ព្រឹកថ្ងៃថ្មី
Tae«Jun!!ក្រោកយូរម្ល៉េះកូន?! ដល់ម៉ោងទៅរៀនហើយ!»(រាងខ្ពស់ឈរអើតលើមពីខាងក្រោម មុននឹងស្រែករកងារអ្នកខាងលើឲ្យចុះមក)
hayun«ស្រែកអីស្រែកម្ល៉េះហ្នឹងហា?!»(ឮសម្រែកអ្នកខាងក្រោមភ្លាម រាងតូចក៏ចុះមកស្រែកតប)
Tae«យុន! ជុនរៀបចំខ្លួនហើយឬនៅ?»
hayun«គេទៅសាលាបាត់ហើយ»
Tae«ទៅសាលា?!....អ្នកណាជូនទៅ?»
hayun«មនុស្សល្អម្នាក់»
Tae«អ្នកណាគេ?»
hayun«ប្អូនប្រុសលោកហ្នឹងហើយ!»
Tae«pyul?!»(គ្រាន់តែឮថាប្អូនខ្លួនភ្លាម រាងក្រាស់ឧទានឡើងទាំងបើកភ្នែកធំៗ នេះគេគិតចង់យកចិត្តសំណព្វចិត្តគេទាំងពីរនាក់ចឹងឬ? ហាយ!! អាប្អូនជើងល្អ! ដណ្តើមរបស់អ្នកណាមិនដណ្តើម មកដណ្តើមរបស់Kim teahyung)
hayun«ហ្នឹងហើយលិទ្ធផលគេងត្រមក់»
Tae«គេងត្រមក់ឯណា? នេះលើសតែដប់នាទីហ្នឹង?»
hayun«បីនាទីក៏ដោយ! មនុស្សស្អីគ្មានទំនួលខុសត្រូវសោះ!....បើគេជូនជុនទៅរៀនហើយនៅឈរត្រេងត្រាងធ្វើអីទៀត? ទៅជួយលក់ប៉ាទៅ!»
Tae«.....ចាំមើលណា kim hanpyul!»(កាលបើឮនាងបញ្ជាហើយរាងខ្ពស់ក៏ប្រញាប់បង្វែរទិសសម្តៅទៅកន្លែងប៉ាក្មេក ខណៈដែលទឹកមុខវិញជ្រួញសឹងតែរមួលចូលគ្នាព្រោះតែឃ្នើសចិត្តនិងលោកប្អូនឈ្លៀតឱកាសនោះពន់ពេក)
តូបរាងតូច
yun-dad«មកហើយហេសថេយ៍»
Tae«បាទ!»
yun-dad«ទឹកមុខមិនសូវល្អសោះ! កើតអី?»(អ្នកជាឪពុកបោះសំនួរមកធ្លោ ពេលដែលឃើញកូនប្រសារដើរមកទាំងមុខមិនសូវរីកសោះ)
Tae«ប្អូនខ្ញុំហ្នឹងណាប៉ា! មិនដឹងជាកើតឡប់យរស្អីគេទេ!យកចិត្តប្រពន្ធខ្ញុំមិនគ្រប់ មកយកចិត្តកូនខ្ញុំបន្ថែម!»
(រាងខ្ពស់ទាញអាវការពារប្រឡាក់មកពាក់ជាមុន មុននឹងចាប់ផ្តើមតបសំនួរឪពុកទាំងសម្លេងទាបៗ បែបមិនពេញចិត្ត)yun-dad«ប៉ាថាហើយ! ថាកុំធ្វេសប្រហែស! ប្រយ័ត្នតែបាត់ប្រពន្ធហើយសួរថាថីទៅ»
YOU ARE READING
«មានតែរូបខ្វះសម្បត្តិ»✅
Romanceភាពក្របានជម្រុញឲក្មេងស្រីវ័យជំទង់ម្នាក់ហ៊ានធ្វើអ្វីគ្រប់យ៉ាងដើម្បីអ្នកមានគុណ ហ៊ានសូម្បីតែពរពោះកូនឲ្យមនុស្សចិត្តមារយកទ្រព្យសម្បត្តិជាធំ។🔞 Admin~Kavaii~💚 •Love you all 💚