18.fejezet

500 31 0
                                    

<2023>
<New York>

— Mi ez a fanyar kép az arcodon, Clary? — kérdezte Courtney és a barátnője mellé állt.

— Semmi csak, elgondolkoztam... — mosolyodott el majd a szüleire nézett.

— Tudod, csodálom a szüleid. — mondta Courtney mire Clary ránézett. — Tényleg. Boldogok, és mindent megtennének egymásért. — mosolygott Courtney mire Clary biccentett egyet.

— Szabad? — hallottak egy ismerős hangot mire odafordulva Jace állt ott egy halvány mosollyal az arcán.

— Dolgom van. — mondta Courtney mire Clary megforgatta a szemeit.

-a Vagyis úgy értette menni akar táncolni veled. — mosolygott majd meglökte Courtney-t aki pont Jace karjai közé esett.

— Gyere... — mosolygott Jace és a táncparkettre húzta Courtney-t.

— Hodge, készen állsz? — kérdezte Alec miközben a régi edzőjéhez sétált

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

— Hodge, készen állsz? — kérdezte Alec miközben a régi edzőjéhez sétált.

— Alec, ne dühből cselekedj! Jace még mindig a parabatai-od. — mondta Lydia, mire Hodge bólintott egyet.

— Lydia-nak igaza van. — mondta mire Alec idegesen ránézett.

— Nem hagyom, hogy Jace feláldozza a nővéremet Clary értelmetlen hadjáratáért. Megcsináljuk! Ha nem akartok segíteni, mehettek. — mondta Alec mire Hodge sóhajtott.

— Segítek... Egy feltétellel. — mondta mire Alec megforgatta a szemeit.

— Mi lenne az? — kérdezte és levette az ingjét.

— Ne durvuljon el a dolog! A Jace-szel való köteléked kibír egy bizonyos mértékű feszítést. De meg kell ígérned... Hogy nem hagyod elszakadni. — mondta Hodge, mire Alec-ben kezdett jobban felmenni a pumpa.

— Jace számomra halott. — mondta mire Hodge hihetetlenkedve nézett rá.

— Alec...! — mondta és nem akarta elhinni amit az imént a Lightwood fiú mondott.

— Nem tudhatjátok, mennyire függötök a köteléktől és egymástól. — mondta Lydia mire Alec leült az odakészített ágyra.

— Meg kell tennem. Courtney-ért. — mondta mire mind a kettő árnyvadász sóhajtott majd Alec mellé léptek.

— Készülj fel! Ez nagyon, nagyon fájdalmas lesz. — mondta Hodge mire Alec bólintott.

Otthon, édes otthon✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora