<2023>
<New York>— Hol van Clary Fairchild? Anyátok azt mondta, eltűnt. — nézett Robert Courtney-re.
— Nem tűnt el. Jace-szel van. — mondta Courtney, apja pedig látta a fájdalmat lánya arcán.
— A lánynak az Intézetben kell maradnia. Az egész Árnyvilág őt keresi. Biztonsági rizikót jelent. Hozzátok vissza! — mondta Robert majd kisétált a szobából.
Miután Courtney próbálta hívni Jace-t és Alec-et is de senki sem vette fel a telefont ezért anyja keresésére indult, akit az irodájában talált meg.
— Anya! — kopogott a nyitott ajtón Courtney és beljebb sétált amikor látta valami nincsen rendben. — Mi a baj? — kérdezte mire Maryse megrázta a fejét.
—Semmi. — jött a válasz Maryse-től, de a szemei könnyektől csillogtak.
— Valami történt Idris-ben? — kérdezte Courtney mire Maryse leült a fotelba.
— Semmi, ami ellen most tehetnénk valamit. — mondta és a lányára nézett.
— Mindig van mit tenni. Ezt tőled tanultam. — mondta és leült anyjával szemben. — Emlékszel, mikor tizennégy éves voltam? És az a Preston gyerek mindig elvert engem kendóban? — kérdezte Court mire Maryse bólintott.
— A formád és a technikáid is tökéletesek voltak. — mondta mire Court biccentett.
— Ez tartott vissza engem. Azt mondtad, kuszáljam össze a technikámat, tegyek valami kiszámíthatatlant. Minden porcikám tiltakozott... De alkalmazkodtam. — mondta mire Maryse elmosolyodott.
— Olyan büszke voltam, amikor eltörted az orrát. — mosolygott Maryse.
— Amíg az anyja le nem kiabált... És büntetést követelt engedetlenség miatt. — húzta el a száját Courtney.
— Az csak még büszkébbé tett. Ahogy viselted az egészet. — hajolt előre Maryse.
— Tudtam, hogy muszáj... Kitalálhatunk majd valami trükköt a Klávéval szemben. — mondta mire Maryse megsimogatta lánya arcát.
— A trükkök elég kuszák tudnak lenni, emlékezz csak! — mosolygott mire Court bólintott.
— Lightwood-ok vagyunk! Orrokat törünk, szabályokat szegünk és elfogadjuk a következményeket. Mondd el, mit kell tennem! — mondta Courtney mire Maryse csodálkozva és büszkélkedve nézett lányára.
Miután ott végeztek Courtney lement az edzőterembe és Josh-sal kezdtek verekedni.
— Nem tudom hol voltál egész nap, de régen voltál ilyen ideges... — nyögte ki Josh amikor Courtney gyomron rúgta őt.
— Beszélsz vagy ütsz? — morogta a Lightwood lány és már ütött is.
— Elég! — kiabálta Josh és lefogta Courtney-t majd amikor megnyugodott elengedte. — Most szépen elmondod mi folyik itt. Mert mindenből kizársz. — mondta Josh mire Courtney sóhajtva bólintott.
A két árnyvadász lazákat ütött egymás irányába miközben Courtney a történéseket mesélte. Hogy mi történt vele és Jace-szel, vagy mi történt Luke-kal. De amit a legjobban kiveséztek az Clary iránti utálatuk.
YOU ARE READING
Otthon, édes otthon✔️
FanfictionCOURTNEY LIGHTWOOD távozása a New York-i intézetből nagy port kavart. Két testvére Alec és Izzy fájó szívvel engedték útjára a nő:vérüket, de Jace Wayland másképp hagyta elmenni első szerelmét. Az emberek azt mondják az első szerelmedre mindig is em...