I'm Sorry
But,
IK HEB KAARTJES VOOR DE HONEYMOON TOUR VAN ARIANA GRANDEE FUCK YEHH
IK BEN ZO BLIJ..
LEES MIJN NIEUWE BOEK GOOD TIMER ARE BAD TIMES OVER ZAYN HIJ IS NIEUW EN JULLIE MOETEN M LEZEN. HIJ STAAT OP MN PAGINA ONLINEE X
=========================================================
(Niall pov.)
'Jullie kunnen allemaal opflikkeren!' Vragend kijk ik Zayn aan en merk ik dat het niet het goede moment is om nu iets te vragen. Ik voel Liam me een duwtje geven dat we maar is moeten gaan en volg zijn aanwijzing. 'Zay...' Ik zie hem zijn hoofd schudden en besluit om maar meteen door te lopen naar buiten. 'Zooo, Dus waar was die uitbarsting van Zayn ineens voor nodig?' Vragend kijk ik de rest aan als we allemaal buiten staan. 'Geen idee, weten jullie waar Catterien is? dan vang ik haar wel effe op thuis.' Ik ben het eens met het voorstel van Harry en prop mijn handen in m'n jaszakken. 'Mensen, ik vries hier zo echt dood!' Roept een woeste Louis die zijn zijn armen om zichzelf heen slaat.
(Zayn pov.)
'Shit shit shit..' Zwijgend loop ik door het huis en blijf ik denken aan wat er net is gebeurd. Waar konden Zoëy en Catterien zijn? Piekerend sla ik mijn hand op de tafel en zak ik neer op de stoel die er verlaten bij staat.
==FLASHBACK==
'Ik ga haar ophalen, geen zin om mee te gaan?' Met een afkeurende blik kijk ik Zoëy aan waardoor ze zucht. 'Jezus Zayn, laat ook maar.' Stil loopt ze weg en rek ik me nog is goed uit. Meteen daarna hoor ik de bel gaan. Met tegenzin sta ik voor de deur en kijk ik in het bleke gezicht van Julian. 'Ehmm, is Zoëy thuis?' Met een kleine lach kijkt hij me aan maar blijf ik hem strak aankijken. 'Nope, sorry.' Snel gooi ik de deur dicht en hoor ik de bel naar 5 minuten opnieuw gaan. Nors blijf ik zitten en probeer ik weer te gaan slapen. Ik ben zo moe de laatste tijd, een beetje rust kan echt niet kwaad denk ik.
==EINDE FLASHBACK==
Fuck, waarom ben ik in slaap gevallen.
(Niall pov.)
'Hmm, Misschien kunnen we nog effe naar de stad gaan?' Ik zeg het al voordat ik er zelf bij nadenk. Tuurlijk kunnen we niet in deze kleren naar de stad, we zouden meteen herkent worden en iedereen zal vragen waar Zayn is en erger, waarom die niet mee is. 'Okee, laat maar dom voorstel van me. Laten we naar Julian gaan?' Ik kijk ze aan maar zie nou niet echt iemand die staat te springen om naar hem toe te gaan. 'Of, we gaan naar Zoëy's huis, ik heb de sleutel nog en ze heeft me verteld dat we er altijd heen kunnen?' Meteen zie ik iedereen instemmen en beginnen we te lopen. 'Ik ben Eleanor effe okay? Lopen jullie maar alvast.' Ik haal mijn schouders op en loop in grote stappen door waardoor ik bijna op mn bek ga. Niall Horan, je hebt geluk dat niemand het zag. 'What the fuck. woont ze in t bos ofzo?' Ik lach om Liam's reactie en zie al iets bekends in beeld komen. 'Yaay we zijn er!' Ik pak de sleutel die ergens achter in m'n zak zit en begin het slot te openen. 'Je bent zo dom Niall.' Ik haal mij wenkbrauw op en zie Liam lachend met zijn armen over elkaar staan. 'Je moet de andere kant opdraaien. snap je?' Ik wil mezelf wel voor me kop slaan maar misschien is het toch wat handiger om eerst de deur te openen voordat ik mezelf bezeer.
'Zo, dus nu we hier toch zijn, kan iemand maar beter uitleggen waarom Zayn ons zo agressief begroette hmm?' Snel liet ik me op de bank zakken en keek ik ze rustig aan.
'JONGENS?!' Ik liep naar de deur en kwam een geschrokken en uitgeputte Harry tegemoet. 'Harry wtf?'
'Catterien is opgehaald door Zoëy maar niemand weet waar ze nu zijn..'
Babeem zo slecht hoofdstuk maar heb proefwerkweek =,=
LEES ALLEMAAL MIJN NIEUWE BOEK GOOD TIMES ARE BAD TIMES OKEE? OKEE,
maar dit boek ga ik denk ik binnenkort wel afsluiten.. ben er al 2 jaar mee bezig :o
Dus k laat nog wel weten wanneer me nieuwe er is :)
byee byee darlingsss
xx
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fanficvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...