<2023>
<New York>A nap hamar telt ezzel közelebb hozva Alec és Lydia esküvőjét. Mindenki az utolsó simításokat végezte az esküvő helyszínén, hogy egy tökéletes egybekelés történhessen.
— Courtney! —kiabált Izzy. — Gyere megtaláltam a tökéletes ruhát neked. — mosolygott a fiatalabb Lightwood lány, majd bocsánatkérően William-re nézett. — Sajnálom, de el kell őt rabolnom. — mosolygott, mire William bólintott.
— Csak majd hozd vissza. — bólintott és homlokon csókolta Courtney-t? majd a két Lightwood lány eltűnt William elől.
— Nekem már megvan a ruhám, Clary-nek is, úgyhogy már csak neked kell. — ecsetelte, mire Courtney sóhajtott. — Adj neki egy esélyt. — nézett rá kérlelően Izzy.
— Adtam már egyet, de elcseszte. Mennyit adjak neki? — kérdezett vissza Courtney, majd belépett a szobába ahol Clary állt egy hosszú sötétkék ruhában. — Szép ruha. Kiemeli az arcod a hajaddak együtt. — biccentett sóhajtva Courtney, mire Izzy elmosolyodott.
— Köszönöm. — bólintott Clary hálásan.
— Jól van Izzy. Mutasd mit akarsz rámaggatni. — tárta szét a karjait Courtney, mire a legfiatalabb Lightwood lány elvigyorodott. — Meg fogom bánni...
Az esküvőre kialakított termet gyönyörűen kidíszítették és az emberek is kezdtek lassan megérkezni. Courtney nem messze az öccsétől állt Josh társaságában.
— Gyönyörű vagy. — mondta Josh, mire Courtney elmosolyodott.
— Te sem panaszkodhatsz. — vigyorgott Courtney és végignézett Josh öltönyén. — Ezt meg kell majd örökítenem. Te és az öltöny... — kuncogott a Lightwood lány, mire Josh megforgatta a szemeit.
— Tudod, hogy utálom az öltönyöket. — fújtatott és megrántotta a zakóját, mire Courtney gyorsan megcsapta őt.
— Szét ne szakítsd már! Izzy meg fog ölni. — szidta le Courtney és teljesen igaza volt. Ha Izzy csak egy foltot is találni fog azon az öltönyön ami Josh-on van, valószínű meg fogja ölni.
VOUS LISEZ
Otthon, édes otthon✔️
FanfictionCOURTNEY LIGHTWOOD távozása a New York-i intézetből nagy port kavart. Két testvére Alec és Izzy fájó szívvel engedték útjára a nő:vérüket, de Jace Wayland másképp hagyta elmenni első szerelmét. Az emberek azt mondják az első szerelmedre mindig is em...