Reggel kómásan keltem ki az ágyból. Lefürödtem, megreggeliztem, felöltöztem, megcsináltam a hajam és késznek nyilvánítottam magam. Egy fekete garbó mellett döntöttem, amit beletürtem egy testhez simuló piros, fekete, fehér kockás szoknyába, amit még egy fekete Luis Vuitton övvel egészítettem ki. A szoknya alá pedig egy fekete harisnyát húztam, egy színtén fekete magassarkúval. Sötétbarna hajam kontyba kötöttem és még egy fekete napszemüveget tettem fel. Kész is lettem. Felkaptam egy piros kistáskát és kiléptem a bejárati ajtón.
Hívtam egy taxit ami pár percen belül meg is érkezett. Beültem az autóba és elindultunk. Az ablakon bámultam ki és néztem a várost, ahol lakom, vagyis Londont. Idő közben eszembe jutott, hogy elfelejtettem a számra kenni a kedvenc vörös rúzsomat. Mivel eléggé elővigyázatos vagyok, ezért mindig akad egy szájfény vagy éppen rúzs a táskámban. Elővettem a vörös kis csodát és a telefonom kamerájában szenvedtem vele egy sort, de végül sikerült felkenni.
Meg is érkeztünk a kijelölt helyre, vagyis a vállalatomhoz, a híres Londoni Lakberendező és Építész Vállalathoz. Kifizettem a taxit aztán már be is léptem először a nagykapun utána a tőle kb két méterre lévő bejárati ajtón.
Magabiztosan lépkedtem a recepcióhoz, hogy köszöntsek minden dolgozót. A recepcióból kikukucskáló Melody-t pillantottam meg és már köszöntöttem is volna, de ő megeleőzött.
-Jó reggelt, Stevens kisasszony! -a mindig vidám, mosolygós arcát látva nekem is mosolyra húzódott a szám.
-Jó reggelt, neked is Melody!
Azzal továbbmentem az alkalmazottjaimhoz, akik színte a családot jelentik nekem. Mindenki egyszerre üdvözölt boldogan, ami nagyon jól esett. Bár általában mindig így üdvözölnek, megszokhattam volna, de még mindig nem tudom. Miután segítettem pár embernek, akik kértek egy kis segítséget a munkával kapcsolatban, leültem a saját kis asztalomhoz és egy házat kezdtem tervezgetni. Ez egy nagyon fontos felhívás volt, ugyanis a miniszterelnök lányának a házát kellett tervezgetnem. Ezt, ha elrontom nagyon rossz hírnevet kap a cégem.
A három listányi kívánságot figyeltem, ami tele volt mindenféle milliárdokat érő dolgokkal. Hatalmas medence az udvar közepén aztán mellette egyből egy jakuzzi, ami minden lehetetlen dologgal fel van szerelve. A fejemet fogva olvastam a kinyomtatott listát. Ennyi mindent! A ház, legalább nézzen ki úgy, mint egy komplett kastély, de egy eléggé luxus kastély. A belsejéről meg nem is beszélve...
Odavittem a helyettesemnek, Willnek, hogy majd együtt kibogozzuk ezt az aranyban forgó palotát.
Willről annyit, hogy ő már a kezdetek óta a cégem tagja, ráadásul egy eléggé fontos tagja, mert ha én esetleg beteg vagyok vagy valamilyen programom van, akkor ő átveszi a helyem és addig ő felügyeli a munkálatokat és segít a munkáimban, amiket kapok milliárdos emberektől vagy éppen híres cégektől. Ez volt a munka része a dolognak. Egyébként Willel nagyon jóba vagyunk, de félreértés ne essék, ő nem vonzódik a nőkhöz.
A kezébe nyomtam a három oldalnyi listát, mire a szeme kikerekedett. Nekem pedig muszáj volt elröhögnöm magam, mert egyszerűen imádom, mikor így le van döbbenve.
-Ezt nem mondod komolyan, hogy a háza, amibe nem mellesleg hárman fognak lakni, egy baszott nagy palota?! -mondta a saját stílusában.
-Hát...látod. -mondtam még mindig fulldokolva a nevetéstől.
-Az építészeidnek mondtad a tervet? -kérdezte kíváncsian.
-Igen, látnod kellett volna az arcukat.
-Elhiszem milyen arcot vághattak. -röhögte el magát most Will.
-És amúgy meddig van a határidő a felépítéshez?
YOU ARE READING
Akarlak téged | SZÜNET |
Romance-Szeretlek. -duruzsolta fülembe kemény, férfias hangján, amitől különös bizsergés vette körül testem. A történetben előfordulhatnak trágár szavak és 18+ jelenetek!!