<2023>
<New York>— Már értem, miért akarja minden férfi, hogy visszamenj Idris-be. — mondta William miközben a kikötő konténerjei között sétáltak.
— Hogy érted? — kérdezett vissza Courtney értetlenül.
— Azt pletykálják, megszeretnél állapodni... Megházasodni. — mosolyodott el William mire Courtney megforgatta a szemeit.
— Fenébe! — morogta az orra alatt.
— Hadd találjam ki! Nem a te ötleted volt? — kérdezte William és Courtney-re pillantott.
— Kicsit se. — mondta mikor kifordultak a büféhez.
— Az én szüleim is megpróbáltak kiházasítani. Vegyek el egy árnyvadász lányt akinek ismerik a családnevét. — mondta William mire Courtney rápillantott.
— Hogy sült el a dolog? — kérdezte mire William elmosolyodott.
— Nekem jól, nekik már kevésbé. A saját utamat járom. — vont vállat majd megköszörülte a torkát. — Életem szerelmével házasodtam volna össze... Johanna Monteverd-el. Együtt akartuk vezetni a Lisszabon-i Intézetet. Aztán Johanna-t megölték. Mindent elszakítottak tőlem. A szerelmemet, az álommunkámat... Egy jó tanács. — állt meg William és Courtney felé fordult. -a Ebben a munkában, csak a munkába éri meg szerelmesnek lenni. — mondta mire Courtney szíve összeszorult.
— William... Részvétem! — mondta Courtney mire William biccentett és elindult befele.
Amikor beértek a büfében minden felborítva volt, majd egy elhagyatottat láttak meg ami felett Luke állt egy bekötözöt csuklóval.
— Jól vagy? — lépett oda Courtney és megölelte Luke-ot.
— Igen. — biccentett Luke majd lenéztek a hullára.
— Néhány jel elhagyatottra utal. Ember volt. Rúnát égettek rá. — vázolta a helyzetet William miközben a testet tanulmányozta.
— Nem tudom. Eltökéltebben támadt. Mintha kész terve lett volna. Plusz, egy normális elhagyatottat könnyebb lett volna megölni. Öt farkas kellett hozzá, hogy elkapjuk. Még nem láttam ilyet. — mondta Luke mire Courtney összehúzta a szemöldökét. Öt farkas egy elhagyatottra...
-a Visszavisszük a testet az Intézetbe és teljes boncolást végzünk. — mondta William mire Luke feltartotta a kezeit.
— Egy pillanat! Értem, hogy én hívtalak. Igazából Courtney-t hívtam. Nem akarom, hogy valaki átvegye az irányítást. — mondta Luke.
— Pedig pont ezt csinálja. — húzta össze a szemöldökét Courtney és együttérzően Luke-ra nézett.
-a Tudom, hogy elég... Erőteljesnek tűnök. De mi itt mind egy oldalon állunk. Megegyezhetünk ebben? Az Intézetnek megvannak hozzá a forrásai, hogy rájöjjön, mi ez. — mondta William mire Court bólintott.
— Van egy kiváló kórboncnokunk. Az Árnyvilág minden teremtményét jól ismeri. — mondta Courtney mire William ránezett majd vissza Luke-ra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Otthon, édes otthon✔️
FanficCOURTNEY LIGHTWOOD távozása a New York-i intézetből nagy port kavart. Két testvére Alec és Izzy fájó szívvel engedték útjára a nő:vérüket, de Jace Wayland másképp hagyta elmenni első szerelmét. Az emberek azt mondják az első szerelmedre mindig is em...