• 13.rész •

2K 41 2
                                    

Hangos kopogásra ébredtem. Rylan, úgy aludt, mint a bunda, fel se kelt a hangra. Vajon ki lehet az ilyenkor? Álmosan kikászálódtam az ágyból és kérdő tekintettel indultam el a bejárat felé. Elfordítottam a zárat és kinyitottam az ajtót.

-Szia, Brookee! -köszöntött vidáman ugrándozva Mia. Összehúzott szemöldökkel néztem, ahogy már be is sétál a lakásomba.

-Öhm, Mia mit keresel itt reggel kilenc órakor? -kérdeztem nyűgösen dörzsölgetve a szemem. Már a konyhában öntött magának a tegnap megmaradt kávéból.

-Ó, barinőm ne legyél már ilyen ünneprontó! -szólt rám még mindig hatalmas mosollyal az arcán.

-Mitől vagy ilyen boldog? -ültem le mellé a konyhapultnál lévő bárszékre. Elkezdett mesélni valami Jasonről, hogy  nemrég találkoztak egy kávézóban és, hogy egész jól alakul vele a dolog.

-És, a kis rosszfiúnkkal mi van? -kérdezte, mire egy kicsit elpirultam.

-Ó, hát... -kezdtem volna, mikor megszólalt a nappaliból.

-Brooooke, bújj vissza hozzám! -nyavalyogta reggeli, rekedtes hangján. Mia kissé döbbenten nézett előre a kanapén fekvő oroszlánra.

-Ő eddig is itt volt? -suttogta meglepetten. Mosolyogva bólintottam. Szemei elkerekedtek, majd hangosan felkiáltott.

-Ó, istenem, te szerel... -üvöltötte volna, de én a szájához raktam a kezem. Gyilkos tekintettel meredtem rá, így inkább nem mondta tovább, amit akart volna.

-Jó reggelt! -mondta kómásan és odasétált hozzánk...egy szál alsógatyában. Mia kikerekedett íriszekkel, vigyorogva nézte a pasim. Mikor Rylan észhez tért, zavartan megvakargatta a tarkóját.

-Oh, szia. -köszönt oda Miának. Odalépett hozzám és adott egy puszit a számra.

-Kérsz valamit reggelire? -kérdeztem, felnézve rá a székből. Huncut mosolyra húzta a száját.

-Igen, de azt lehet most nem hangoztatnám. -válaszolta halkan, egyenesen a szemeimbe nézve.

-Szerintem jobb lesz, ha én most megyek. -szólalt meg Mia kuncogva, majd elköszönt tőlünk. 

-Mit szólna hozzá, Brooke Stevens, ha egy kicsit elkényeztetném? -hajolt közel hozzám vigyorogva. Szinte hozzáért az ajkam az övéhez, úgy válaszoltam.

-Hmm, kedvező ajánlat.

-Reméltem, hogy ezt mondod. -azzal felkapott és bevitt a hálószobába. Letett az ágyra, aztán fölémtornyosult. Leszedte rólam a selyem köntösöm, majd azt félredobta. Lassú mozdulatokkal kezdte el nyalni a hasam környékét. Később rátért a melleimre. Körkörös mozdulatokat játszott a nyelve, a cicim körül. Hatalmasakat sóhajtottam és a gyengeségtől, beletúrtam kócos, fekete hajába. Kezeim végigszántottak izmos, tetoválással teli karján is. Ő pedig a mellbimbóimmal volt elfoglalva. Egyszer beharapta, aztán megnyalta. Utána a nőiességem felé vette az irányt. Egyre lejjebb és lejjebb ment, én meg izgatottan vártam, hogy mikor éri el azt a helyet. Mikor megállapította, hogy megérkezett, azt is ugyanúgy elkezdte nyalni. Itt már hevesebb mozdulatokat tett. Ujjaival megfeszítette a két oldalát, puha nyelvével pedig a csiklómat kezdte el csiklandozni.

Az élvezettől már egy teljesen másik dimenzióban éreztem magam. A combjaim elernyedtek, a torkomból óriási nyögések és sóhajok engedtek utat maguknak.

-De finom vagy, bébi. -jelentette ki rekedten. Folytatta tovább, ott ahol abbahagyta, és most egy olyan pontot talált el, ami kifejezetten érzékeny.

Akarlak téged | SZÜNET |Onde histórias criam vida. Descubra agora