(Zoëy Pov.)
Ik glimlach als ik Zayn zijn armen open zie spreiden en loop er lachend heen. 'Love you babe' Zegt hij als ik zijn armen om me heen voel en hij een kus op mijn voorhoofd drukt. Ik pak zijn armen even vast en geef hem een kus op zijn mond. 'love you to' Zeg ik stralend als ik hem aankijk.
Lachend kijkt hij me aan en grinnik ik even. Ik voel dat hij me optilt en sla mijn benen om hem heen. Langzaam zet hij me neer op het aanrecht en plaatst hij zijn lippen op die van mij. Ik glimlach even en kijk hem aan. 'Wil je nooit meer kwijt' Zegt hij lachend als ik mijn hand op zijn wang plaats. Ik voel zijn hand op mijn rug en buig me weer naar voren.
(Harry Pov.)
'Niall, C'mon laten we naar Nando's gaan?' vraag ik om hem op te vrolijken. Met een gebroken stem schudt hij zijn gezicht en kom ik zuchtend naast hem zitten. (Wat nog maar net past want het is niet echt een 'grote bank')
'Als mijn broer gaat trouwen wil ik erbij zijn, en niet op zo'n stomme tour zijn' Mompelt hij als hij dood voor zich uit staart. Ik klop even op zijn rug en denk even na. 'Ik ga wel praten met de mensen die dat regelen.' zeg ik vastbesloten als ik opsta. Ik zie hem langzaam glimlachen. 'Dankje Harold' Roept hij als hij me een dankbare blik schenkt.
**
'Damn, het was moeilijk maar het is me gelukt. Onze tour word een maand verplaatst, omdat de kaartjes nog niet werden verkocht. Anders was het me nooit gelukt. 'Het is gelukt Nialler' Roep ik vrolijk als ik naar binnen stap. 'YESS!' Roept hij blij. Ik glimlach even en word overvallen door Niall die me een dankbare soort van knuffel geeft.
Na een tijdje besluit ik om naar mijn eigen huis te gaan en verlaat ik Niall's huis. Ik loop over de straten en weet al precies wat ik in die ene maand extra ga doen.
Ik zou ooit nog met Zoëy op vakantie gaan naar Italië, en daar heb ik dan precies de tijd voor.
(Zoëy Pov.)
'Ik ga, tot zo ' roep ik naar Zayn terwijl ik de deur uitloop. Ik heb besloten om Catterien vandaag van school af te halen, want hé, ik ben nog steeds haar 'oppas'. Oke, eigenlijk ben ik wel meer dan dat voor haar maar goed.. Ik stap in m'n auto en rij naar de school waar ik moet zijn. Snel parkeer ik mijn auto en loop ik naar de ingang. Wauw, dit is nog best een grote school?!
Ik zie 'waarschijnlijk' de juf van Catterien haar rugtas met prinsessen erop goed doen en glimlach even. 'Zoëy!' Roept Catterien blij als ze naar me toe rent. 'Heyy, hoe was het op school?' Vraag ik lachend als ik haar juf nog even gedag zeg en we het schoolplein aflopen. 'Echt super leuk, we hebben getekend en er zit een super aardig meisje in de klas!' Roept ze enthousiast als we mijn auto instappen.
'Mooizo babe' Zeg ik met een glimlach als ik de weg op rij. Ik zie dat Catterien even de radio harder zet en kijk haar met een gefronste wenkbrouw aan. 'Stt, ze hebben het over papa' Roept ze blij. Ik knik en luister even mee.
'De dochter van Zayn Mailik blijkt niet zijn echte dochter te zijn. Hij heeft Catterien geadopteerd met zijn oude vriendin en heeft het gisteren in een intervieuw verteld wat niet op tv is gekomen, en ook niet op youtube te zien is, Omdat Zayn gedreigd heeft om hun te laten ontslaan als ze het openbaar zouden stellen. '
Ik druk snel de radio uit en kijk even naar Catterien die met een raar gezicht mijn kant opkijkt. 'Wat zeiden ze nou?' Roept ze als ik haar gezicht in een verdrietig gezicht zie veranderen. Ohh damn, Stomme shit roddels. Daar is ze nog veelste jong voor om te begrijpen dat het nep is. 'Ze hadden het niet over je papa' zeg ik snel als ik voor het huis van Zayn stop. 'Jawel, ze zeiden Zayn Malik!' Roept ze boos als ze de auto uitstapt.
Ik stap de auto uit en kijk ik naar Zayn die de voordeur open doet. Met een verwarrend gezicht zie ik Catterien naar binnen rennen en loop ik naar de deur. 'Iets op school gebeurd?' Vraagt Zayn die me verbaast aankijkt. Ik schud m'n gezicht en hang mijn jas op. 'Ze zeiden op de radio dat je Catterien geadopteerd hebt, en dat je dat gister bij een intervieuw gezegd hebt.' Zeg ik als ik Zayn me met een gebroken hart aan zie kijken.
'Ik was gister gewoon thuis, en ik heb haar niet geadopteerd?!' Roept Zayn die naar boven gaat om Catterien waarschijnlijk gerust te stellen. Ik loop zuchtend naar de bank en kijk even op m'n mobiel. 'tour is een maand verplaatst, Dus Italië, we komen eraan :D x Hazza' Ik glimlach even, Ik had afgesproken dat ik nog een keer met Harry naar Italië zou gaan, nou dit is onze kans.
(ZAYN POV.)
'Catterien?' Vraag ik zacht als ik haar kamer inloop. Ik zie haar voor het raam zitten met haar knuffel en kom naast haar zitten. 'Pap, is het waar?' Vraagt ze als ze me met betraande ogen aankijkt. 'Kijk is in die spiegel daar' zeg ik als ik haar op m'n schoot til en we naar de spiegel kijken aan haar muur. 'Kijk eens wat we allebei hetzelfde hebben' Zeg ik als ik naar Catteriens gezicht kijk. 'Dezelfde ogen' Zegt ze als ze haar tranen weg veegt. 'En dezelfde neus en mond' zegt ze als ze even glimlacht.
Ik lach even en trek haar in een knuffel. 'Hoe kun je nou zo erg op mij lijken als ik je zogenaamd geadopteerd heb?' Zeg ik als ze me een kus geeft. 'Je bent voor altijd mijn papa' roept ze als ze me een knuffel geeft. Ik glimlach even en til haar op zodat ze op mijn schouders zit. Snel loop ik de trap af en laat ik haar op de bank ploffen. Lachend zie ik Zoëy ook naar ons kijken en glimlach ik tevreden.
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fiksi Penggemarvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...