#25

1.6K 88 9
                                    

(Zoëy pov.)

Gespannen bel ik aan bij Eleanor en zie ik geen beweging binnen. Shit, ze zou toch thuis zijn? Wat als ik ineens mee wordt genomen door zo'n vriend van Zayn, en er hetzelfde gebeurd met mij, als wat Niall misschien zo overkomt. Ik ril even bij die gedachte.. Hopelijk kan ik Niall zo weer in mijn armen sluiten en lost Zayn alles goed op.

Ik zie eindelijk een beetje beweging binnen en zie Eleanor de deur open doen. 'Zoëy' zegt ze met betraande ogen terwijl ik naar haar toe ren en haar omhels.

'Ik weet niet wat er aan de hand is. Louis wil het me niet vertellen, en daarna is hij in zijn auto weg gereden' Ik hou haar even stevig vast en probeer haar rustig te krijgen. 'Als we hier blijven komt alles goed' Zeg ik zacht terwijl we elkaar los laten. Door haar tranen heen zie ik haar even glimlachen en lopen we naar binnen. Goed draait ze de deur op slot en neem ik plaats op de bank.

Hee El,
Ben bij Zayn en Harry.
Alles komt goed,
xx Louis.

Ik glimlach even en geef mijn mobiel aan Eleanor. 'Heb ik net van Louis binnen gekregen' Zeg ik als ik haar zie lachen. 'Ik vertrouw erop dat het goed komt' Zegt ze zachtjes als ze mijn mobiel weer terug geeft.

(Zayn pov.)

Als een gek sta ik op en voel ik de pijn in mijn schouder weer terug schieten. 'Zayn, weet je zeker dat we op zoek kunnen naar Niall?' Hoor ik Harry bezorgd vragen die me aankijkt. Ik knik bevestigend en loop met ze mee naar de lift.

'Als ze erachter komen dat je niet meer in je kamer ligt hé' Hoor ik Louis lachend zeggen die de knop van de goede verdieping indrukt. 'Tjaa, liever Niall terug dan in een ziekenhuis liggen' Mompel ik terug terwijl ik een geluidje hoor en de deuren open gaan.

Met z'n alle lopen we de lift uit en komt Liam ook aanlopen. 'Oké, we zijn nu met z'n vieren. Als we goed zoeken, hebben we Niall zo weer terug.' Ik knik even naar Louis en samen stappen we zijn auto in.

'Ik weet al waar ze zijn' zeg ik als ik Louis de weg wijs en we aankomen in een donker park. Rechts zie ik de oude school staan waar ik nooit meer naar terug hoef gelukkig. 'Zat je op die school?' Vragend kijkt Harry me aan en knik ik.

'Zullen we uitstappen? Bij die plek waar ze waarschijnlijk zijn kun je niet met de auto komen' Zeg ik terwijl iedereen instemt. Samen lopen we het park in en komen alle slechte herrineringen weer naar boven. Die muur, al die keren hebben ze me daar zitten treiteren.

'Zayn?' Ik kijk even op en zie een bezorgde Louis naar me kijken. 'Het gaat wel' mompel ik terug terwijl ik in snel doorloop. 

Na een tijdje lopen zijn we dus eindelijk aangekomen bij die oude fabriek waar ze na school altijd heen gingen. Snel sis ik dat iedereen moet bukken omdat ik beweging in de deur zie. 'Is dat Niall?' Hoor ik Harry vragen die verstopt zit achter een auto.

Ik kijk even naar de grond en zie een armband liggen. Snel pak ik hem onopvallend en bestudeer ik hem goed. 'Deze is van Niall, hij moet hier zijn' fluister ik naar de rest. Een beetje hoop krijg ik weer terug. Als Niall hier is zijn we op het goede spoor.

'We kunnen dichterbij komen' Zegt Louis zacht die naar voren loopt. Met zn alle volgen we hem en hoor ik een luide kreet binnen. 'Niall' Hoor ik Louis hysterisch schreeuwen die helemaal flipt. 'Louis, ze mogen ons niet horen!' Sis ik boos terug.

Langzaam loop ik naar het raam toe en zie ik een groepje om iemand heen staan die op de grond ligt. 'Niall' Zeg ik zacht terwijl ik terug wordt getrokken door Liam. 'We gaan naar binnen sluipen.' Legt Harry uit die alvast begint te lopen. Ik volg de rest en voel weer een steek van pijn door mijn schouder gaan.

Kreunend stop ik even met lopen en voel ik rustig aan mijn schouder. Ik moet doorlopen, ik wil Niall weer terug. Met alle moed die ik heb loop ik door en komen we bij een deur aan.

'Jongens, als een van ons het niet overleeft, ik hou van jullie allemaal' Roept Louis die ons in een groepsknuffel trekt. Ik glimlach even als we elkaar weer los laten. 'We overleven het gewoon allemaal, we gaan de andere afmaken' Roept Harry die naar de oude deur kijkt die zo in elkaar kan zakken. 'We gaan ervoor!' Roept Liam die lacht. Iedereen knikt en vervolgens trapt Harry de deur in.

Tijd om Niall te verlossen.

=====================
Jaja mensen, wat gaat er gebeuren? Sorry nog steeds geen nieuwe cover. Ik heb hem al af, alleen moet ik hem zo alleen nog ff instellen.

Gister niet geupdate omdat ik bij een vriendin was, en daarna zeg maar een beetje 'down' was. Mn broer maakt van die zang Covers van youtube (ook van one direction ;)) en die 'fans' van hem hebben me snapchat ontdekt, en gaan ze me dus allemaal haat sturen. -,-

Maarja, gisteravond dus niet zo leuk dagje gehad maar okee.

VANDAAG ZWEMMEN WHOEHOEE :D

Lots of Luveee.
xx Catt :)

She was mine|| Zayn Malik FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu