7.fejezet

585 42 2
                                    

<2023>
<New York>

Miután Courtney a testvéreivel az épület előtt várt Clary-ékre, aközben csak egy dologra tudott gondolni.

Házasság...

Courtney tudta, hogy annak idején anyja Maryse és apja Robert nem szerelemből házasodtak, csak előnyből. Öt évvel ezelőtt Courtney-nek tervei voltak. Tervei az élettel kapcsolattal a szerelemmel kapcsolattal és az árnyvilággal való kapcsolatával is.

De ma már csak a holnapnak él...

— Megszerezted? — kérdezte Alec mire Clary sóhajtott.

— Elméletben. — válaszolt a vörös mire Courtney szemöldöke az egekig futott.

— Elméletben? — kérdezett vissza mire Clary bólintott.

— Igen. Megtaláltam a kártyát. Csak rá kell jönnöm, hogyan csináltam múltkor. Nem egzakt tudomány. — mondta mire Alec értetlenül állt.

— Nem tudod kiszedni? — kérdezte mire Clary elhúzta a száját.

— Elvileg. Nehezebb, mint amilyennek tűnik, Alec. — mondta idegesen Clary.

— Ha visszaértünk az Intézetbe, annyit beszéltek erről, amennyit akartok. De most, mivel loptunk a rendőrségről, inkább menjünk! — mondta Jace mire Courtney biccentett.

— Srácok... — szólalt meg Izzy és lenézett a fénylő nyakláncára. — Szerintem a mondénok miatt kéne a legkevésbé aggódnunk. — mondta.

— Hát a démon nyaklánc legalább működik. — mondta Alec mire Jace bólintott egyet.

— Nincs egy uncsi nap se. Gyerünk! — mondta majd elindultak.

— Mi a fene? — kérdezte Clary undorodva mire Jace elvigyorodott

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

— Mi a fene? — kérdezte Clary undorodva mire Jace elvigyorodott.

— Vigyázz a szádra a nagyi előtt! — mondta miután leszúrt egy nagymamának álcázott démont.

— Hogy talált ránk? — kérdezte Alec mire Jace és Courtney egy rendőrautó felé néztek amiből emberi alakban lévő démonok szálltak ki.

— Nem tudom... De társaságot is hozott. — mondta Courtney mire Jace bólintott egyet.

— Honnan tudjátok? — kérdezte Clary mire Courtney szemetforgatva indult el.

Otthon, édes otthon✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora