<2023>
<Idris>Courtney éppen Josh társaságában volt a fegyvertárban, miközben arról beszélgettek ma már lesz-e valami történés.
— De komolyan mondom Court, mit gondolsz? — kérdezte Josh és felnézett miközben a szeráf pengéjét törölte át.
— Josh, ha lesz valami megyünk. Nyugalom... — forgatta a szemeit Courtney mire Josh ránézett.
— Ne forgasd mert fennakad... — morogta az orra alatt, majd elmosolyodott. — Hol van Max? — kérdezte mire Court vállat rántot.
— Legutóbb a könyvtárban láttam. — mondta mire Josh bólintott.
— Kis könyvmoly... — mosolygott, mire Court elhúzta a száját.
— Te is tudod, hogyha valaki nem ülne felette akkor már rég a fegyvertárban lenne. — mondta Courtney mire Josh elnevette magát.
— Hát ja, de mit mondhatnék. Ez biztos miattad van. Te sem bírsz a seggeden maradni. — mondta Josh és vállat rántott, majd elrakta a pengéjét.
— Addig fogd be amíg esélyed van rá. — morogta Court és sértődötten nézett az előtte állóra.
— Tudom, hogy nem haragszol rám... Érzem! — mondta Josh és vigyorogva és felhúzta a pólóját, utalván a parabatai kötelékükre.
— Tudnám miért vállaltam el... — sóhajtott Courtney majd a derekára csatolt egy tőrt és elindult kifele a fegyvertárból.
— Mert nagyon-nagyon szeretsz... — kiáltotta Josh mire Court csak legyintett egyet.
Útja a központba vezetett ahol hirtelen anyjával találta szembe magát. Maryse végignézett lányán és elismerően biccentett majd a szemeibe nézett.
— Beszélnünk kell. — mondta Maryse mire Courtney sóhajtva bólintott. Ha az anyja beszélgetni akar az sosem jó...
— Beszélj... — biccentett mire Maryse megforgatta a szemét és elindult az irodák felé, azonbelül is Imogen Inkvizítor-énál állt meg.
— Courtney, Maryse. — biccentett Imogen amikor beléptek az irodába.
— Miről lenne szó? — kérdezte Courtney feszengve mert amikor az irodájában beszélget Imogen-nel akkor valamiért mindig ideges lesz. Most sem volt másképp...
— Tulajdonképpen lenne itt két dolog is. — kezdte Imogen, miközben felállt az asztalától. — Nem tudom mit hallottál már erről, de mint tudjuk Valentine visszatért és a végzet kelyhét akarja. — mondta Imogen mire Courtney bólintott hisz tisztában volt ezekkel az információkkal. — A másik dolog pedig, Maryse ideiglesen visszamegy a New York-i Intézetbe, téged pedig azonnali hatállyal visszahelyezlek! — adta ki Imogen mire Courtney megfagyott.
Öt éve hagyta ott New York-ot, a testvéreit... A szerelmét. Izzy-vel és Alec-kel tartotta a kapcsolatot de nem beszéltek már olyan sűrűn. Jace... Court próbált sokáig írni neki de válasz sosem érkezett. Idővel pedig feladta és arra koncentrált ami miatt Idris-be küldték.
De most öt év után visszamenni...
— Courtney? — Maryse hangja mint egy ébresztő hatott Courtney-re aki csak zavartan bólintott.
VOUS LISEZ
Otthon, édes otthon✔️
FanfictionCOURTNEY LIGHTWOOD távozása a New York-i intézetből nagy port kavart. Két testvére Alec és Izzy fájó szívvel engedték útjára a nő:vérüket, de Jace Wayland másképp hagyta elmenni első szerelmét. Az emberek azt mondják az első szerelmedre mindig is em...