<2023>
<New York>— Isabelle mondta, hogy a ti ötletetek volt egyesíteni az alvilágiakat — mondta Meliron miközben Clary-re és Courtney-re nézett. — Hogy te vezetted a mentőakciót. — mondta és jelentőségteljesen Courtney-re nézett.
— Ne túlozzunk! Izzy-nek köszönheted. Mi csak besegítettünk. — mondta Courtney miközben elővette az irónját.
— Így igaz. — biccentett Clary.
— Csak szerénykednek. — mosolygott Jace Meliron-ra.
— Most már árnyvadász vagy. Akár tetszik akár nem. — mondta Courtney és Clary-re pillantott miközben a gyógyító rúnáját rajzolta körbe magán.
— Ma éjjel egyre több árnyvadász okoz nekem meglepetést. Mindent kockára tettetek ezért. — mondta Meliron a két lánynak mire Jace biccentett.
— Azok után, hogy megpróbáltad őt elárulni. — mondta Jace, Clary-re utalva.
— Nem vagyok rá büszke. — hajtott fejet Meliorn majd újra Clary-re és Courtney-re nézett. — És ezért ajánlok nektek egy ajándékot... Áldozatotokért cserébe. Ha készen álltok... Segíthetek nektek megtalálni Valentine-t. — mondta mire Clary bólintott.
— Biztos izgalmas lehet, de vissza kell mennünk az Intézetbe. Megoldjátok ketten? — kérdezte Courtney mire Jace-ék bólintottak.
— Menjetek. Megoldjuk. — mondta majd megölelte Courtney-t.
— Köszönöm Courtney. Neked, tartozom még. — mondta Meliorn mire Courtney biccentett.
— Örülök, hogy egyben vagy Meliorn. — mosolyodott el Courtney, majd William-el és Josh-sal együtt elindultak visszafele.
Amikor visszaértek az Intézetbe a központban Alec éppen Izzy-vel veszekedett, Raj-t pedig Lydia hallgatta ki.
— Menj. — biccentett Courtney Josh-nak majd elsétált William-el együtt.
— Láthatott Raj bármi olyat, ami terhelő bizonyíték lehet? — kérdezte Alec majd Courtney lépett a húga mellé. William keze ökölbe szorult amit Courtney megfogott és összefonta az ujjaikat, nyugtatás képpen.
— Szerintem nem hívhatjuk támadásnak, ha senki sem sérült meg. Csak rajtaütés. — mondta Raj mire Lydia összefonta a kezeit.
— Hogy lehetséges ez? Csak az Intézet tudott az akcióról. — mondta Lydia mire Raj vállat rántott.
— Sötét volt. Nem sokat láttunk. Voltak farkasok... A többieket vámpírok rohanták le. De esküszöm, amelyik engem vett célba... Az igencsak árnyvadásznak tűnt. — mondta Raj és Courtney-re pillantott, aki zavartan elnézett róla.
CZYTASZ
Otthon, édes otthon✔️
FanfictionCOURTNEY LIGHTWOOD távozása a New York-i intézetből nagy port kavart. Két testvére Alec és Izzy fájó szívvel engedték útjára a nő:vérüket, de Jace Wayland másképp hagyta elmenni első szerelmét. Az emberek azt mondják az első szerelmedre mindig is em...