14.fejezet

574 40 4
                                    

<2023>
<New York>

— Nincs választásunk Magnus. — rázta a fejét Courtney és a boszorkányra nézett.

— Tisztázzuk! Szükségetek van Courtney irónjára, ami Alec-nél van, és azt akarjátok, hogy én lopjam el tőle? — kérdezte Magnus.

— Lényegében... — biccentett Josh.

— Inkább úgy mondanám, "vissza vesszük"! — mosolygott ártatlanul Izzy.

— A tudta nélkül. Elvégre mégiscsak Courtney-é. — mondta Jace mire Magnus megrázta a fejét.

— Nem lehet. Ez nem fog menni. — mondta majd indult volna, de Courtney elkapta a karját.

— Magnus... Amióta Alec rájött, hogy anyáék a Kör tagjai, azóta teljesen megváltozott. Nem önmaga. Nem látja a lényeget. — mondta majd Magnus elé állt. — Tudom, hogy fontos neked, éppen ezért kérem a te ségítséged. Nincs az az Angyal vagy Ördög ami miatt amúgy is hagynám házasodni azzal a libával. — mondta Courtney, mire Magnus lehajtotta a fejét majd sóhajtott egyet. — Mindig azt mondtad, védjem meg azokat akiknek szüksége van rá, és hogy ne féljek segítséget kérni! Meliorn-nak szüksége van a segítségünkre, nekem pedig a tiédre! Vui lòng! — kérte Courtney és megérintette a nyakláncát amit még Magnus adott neki.

— Ha a Klávé hajlandó átadni Meliorn-t a Néma Testvéreknek, ha képesek ilyen messzire elmenni... Mit gondolsz, mi lesz ha a kezükbe kerül a kehely? Ez mindenkit érint. — mondta Izzy, de Magnus csak a nyakláncot nézte Courtney nyakában.

— Segíts bejutnunk a széfbe! Segíts megállítani ezt! — mondta Jace mire Magnus sóhajtott egyet.

— Az adósaim vagytok mindannyian. De mintha a 14. században élnénk. Arany, rubin... És persze gyémánt. És Alec sosem tudhatja meg. — mondta mire Courtney elmosolyodott.

— Veszek neked egy kastélyt is, de szükségem van az irónomra. És Alec sosem tudja meg. — biccenett Courtney mire Magnus körbefordult.

— Ha ebbe belevágunk... Akkor nincs visszaút. — mondta Magnus mire mindenki bólintott.

— Biztos vagy benne? — suttogta William mire Courtney bólintott.

— Elkerülhetetlen, hogy ez megtörténjen. — mondta majd nézte, ahogy Magnus elindul.

Miután megszerezték az irónt és Clary nyakláncát, mindannyian készülni kezdtek arra ami jönni fog

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Miután megszerezték az irónt és Clary nyakláncát, mindannyian készülni kezdtek arra ami jönni fog. Jace, Izzy, Josh, William és Courtney éppen a fegyvereiket rakták el, miközben Jace sürgette őket.

Otthon, édes otthon✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora