<2023>
<New York>Nemsokkal később Courtney már egy ágyon feküdt mellette pedig Magnus állt és a varázserejével próbált rájönni mi is lehet a baj. William és Josh is szintén a szobában voltak míg Izzy elment szólni Alec-nek aki valahol Lydia társaságában volt. Jace-ről és Clary-ről nem tudni semmit és mindenki csak várja őket haza.
— Jól vagy? — kérdezte Magnus amikor Courtney végre ébredezni kezdett.
Kellett párszor pislognia mire megszokta a fényt, majd oldalrahajtotta a fejét ahol meglátta Josh-t és William-et egy-egy széken míg a kisebb kanapén a testvérei ültek. Courtney csak bólintott egyet és felült amikor hirtelen egy tűzlevél érkezett elé és Alec elé.Mind a kettő amint elolvasta pattant fel, de Alec feltartotta a kezét mire Courtney rá pillantott.
— El se kezd! — nézett a báttyára Courtney.
— Pihenned kell. Maradj itt. — mondta Alec, mire Courtney a szemöldökét ráncolta.
— Kényszeríts. — majd fogta magát és elhagyta a gyengélkedőt és a központ felé vette az irányt onnan pedig egy elkerített részhez.
Mikor mindannyian odaértek Clary egy széken ült és le sem vette az előtte fekvő édesanyjáról a szemét. Jace feldúltan állt a teremben, de amikor meglátta a többieket feléjük indult.
— Clary odaadta Lydiának a kelyhet. Hodge elvitte, hogy elzárják, amíg vissza nem ér Idris-ből. — mondta Jace, mire Alec csak csöndben összefont karokkal állt ott.
Mellette Courtney az ajtófélfának volt támaszkodva a többiek pedig mögöttük álltak pár méterrel, de mindent kristálytisztán hallottak.
— Oké. — válaszolt Alec és ő is Clary édesanyját nézte.
— "Oké"? Ennyi, Alec? — kérdezte mire Alec megrázta a fejét.
— Nem akarok belemenni. — mondta és már fordult volna ki, de Jace megállította.
— Állj! Én bele akarok menni. Majdnem megöltél. Meggyengítetted a parabatai kötelékünket, hogy megtalálj. — mondta, mire Alec visszafordult.
— Elárultál. Hazudtál nekem. — csattant fel Alec.
— Elárultalak? És ki is volt az akit kishíján halálra vertél? Mert úgy emlékszem a nővéred volt, aki megmentett egy életet! — morogta Jace és vészesen közel lépett Alec-hez. — Bántottad őt. Bántottad egy szerettemet, Alec! Te... Te, bántottad Ney-t. Nem árultalak el. Egyikünk sem. Én megmentettelek magadtól! — kiabált Jace, majd lejjebb vette a hangerejét. — Ha elvitted volna Meliorn-t megkínozni, életed végéig lelkiismeret furdalásod lett volna. — mondta, mire Alec felhúzta a szemöldökét.
— Igazán? — kérdezett vissza Alec.
— Igazán. — bólintott Jace.
— Minden, amit teszel, valami magasztos elv miatt van. Elloptad a kelyhet és majdnem átadtad Valentine-nak. — mondta, mire Jace a fejét rázta.
— Nem állt szándékunkban. Ezt te is tudod. — válaszolt Jace.
— "Szándékunkban"? És Courtney életét szándékodban állt kockára tenni az övéért? Ez nem Clary-ről szól, hanem rólad. Most pedig, megmondhatod a nővéremnek, hogy még van egy teljes jövője. — biccentett Alec majd kiviharzott.
YOU ARE READING
Otthon, édes otthon✔️
FanfictionCOURTNEY LIGHTWOOD távozása a New York-i intézetből nagy port kavart. Két testvére Alec és Izzy fájó szívvel engedték útjára a nő:vérüket, de Jace Wayland másképp hagyta elmenni első szerelmét. Az emberek azt mondják az első szerelmedre mindig is em...