Langzaam sla ik het deken van ons af en probeer ik me uit Zayn's grip te krijgen. Hij is zo schattig als hij slaapt, Ik wil hem nu echt niet wakker gaan maken.
Maarja, veel verder dan dit ga ik niet komen als ik hem niet wakker maak. Langzaam geef ik hem een tikje op zijn arm en hoor ik hem wat brommen in zijn kussen. 'Zayn, als je me nu even los laat kun je weer verder slapen' zeg ik lachend terwijl hij zijn ogen open doet. 'Ik laat je niet gaan' Zegt hij met een speelse glimlach terwijl hij me weer dicht tegen zich aantrekt.
Zuchtend kijk ik in zijn gezicht en sluit hij zijn ogen weer. Zijn lange wimpers liggen rustend op zijn gezicht, En nog steeds zit ik hier dus vast. 'Zayn, ik ga me alleen even opfrissen, ik ben er zo weer.' Zeg ik in de hoop dat hij me nu wel loslaat. Ik zie hem zijn gezicht schudden en doodnormaal probeert hij weer in slaap te vallen. Ik weet dat Zayn sterker is, dus zo heel snel ga ik hier niet wegkomen denk ik.
Zuchtend geef ik me over en ga ik weer liggen. Ik zie Zayn even glimlachen. 'Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar' Zeg ik met een kleine grijns. 'Ik ben gewoon magisch'
Ik glimlach even en hoor iemand aan de deur zitten. Ik hoor duidelijk dat Zayn geïriteerd is aan de geluiden die hij aan het maken is. 'Ik zie dat jullie net wakker zijn?' Hoor ik Niall lachend zeggen die binnen komt lopen. Ik zie Zayn even gapen en lach even. 'Ja dus' Voegt Niall er lachend aan toe.
'Tja, Totdat jij binnen kwam sliepen we nog' Zeg ik als ik even mijn tong uitsteek. 'Oké, Sorry' Hoor ik Niall zeggen die even glimlacht. Tevreden sta ik op en merk ik eigenlijk nu pas dat Zayn me eindelijk heeft losgelaten. Ik geef Zayn even een blik en zie hem grijnzen. 'Serieus, nu wel Meneer Malik?' Zeg ik als hij glimlacht'.' Ik grits de doekjes met make-up remover uit mijn tas en loop naar het 'badkamer gedeelte' hier in het ziekenhuis. Waarom ik die doekjes altijd bij de hand heb? Don't Ask Me.
Zuchtend loop ik door de vermoeiende gangen heen en kom ik eindelijk bij de kranen uit. Jezus, dat duurde lang. Snel plaats ik het doekje op mijn gezicht en begin ik mijn make-up eraf te halen. Normaal doe ik het s'avonds natuurlijk, maar met dat gedoe van Zayn was ik het dus even helemaal vergeten. Als eindelijk alle zwarte vlekken van mijn gezicht af zijn breng ik een klein laagje mascara aan, en kam ik mijn haren nog is een keer goed door.
Okee, Ik lijk nu net op zo'n barbie die altijd alles bij zich heeft in haar tas enzo, maar eigenlijk valt het allemaal wel mee?! Tenminste, Ik gedraag me niet zo, en ik ben niet iemand die meteen 10 duizend lagen make-up opdoet, voordat ik mezelf er 'redelijk' uit vind zien.
Snel stop ik alles weer terug in mijn tas en loop ik weer de kamer uit. Ohh damn, nou moet ik ook nog die kamer zien terug te vinden. Shit, welk nummer was het ook alweer? 120, 188? Ach, het zal wel. Ik herken het wel als ik erlangs loop. Snel loop ik naar boven met de trap, aangezien de lift al in gebruik is.
'Weet iemand waar Zayn Malik ligt, hmm?'
Ik zucht even als iedereen me met een raar, sommige woest en verbaast gezicht aankijkten. Weet je, misschien kon ik het beter ook niet vragen. Snel loop ik door en kom ik weer aan het einde van de andere gang uit. Man, Wat is dit voor een raar ziekenhuis? Ik zucht even en tik een jongen aan. 'Misschien een idee waar Zayn Malik ligt?' Vraag ik terwijl hij zich omdraait.
'Hij is een goede vriend van me, Hij ligt in kamer 125, zullen we er samen heen lopen?' Gadver, hij lijkt me echt eng maar okeyy. 'Is goed' Zeg ik met een fake glimlach terwijl we naar kamer 125 lopen. 'Zayn, je weet denk ik wie dit is?' Zeg ik als ik de deur open maak en ik Zayn en Niall in gesprek zie.
'Yoo, Zayn?' Roep ik nog een keer. 'Oké, dus oppassen voor, Dave, Jai & James, dat is dat ene groepje waar James inzit met die vrienden van vroeger.' Hoor ik Zayn zeggen. Eindelijk zie ik Niall zich naar de deur richten en zie ik de blik in Zayn's ogen veranderen wanneer hij naar de jongen naast mij kijkt.
'Kut, dat is Jai' Hoor ik Niall zeggen als hij even slikt.
============================================================
Sorry, niet zo lang maar ik zit midden een proefwerkweek. Donderdag is ie eindelijk afgelopen en heb ik FUCKING VAKANTIEEE! :D
OMGG, SCHRIJVEN SCHRIJVEN EN NOG IS SCHRIJIVEN OP WATTPAD YEAAAH!
Vanavond probeer ik een hoofdstuk te updaten en anders sowieso morgen :))
Lots of Love,
Caaat!
(Vanavond 10 uur 5sos Live Stream!) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ! :D:d:D:D
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fanficvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...