<2023>
<New York>— William, van egy perced? — kérdezte Courtney mikor az említett beengedte a szobájába.
— Courtney, sajnálom a dolgot a szüleiddel, de meg van kötve a kezem. — mondta William mire Courtney bólintott.
—Tudom. A törvény szigorú, de a törvény az törvény, és ezt tiszteletben tartom. De segítettél ráébrednem... Hogy a szívemre kell hallgatnom. — mondta Courtney mire William bólintott egyet.
— Igen. De azért azt se felejtsd el, hová juttatott engem! — nevette el magát majd leült az ágyára, és Courtney-nek most esett le, hogy nincs rajta póló és milyen jól néz ki. Mindegy... Most nem ezért jött ide.
— Tudom. És nem hozhatom vissza Johanna-t. De ahogy mondtad, a családjaink mindig is erős szövetségesek voltak. És ezt az előnyünkre fordíthatjuk. Együtt visszaállíthatnánk a családom jóhírét, és megtarthatnánk az Intézetet. — mondta Courtney és William elé gugolt, hogy biztosan rá figyeljen.
— És együtt irányíthatnánk. — bólintott William.
— Ha te és én... Egybekelünk. A Klávé nem tehet semmit. És vezető lehetsz... Ha nem is azzal az emberrel akivel akartál, de megmutathatnád neki, hogy milyen erős is vagy. — mondta Courtney mire William a szemeibe nézett és gondolkozás nélkül hajolt Courtney ajkaira.
— Hodge! — kiáltotta Courtney és odarohant régi mentorához.
— Jól vagyok... — nyögte ki Hodge majd Courtney háta mögé nézett ahol egy másik elhagyatott állt.
Hirtelen egy nyíl állt bele az elhagyatott hátába és odafordulva Alec állt ott és lőtt mégegyet az íjával, de az elhagyatott könnyű szerrel leütötte őt. Épp emelte volna a buzogányát, hogy megölhesse Alec-et mikor Courtney a két tőrjével elkezdte vágdosni az elhagyatott hátát, majd kitörte a nyakát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Otthon, édes otthon✔️
FanficCOURTNEY LIGHTWOOD távozása a New York-i intézetből nagy port kavart. Két testvére Alec és Izzy fájó szívvel engedték útjára a nő:vérüket, de Jace Wayland másképp hagyta elmenni első szerelmét. Az emberek azt mondják az első szerelmedre mindig is em...