IK HEB EEN NIEUWE COVER VAN T BOEK YEAAAJ. (Zelf gemaakt dus niet jatten) D: iedereen vond de oude lelijk inclusief ikzelf whoeeehoeee.
maarehmm,
Okee surprise ik begin nu al met t nieuwe hoofdstuk.. we doen net alsof Zayn niet weg is okeyy? x
t vorige hoofdstuk is al best lang geleden, t ging er dus over dat Zoëy en Catterien ineens weg zijn omdat zayn en zoëy weer is ruzie hadden,, jaa alweer oepss :33
Veel plezier met lezenn
----------------------------------------------------------
(Niall POV.)
'Ver weg kunnen ze toch niet zijn?'' Vragend kijk ik de rest aan en besluit ik om naar Zayn te gaan. ''Zayn gaat je echt wat aan doen als je nu naar hem toe gaat. Weet je niet meer hoe chagrijnig hij was ofzo?'' Zwijgend kijkt Harry me aan en zit de rest me ook met een afkeurende blik aan te kijken. ''Okey, ik doe t niet.'' Nors kijk ik ze aan en geeft Liam me een kort knikje. ''Ik probeer Zoëy nog wel een keer te bereiken oké?'' ik knik naar Louis en ga op de bank zitten.
(Zoëy POV.)
Ohhnee waar ben ik toch mee bezig. ''Zoëy, gaan we naar huis?'' vragend kijkt Catterien me aan en blijf ik achter het stuur zitten. We staan midden op een parkeerplaats voor een parkje, weet ik veel waar. ''Zoëy?'' Ik sluit mijn ogen even en laat mijn gezicht in mijn armen zakken. Ik kan moeilijk aan haar vertellen dat ik geen zin meer heb om terug te gaan. Maar om Catterien bij hem weg te houden? Nee, dat doe ik haar niet aan. ''We gaan zo weer naar papa..'' breng ik er vermoeiend uit. ''Oké..'' Ik zie een kleine glimlach op Catterien's gezicht verschijnen. ''Was het trouwens niet Niall's beurt om me van school op te halen?''
Ik zucht even en ga weer recht voor het stuur zitten. ''We gaan naar huis.'' Zeg ik zwijgend. ''Okee best..'' met een vragende blik blijft ze me aankijken tot ik de motor van de auto weer start. ''Mag ik voorin zitten?'' Ik schud mijn gezicht als een nee teken. ''Catterien we zijn al aan het rijden, dan kun je toch niet voor gaan zitten?'' Ik zie haar haar schouders ophalen en haar gordel losmaken. ''Doe alsjeblieft die gordel weer om okee?'' Het stoplicht springt op rood en ik buig me snel naar achteren om haar weer vast te maken, 'Ik wil niet achter zitten!'' Krijsend probeert ze zich naar voren te wurmen maar zet ik haar weer vast. Snel geef ik gas als een paar boze auto's beginnen te toeteren. ''Zoëeeeyy!'' Ik voel een paar schoppen tegen de achterkant van mijn stoel en hoor Catterien de hele tijd mijn naam schreeuwen. ''Best!! kom maar zitten dan.'' Roep ik uiteindelijk snel. Terwijl ik op de weg blijf letten probeert Catterien over de handrem heen te stappen.
Met een ruk stopt de auto en hoor ik Catterien krijsen dat haar rok aan de handrem vast bleef zitten. Ik draai me nog net voordat alles in een knal voorbij flitst.
(Uur laterr) (HARRY POV.)
''Ongeluk gebeurt op de snelweg. Oorzaak nog niet bekend.''
''JONGENS!'' Meteen komt iedereen aanrennen en wijs ik naar de tv. Meteen zie ik Niall bleek worden. ''IK ZEI T JULLIE, DAT ZIJN ZOËY EN CATTERIEN! IK ZWEER HET JE!'' Woedend staat Niall op en loopt hij naar buiten. 'Het kan toch niet dat Niall gelijk heeft?'' Stil kijkt Louis me aan maar durf ik niks te zeggen. ''Het zou kunnen..'' zeg ik uiteindelijk zacht. Meteen krijg ik boze blikken op me af maar stiekem weten ze allemaal dat het Catterien en Zoëy kunnen zijn.
(NIALL POV.)
Ik moet erheen, ik ga erheen. ohh fuck hoe kon dit nou weer gebeuren..
''NIAAALL''
Ik kijk achterom.. whuut wie zei dat? ''Niall!'' volgt er nog een keer. ''Julian, wtf?'' Woest loop ik door en komt hij naast me lopen. ''Ik denk ook dat het Catterien en Zoëy zijn'' roept hij buiten adem terwijl ik even stop. ''Wauw, dan ben ik dus niet de enige..'' Snel loop ik door en zie ik Zayn's huis in de verte. ''Ga niet naar Zayn toe, ik was er ook en hij is echt woest.'' Zonder te twijfelen haal ik mijn schouders op en loop ik in grote passen door. ''Oké, ik ga wel mee.'' Hoor ik Julian uiteindelijk zeggen.
(CATTERIEN POV.)
Duizelig kijk ik voor me uit en hoor ik de geluiden van ambulances. ''Zoëy?'' ik probeer te roepen maar ik heb een zuurstofmasker op mijn gezicht. Duizelig blijf ik naar boven staren en word ik in een ambulance gedragen. ''Zo meisje, je hebt een harde klap gehad.'' ik kijk in het vriendelijke gezicht van een vrouw en realiseer me nog niet echt wat er aan de hand is. "Zoëy!'' Herhaal ik opnieuw.
Ik haal het masker van mijn gezicht af waar de vrouw niet echt blij van wordt. ''Meisje, kun je vertellen wie we kunnen inlichten van je familie?'' Hard begin ik na te denken en roep ik Niall. Zonder te vragen haalt ze mijn mobiel uit mijn jaszak die ik van papa had gekregen als er ooit iets mis was. ''Niall, Zayn, Harry...'' Snel leest ze alle namen in mijn contacten voor.
''Hoe kom je aan al deze contacten?'' vragend kijkt ze me aan. hmm misschien omdat mn vader zayn is maar okeyy. ''Zayn is mijn vader.'' Ik hoor haar lachen. 'Zayn is je vader van one direction,. zo je hebt echt een klap gehad.'' lachend gaat ze zitten. '' het is echt zo'' Ik heb geen energie om er nog op in te gaan en val weer in slaap.
(NIALL POV.)
''HET IS JOU SCHULD!''Woedend staar ik Zayn aan en gaat zijn mobiel af. ''Wie is het?'' Hoor ik Julian vragen die naast me staat, ''Catterienn..'' Snel neemt hij op en loopt hij naar binnen. Ik besluit Zayn achterna te lopen en Julian volgt al snel mijn voorbeeld. ''Ziekenhuis?'' Herhaald Zayn vragend.
Ik zak neer op de stoel en laat mijn gezicht in mijn handen vallen.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Oeeeeh zou zoëy t overleefd hebben ? ;)
Ik wil trouwens aan een nieuw boek beginnen dus als jullie een idee hebben, zet m bij de comments! ik moet sowieso ook weten over wie hij moet gaan enzo :) dus je mag alles in de comments zetten.
good luck :D
byeeeeeeeeeeee babeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeys.
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fanfictionvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...