Nu că s-ar fi plâns vreodată să se holbeze la fundul lui Marie, dar când mergea așa nervoasă în fața lui știa sigur că bucuria nu avea să dureze mult. Ajunsă în sfârșit în dormitorul lor, spumegând, îndepărtându-și mănușile și trăgând frenetic de pelerină, Anne îl privi cu ochii mijiți cum se dezbracă precaut. Atunci când el ajunse la butoni, hotărând că nu era nevoie de valet în seara asta, Anne izbucni:
— Cine era domnișoara Hodging?
Wine o privi și își lăsă cămașa descheiată până la mijloc. Cu mișcări lente se apropie de soția lui care își așezase mâinile în șolduri și clipea des. Părea pregătită să îi ia capul. Imaginea aceasta a ei îl amuză. Văzuse gelozie la multe femei, dar Marie era de-a dreptul dulce când și-o exprima. Erau buzele ușor strânse care parcă cereau să fie sărutate, ochii întunecați și năsucul cârn. Îi adora pur și simplu nasul, ceea ce era o premieră și pentru el. Oftă. Nu își putea aminti ce formă avea nasul lui Sarah.
— Fosta mea amantă, îi șopti. Sub atingerea mâinilor lui, o simți încorcându-se. Fosta, Marie. Nu voi nega că m-am culcat cu ea. Știi prea bine că nu am fost virgin când m-am căsătorit cu tine.
Îi observă obrajii îmbujorați. Probabil nu băga în seamă faptul că el îi îndepărta ușor strat cu strat îmbrăcămintea. Era prea prinsă în sentimentul geloziei pentru a realiza cât de ușor o seducea el.
— Și ce mai vreau acum de la tine?, îl întrebă.
— Pe mine, îi răspunse ușor. Sunt greu de uitat, scumpo. Ea oftă și bombăni ceva, ceea ce îl făcu să zâmbească. Nu am mai fost cu ea după ce m-am însurat cu tine. Nu te-am înșelat niciodată. Și nu o voi face niciodată. Tot ce îmi doresc e aici. Ești fantezia oricărui bărbat, Marie. Gemu în urechea ei când îi atinse sânii încă prinși în corset. Dar numai eu te pot avea, nu-i așa?
— Nu îmi voi lua un amant, dacă asta mă întrebă, îi răspunse. O auzi oftând, iar mâinile ei îi prinseră încheieturile pentru a-l opri. Ce a vrut să spună prin... ei bine... supt?
Asta era! Marie a lui era curioasă. Rânji de-a dreptul scandalos și îi sărută tâmpla pentru a-i simți pulsul amețitor cum se zbăta în trupul acela micuț. Erau căsătoriți de prea puțin timp pentru a-i arăta tot ce se putea face într-o relație. De altfel, faptul că fusese virgină și că și acum avea trupul suficient de strâmt și de mic îl obligaseră să păstreze un tempo lejer. Voia să se bucure de ea pentru restul zilelor. Voia să o guste sub toate formele. Pe ea și numai pe ea. Realiză că și atunci când fusese cu Sarah se simțise atras de alte femei. Nu o înșelase pe Sarah, dar privirea îi fugise în stânga și în dreapta. Totuși, cu Marie nu simțea nevoia să privească pe nimeni altcineva. Ceva în el tremură, trepidă, se contorsionă. Femeia aceasta minionă și aprigă îl schimba.
Prinzându-i mâna i-o duse ușor la vintrele lui, acolo unde trupul lui reacționa plăcut numai la vederea acelor două buze ușor întredeschise. Ar fi fost pregătit să o ia chiar atunci, într-adevăr. Își așeză cealaltă mână pe jumătate din fața ei, dezmierdându-i buzele cu degetul mare.
— Buzele unei femei sunt făcute pentru a fi sărutate. Se aplecă și își lipi gura de a ei, smulgându-se atunci când limba ei începu să îi răspundă, iar respirația să se înfierbinte. Dar buzele ei pot și să sărute. Pot săruta buze, o mai sărută o dată, cast, gât, piept și, în cele din urmă, pot săruta... Îi strânse ușor mâna în jurul lui.
Marie își mări ochii și înghiți în sec. Își umezi buzele, mângâindu-l cu degetul, bucurându-se de senzația că el creștea sub atingerea ei.
— Se face așa ceva?, întrebă ușor.
— Se face orice îți produce plăcere, inocenta mea, îi zâmbi. Dar nu trebuie să o faci și tu, bineînțeles.
CITEȘTI
Soarele răsare la apus
Historical FictionAL TREILEA VOLUM DIN SERIA FAMILIA CARDINHAM - ORIGINI Pentru că a rămas singurul disponibil dintre frații lui, Wine Cardinham nu ezită să o ajute pe sora mai mică a contelui de Denborough, Anne-Marie, care încheiase inițial o înțelegere cu Colt, fr...