<2023>
<New York>— Letartóztatja Meliorn-t, aztán meg úgy tesz, mintha nem lenne beleszólása. — mondta Izzy idegesen miközben Alec és Courtney folyamatosan egy zsákot ütöttek az edzőteremben. — Meg fogsz sérülni, Alec. — mondta Izzy sóhajtva.
— Jól vagyok, Izzy! A Klávé adta a prancsot, nem Lydia. — mondta majd arréb sétált a zsáktól.
— Biztos vagy ebben? — kérdezte Izzy mire Alec-nek ideje sem volt válaszolni mert Jace futott be.
— Hé! Minden oké? — kérdezte mire Alec és Court elfordultak tőle.
— Jól vagyunk... — mondta Alec de nem nézett Jace-re.
— Robert és Maryse azt mondta, visszaküldték őket Idris-be. — mondta Jace mire Courtney megfordult.
— Tessék? — kérdezte mire Jace biccentett.
— Jól hallottad. — mondta mire Izzy Alec-re nézett.
— Egy másik "prancs" Lydiától? — kérdezte mire Alec elfordult.
— Ki az a Lydia? — kérdezte Jace értetlenül.
— Az Intézet vezetője. — válaszolta Courtney, majd halkan folytatta. — Tudnád, ha itt lettél volna... — motyogta, de szerencséjére senki sem hallotta meg.
— A kinek a mije? — kérdezett vissza Jace.
— Átmenetileg. — biccentett Alec és a nővérére nézett.
— Most meggyőzte a Klávet, hogy anyuék nem végzik a dolgukat? — kérdezte Izzy mire Courtney megforgatta a szemeit.
— Talán így is van. Az Intézetet ők vezették, amikor az elhagyatottan betörtek. — válaszolt Alec mire Jace értetlenül nézett rá.
— Miről beszélsz? — kérdezte Jace mire Courtney lecsapta az egyik botállványt.
— Ha itt lettél volna, tudnád! De nem voltál itt, és már egyikünk sem lepődik meg. De a válasz a kérdésedre; Anyu és apu a Kör tagjai voltak. Csakúgy mint Luke... — kiabált Courtney idegesen mire Alec mellé lépett és átkarolta nyugtatás képpen, bár ő is elég ideges volt.
— Micsoda? Nincsenek Kör rúnáik. — mondta Izzy mire Courtney bólintott.
— Azért, mert alkut kötöttek a Klávéval, még a Felkelés előtt. Az együttműködésért bűnbocsánatot nyertek. — mondta Courtney mire Izzy értetlenül nézett rá.
— 1; Honnan tudod mindezt? 2; Megkérdőjelezed a hűségüket? — kérdezte Izzy nővérétől.
—1; William mondta. 2; Valentine visszatért. A Kör egyre erősödik. Gyanú allatt állnak. — mondta Courtney és leszedte magáról Alec kezét.
— Az nem lehet. — mondta Jace majd Courtney-re nézett. — Ki az a William? — kérdezte mikor rájött, hogy nem ismer egy William-et sem.
— A Klávé másik követe. Lydiával jött. — mondta Izzy majd visszafordult Alec-ék fele.
— De ez akkor sem lehet igaz. — mondta Jace és megrázta a fejét. —Befogadtak engem. Saját gyerekükként neveltek. Pontosan tudom, milyen emberek. — mondta Jace mire Alec előrébb lépett.
DU LIEST GERADE
Otthon, édes otthon✔️
FanfictionCOURTNEY LIGHTWOOD távozása a New York-i intézetből nagy port kavart. Két testvére Alec és Izzy fájó szívvel engedték útjára a nő:vérüket, de Jace Wayland másképp hagyta elmenni első szerelmét. Az emberek azt mondják az első szerelmedre mindig is em...