29.fejezet

387 39 16
                                    

<2023>
<New York>

— Engedélyt kérek az Inkvizítor asszonytól, hogy Courtney Lightwood és William Bell esküvője New Yorkban történjen, pontosan három óra múlva. Az Intézet vezetője: Lydia Branwell. — olvasta a levelet Sierra, majd felpillantott Imogen-re.

— Szóval tényleg megházasodik... — mosolyodott el halványan az Inkvizítor majd felállt a székéből. — Azonnal írjon vissza a New York-i Intézetnek, hogy két óra múlva érkezem ezáltal engedélyezem az esküvő megtartását. — mondta Imogen, mire az árnyvadász bólintott, majd kilépett az irodából.

 — mondta Imogen, mire az árnyvadász bólintott, majd kilépett az irodából

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A New York-i Intézetben nagy volt a felfordulás. Izzy ide-oda rohangált és adta ki a prancsokat hiszen alig volt három órája egy olyan helyszínt varázsolni ami Courtney-nek is biztos tetszeni fog. Jace, Alec, Josh és Magnus mind William-mel voltak, míg Courtney-vel Clary és Lydia volt, hiszen Izzy mindenhol ottvolt.

— Készen állsz erre? — kérdezte Lydia és nekitámaszkodott az asztalnak.

— Őszinte választ vársz? — húzta fel a szemöldökét Courtney, mire Lydia bólintott egyet. — Nem, nem állok készen. Rettegek ettől az egésztől. Egyszerűen... Azt gondoltam más lesz. Mert akarom ezt az egészet. Őt. De... Nem könnyű... — sóhajtott Courtney, mire Lydia bólintott.

— Mostmár tudod mit éreztem. De te. — gugolt az ágyon ülő Courtney elé Lydia. — Szereted őt, és ő is szeret téged. Mint ahogy mondtad. Ennek így kell lennie. Mégha ilyen hamar is. — mosolyodott el Lydia, mire Clary bólintott.

— Sosem voltam még ennyi esküvőn egy nap, de büszke vagyok rád, Courtney! — mondta Clary, mire a Lightwood lány meglepődött.

— Egyikőtökkel sem ápoltam valami csodás kapcsolatot, de ezen szeretnék változtatni. Valószínű nem fogunk az Intézetben maradni, de attól még bármikor megtalálhattok. — mosolyodott el halványan Courtney.

— Egy család vagyunk... Még szép, hogy megtalálhatunk mindig. — mosolygott Izzy miközben megjelent egy nagyobb dobozzal a kezében. — Ezt neked hoztam. — tette le az ágyra mire Courtney lassan felemelte a tetejét a doboznak és lassan simított végig a csipkés ruhán.

Minden kislány álmodik arról, milyen lesz az ő esküvője vagy arról, hogy milyen lehetne. Hisz tíz évesen olyan álmaik vannak a lányoknak, hogy azokból az álmokból nehéz bármit is megvalósítani. És akár hiszed akár nem Courtney Lightwood-nak is voltak álmai, tervei és elképzelései is.

Árnyvadászként nem a szerelem a fontos vagy az, hogy legszívesebben kihez mennél hozzá. Ebben a világban kötelességek vannak, és ha azoknak ellenszegülsz csúnyán pofára eshetsz. De nem ma. Mivel a mai nap csak két emberről fog szólni. Courtney-ről és William-ről.

Otthon, édes otthon✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora