszatérve a kiindulásra: nem ihatnád meg mert akkor a gyomrodba jut ezáltal megemészted és kipisilod.-magyaráztam el neki

-Mér' ha belémdöföd akkor nem?!-értetlenkedett tovább

-Nem mert akkor a véredbe jut tehát nem emészted meg és nem pisilod ki.-folytattam a kiselőadásomat

-Ez hülyeség!-vágta rá felháborodottan

-Nem!-cáfoltam meg az állítását

-De!-fogta meg a kezemet elérve, hogy ránézzek egy pillanatra

-Nem!-ráztam meg a fejem

-Te velem ne veszekedj!-rántott bele az ölébe

-Mert ha mégis akkor mi lesz?-kérdeztem vissza

-Ez!-rántott magához és csókolt meg erőszakosan de nem durván

Egy picivel később már a fenekem és a trikóm között húzogatta a kezeit én pedig mozogtam a csípőmet a fiú lágyékán mire felszisszent. Éreztem rajta, hogy fáj az, hogy az ölében ülok ezért a fiú elé térdelve kötöttem ki a nadrágját vággyal fűtve. Már egyszer megtörtént de ugyanúgy féltem mint az első alkalomkor. Vajon jól csinálom? Mi lesz ha nem fog neki tetszeni? Nem okozokn neki fájdalmat ugye? -ilyenek és ezekhez hasonló kérdések sokasága cikázott a fejemben amikor is már az alsónadrágjával fedett testrészéhez értem. Egy nagy nyelés után a maradék ruhát is lefejtettem a fiúról. Mikor elémtárult a viszonylag nagy mértű férfiassága először a kezeimmel majd egy kicsivel később már a számmal kényeztettem a széken ülőt. Először én diktáltam a tempót majd a fiú egybefogta a hajamat ezért már ő irányított.

Mikor már megéreztem az enyhén sós nevet a számban lassan felálltam és a csillogó szemű Dominikkal találtam magam szemben. Amikor már végre méltóztatott felállni és egyre közelebb jött míg én egyre hátrébb. Pár pillanat múlva már a fekete konyhapulton ülve csókolóztunk majd a fenekem alá nyúlva felemelt és a hálószoba felé kezdett el vinni. Ott végigdöntött az ágyon és felém magasodva nézett le rám a fiú.

Később már a nyakamat csókolgatta és a nadrágomat kezdte el kigombolni. Mikor már minden ruhadarabom a földön hevert a középpályás a számról áttérve hintette be nyálas puszikkal a nyakamat majd a melleimet később pedig az alhasamat látta el puszikkal. A kezeit a nőiességembe csúsztatva folytatta a kényeztetésemet amit én hátradöntött fejjel élveztem. Pár pillanattal később már az előbbi gyönyörtől ködösült tekintettel néztem a mellettem fekvő fiút aki mosolyogva fedezte fel az arcom minden szegletét. Közelebb bújva hozzá fonta körém a karjait és nyomott puszit a fejem búbjára.

....

Másnap

Az egyetemről kifelé jövet Willibe botlottam az ajtó előtt. A fiúval a délután folyamán sokat beszélgettünk mindenről és úgy érzem, hogy újra a régi a kapcsulatunk. Mikor végeztünk a kávézóban nagyjából egy óra karaokés autózás után először a fiúhoz mentünk ahol összepakolta minden dolgát ami holnapra valamint az azt követő hétre kell neki mivel kezdődik az Eb. Ahová a lipcsei csapatból minden magyar tag kapott meghívót ezért egy autóval megyünk azaz az enyémmel. Mikor végeztük a legjobb barátom lakásán hozzám induktunk ahol megvacsoráztunk és fürdés után a kanapén aludtunk el filmnézés közben.


~Szavak száma: 707
~Dátum: '21. 11. 07. vasárnap

Letti💞

𝖙𝖊𝖑𝖏𝖊𝖘 𝖘𝖟𝖎́𝖛𝖊𝖒𝖇𝖔̃𝖑~𝚂𝚣𝚘𝚋𝚘𝚜𝚣𝚕𝚊𝚒 𝙳𝚘𝚖𝚒𝚗𝚒𝚔☑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin