#31

1.2K 85 4
                                    

Mensen, ik ben in een stuk glas gaan zitten vandaag, en drm update ik nu pass ._.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

(Zoëy's pov.)

'Een kind samen, is dat ook niet wat jij wil?' Vragend kijkt Zayn me aan en schud ik mijn gezicht. 'Misschien later Zayn. Ik weet niet eens zeker of we wel..' Ik zucht even en leun tegen hem aan. 'Ik weet niet eens of je wel bij me blijft. Er zijn zoveel problemen de laatste tijd.' Ik voel dat hij zijn arm om mij heen slaat en zie hem even glimlachen. 'Zoëy, je weet dat ik je nooit zomaar zou laten gaan.' Zegt hij terwijl hij rustig mijn handen vastpakt. 'Jaa, dat weet ik ook.' Ik glimlach zwakjes even naar een lachende Zayn die me in een knuffel trekt. 'Maar als je het nog niet wil, dan laat ik het daar ook bij.' Ik glimlach even naar Zayn nadat hij dat zei. 'Dankje.' Zeg ik zacht als ik hem even aankijk en hij zacht een kus op mijn lippen plaatst.

'Misschien kunnen we naar Niall.gaan?' Stel ik voor. Ik zie Zayn even knikken en glimlach even. Ik heb Niall nog geen een keer opgezocht in het ziekenhuis na dat ene wat er gebeurd is. 'Let's go.' Roept Zayn lachend terwijl hij me van de bank aftrekt. Ik loop met hem mee naar buiten en voel de plakkerige warme lucht op me afkomen. Een klein geïriteerd geluid komt uit mijn mond en ik zie Zayn even lachen. 'Kom op, het valt best mee.' Roept hij grijzend. Scherp kijk ik hem even aan en stap ik in.

-

-

'Zoëyerd!'

Een blij gevoel gaat door me heen wanneer ik Niall een knuffel geef. 'Nialler!'  Roep ik lachend als ik hem weer los laat. 'Dus, Je had gehoord over mijn avontuur?' Roept Niall met een knipoog. 'Wat je maar een avontuur noemt.' Zeg ik lachend als ik een stoel bij zijn bed aanschuif. 'Je werd gekipnapped door een paar ontspoorde gasten. Wat een avontuur Niall.' Zeg ik lachend als ik hem hoor grinniken.

'Jaa, En jij dan. Hebben ze jou nog wat gedaan?' Vraagt hij terwijl ik zijn gezicht langzaam in een bezorgd gezicht zie veranderen wanneer ik niet antwoord. 'Ik praat er niet over. Als ze erachter komen dat ik over ze praat doen ze Zayn wat aan.' Sis ik zachtjes naar Niall.

'Hoe de fuck kunnen ze nou weten, wanneer jij het over hun hebt?' Roept hij verbaast maar op een nieuwsschierige toon. 'Weet ik veel, dat zeiden ze. En ik wil niet dat ze Zayn wat doen, dus hou ik mijn mond voorlopig weer.'

'Hebben ze je bedreigd?'

Ik slik even en denk weer terug. 'Een soort van.' Antwoord ik terwijl ik snel even met mijn ogen door het raam kijk en controleer of Zayn nog steeds op de gang zit.

'Hoe?'

'Jezus Niall, ik kwam hier voor jou. Niet voor mij?' Ik zie hem met zijn ogen rollen en zucht even. 'Met een mes.' Breng ik er uiteindelijk uit. Ik zie Niall even opkijken. 'Met eens mes?' Herhaalt hij me. Ik knik even en kijk de andere kant op. 'Maar we houden nu op over dit onderwerp, want ik heb geen zin om een dode Zayn ergens binnenkort terug te vinden. 'Lekker fris Zoëy.' Roept Niall die me met een vies gezicht aankijkt. Ik grijns even en hoor de deur openvliegen.

'Oom Niall!'

Een gillende Catterien komt de kamer inrennen. Ik glimlach even wanneer ik Niall weer helemaal zie opfleuren. 'Hee Princes.' Lachend tilt hij Catterien voorzichtig op en zie ik haar naar Niall kijken. 'Leef je nog?' Vraagt ze lachend terwijl ik Niall een wenkbrauw zie ophalen. 'Anders lag ik hier nu niet.' Roept hij lachend naar Catterien die ik ook even zie glimlachen.

Ik besluit even naar de hal te lopen en zie een lachende Zayn naar me kijken. 'En, vond Niall de verassing leuk?' Vragend kijkt hij me aan en glimlach ik even. 'hij vindt het echt geweldig.' Antwoord ik terwijl ik naast hem kom zitten. 'Maar hoe heb je haar hier kunnen krijgen?' Ik zie Zayn even grijnzen. 'Ik had een lift geregeld via haar school hier naartoe.' Zegt hij trots als ik even glimlach.

'ik had haar net beneden even opgehaald toen jij met Niall in jullie dagelijkse eindeloze gesprekken zat.' Lachend kijkt hij me aan en grinnik ik even. 'Hoezo dagelijks?' Roep ik lachend. Ik zie hem even glimlachen en laat me tegen hem aan zakken. 'Waar hadden jullie het eigenlijk over?' Ik zie Zayn verwachtingsvol naar me kijken en haal mijn schouders even op.

'Ooh, niks..'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jajajaj, Dat was m weer :))

Xxx mwaaaah.

Don't forget to read my new fanfictionn van 5sos :D xx 'Save the moment'

She was mine|| Zayn Malik FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu