• 4.rész •

2.4K 61 0
                                    

Rylan szemszöge:

-Mit baszhattam el ennyire? -kérdeztem a fiúktól, miközben egy nagyot belekortyoltam a whiskymbe. Daniel és Luke csak néztek engem, nem tudták, mi lenne a megfelelő válasz. Később Elizabeth lépett oda hozzánk.

-Elnézést, hogy közbeszólok főnök, de ugye tudod, hogy Brooke nem az a nő, aki majd egyből az öledbe fog ugrani? És ugye tudod azt is, hogy nagy valószínűséggel, azzal bánthattad meg, hogy be akartad ültetni a kis Lamborghinidbe? -kérdezte felvont szemöldökkel. Én magam elé bámulva hallgattam és megszólalni se bírtam.

-De hát, ki ne tudna ellenállni egy Lambo-nak? -elképedve néztem fel az előttünk álló Elizabeth-re. Ő csak elmosolyodott és ezt mondta:

-Mert ő más, mint a többi nő, ő nem fog leborulni a lábadhoz, hogy vidd el egy körre, hanem ő azt várja el, hogy te borulj a lába elé. Ő egy úrinő. Nem fog neked engedelmeskedni, nem úgy, mint ahogy azt a többi "nőd" tette. Érte harcolnod kell! -jelentette ki egyszerűen az igazságot.

Még egy nagyot kortyoltam az üvegből. Két ribanc is közelebb jött a társaságunkhoz. Az egyik megkerült engem és az ölembe akart volna ülni, de én azzal a lendülettel löktem le magamról. Senki más nem érdekelt, csak ő. A ribi még mindig nem adta fel a reményt, és megszólalt.

-Hé, Ryliii! Nem szeretnél kikapcsolódni egy kicsiit? -kérdezte tőlem nyávogva, mire nekem látványos undor jelent meg az arcomon.

-Nem kell nekem a te agyon baszott tested, úgyhogy lehet elhúzni a picsába és keresni magadnak egy másik dugótársat! -üvöltöttem rá mérgesen. A kis kurva csak lesütötte a szemét és odament egy másik férfihez és őt kezdte fűzögetni. Szánalmas. Az egész klub engem bámult nagy szemekkel. Dühöm még magasabbra kerekedett.

-Mit bámultok? -csak ennyit kellett kérdeznem és máris mindenki ott folytatta azt, amit éppen csinált. Egyszer csak ismerős hangot hallottam a távolból...

Brooke szemszöge:

-Hé Brooke, az nem Rylan Kenward? -kérdezte tőlem sápadtan, Mia. Szemeim végigvezettem az embereken, de sehol se láttam.

-Hol? Én nem látom.

-Ott. -mutatott óvatosan egy asztalhoz. Ott ült egy fekete pólóban, bőrdzsekiben és egy színtén fekete farmerben. Haja kócosan hullott össze-vissza. Állkapcsai megfeszültek, sötétkék szemei engem mértek végig. 

-Téged néz. -suttogta a fülembe Mia.

-Na nem mondod? -kérdeztem tőle nevetve.

-Nem az volt, hogy egy normális diszkóba viszel engem? -kérdezte most már Mia aggódva.

-Nem gondoltam volna, hogy ezt a helyet is ő vezeti... -súgtam a fülébe meglepetten. Végül megelégeltem magam és karon fogtam Mia-t és a tánctérre siettünk. Épp egy jó pörgős zene kezdődött el, mire elkezdtünk őrült módjára táncolni a tömeggel.

Mikor a szám véget ért, úgy döntöttünk, hogy iszunk valamit bemelegítésként. A bárhoz indultunk, ami nagyon közel volt Rylan társaságához. Kecsesen ringatva a csípőmet odasétáltam. A barátnőm egy csokilikőrt kért, én pedig egy kis whiskyt. Koccintottunk és lehúztuk a felesünket. A szemem sarkából észrevettem, hogy két pasi bökdösi Rylan vállát bíztatva valamire. Mivel ő csak ült és bámult, így úgy döntöttem, hogy kicsit rossz leszek. Karon ragadtam Mia-t és odamentünk a társasághoz. A barinőm csak kérdőn nézett rám, de nem mondtam neki semmit.

-Sziasztok! -köszöntem a három pasinak, köztük Elizabethnek, aki vigyorogva köszöntött mind a kettőnket. 

-Brooke Stevens, igaz? -fogott kezet velem egy férfi. Mosolyogva bólintottam egyet.

Akarlak téged | SZÜNET |Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang