#34

1K 76 4
                                    

Hee ik laat pas in t volgende hoofdstuk weten wie vriendin van Niall is. I'm sorry babe's.

Ik voelde me gisteren zo beroerdd :/ Het warme weer hier in Toscane, ik heb gelezen in n auto terwijl ik weet dat ik dan ga overgeven :')

But Don't worry. I'M FINEE :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Zoëy's pov.)

Mijn bruiloft gisteren was zo perfect. Niks had ik willen veranderen. Ik wilde Brandon er wel bij hebben, maar ik realiseer me nu pas dat hij ook pijn heeft als ik boos op hem wordt. En natuurlijk heb ik al tegen hem gezegd dat de bruiloft gisteren was, en heeft hij al 100 x zijn excuses aangeboden, maar ik blijf het jammer vinden.

'Zoëy?'

Vragend kijk ik op en staat Zayn met een bekend iemand in de deuropening. 'Julian..' breng ik er dom uit terwijl hij ongemakkelijk naar zijn handen kijkt. 'Ik ga Catterien ophalen bij Doniya. Ben zo terug' met een snelle glimlach verlaat Zayn het huis en glimlach ik even ongemakkelijk. 'Euhm, ga zitten. Ik zal wat te drinken pakken.' Met een dankbare blik kijkt Julian me aan en loop ik naar de keuken met gemengde gedachtes. De vraag die in mijn hoofd het vaakst voorkomt.

Wat komt hij hier doen?

Snel schenk ik wat te drinken in en adem ik kort even in. Ontspan je Zoëy. Langzaam loop ik naar de woonkamer en zie ik Julian aan zijn handen frummelen. 'Dankje.' Brengt hij er met een zwakke glimlach uit wanneer ik de glazen neerzet en vervolgens ook ga zitten. Hij ziet er slecht uit. Er is duidelijk wat aan de hand. Maar wat? Ik zou het niet weten. 'Euhm, vraag je je niet af waarom ik hier ben? En gefeliciteerd trouwens..' Ik glimlach even en haal mijn schouders op.

'Ik zou maar eerlijk zijn.' Brengt hij er snel uit terwijl hij een adem hap neemt. Verwachtingsvol kijk ik hem aan en kijkt hij terug.

'Misschien was het niet zo goed om steeds met mijn vriendin rond te lopen enzo.. En ik weet dat je er een tijdje kapot van was. En, daarom ben ik ook blij dat je er eindelijk overheen bent. Maar, waarom ik eingenlijk kwam, Ik wil weer vriendschappelijke dingen met je doen. Je weet wel, zoals vroeger. Toen alles gewoon leuk was.. En niet al dat gedoe van de laatste tijd.'

Met een zwakke glimlach kijkt hij mijn kant op en lach ik even. 'Tuurlijk wil ik dat ook.' Ik zie hem opgelucht even lachen en pak vervolgens mijn glas vast. 'Dus, kun je morgen misschien afspreken?' Vraag ik om de stilte te voorkomen.

'Is goed, 1 uur in het park?'

Vragend kijkt hij me aan met een kleine glimlach & knik ik kort.

*
*

Zuchtend loop ik een blije Niall achterna & stopt hij bij een vrouwenwinkel. 'Niall, waarom breng je me hier naartoe?' Vragend kijk ik hem aan en glimlacht hij even.

'We gaan een spel doen.' Brengt hij eruit terwijl hij even grijnst. 'Sure, en wat voor spel meneer Horan?'

'We gaan naar binnen, ik kies kleren voor je uit en de goede combinaties die ik heb gemaakt, die koop ik voor je. En straks mag jij een winkel uitkiezen voor mij, en doe je precies hetzelfde maar dan voor mij.'

Ik grinnik even om zijn idee.

'Okey, Volgensmij vindt je het een goed idee, dus kom mee!' Lachend trekt Niall me de winkel in en krijgen we rare blikken onze kant op.

'Ik speel effe je gay vriend.' Snel duwt hij zijn scheiding in een rare richting en begin ik keihard te lachen. 'Kom op meid, we moeten shoppeeen.' Schreeuwt Niall met een gestoorde stem terwijl hij me langs de kleddingrekken trekt.

'Jullie moeten echt wat stiller doen.' Een strenge vrouw kijkt ons aan terwijl ik de andere kant opkijk om mijn lach in te houden. 'I'm sorry. Het komt goed.' Roept Niall met een blije stem. Ik begin keihard te lachen en zie Niall ook grinniken. 'Nog één keer, en ik gooi jullie de winkel uit.' Met die woorden loopt ze weg en zie ik Niall ook in lachen uitbarsten.

'Niall, je bent echt gek in je kop.' Ik zie hem trots lachen en loop verder naar het volgende rek.

'Deze is leuk, en deze. Maar deze ook. Omg, dit staat je pas goed.' Ik lach even om Niall en zie hoe hij een hele stapel kleding in mijn handen drukt. 'Passen jij!' Roept hij opgewonden. Ik geef me over en loop naar de paskamer.

Na een hele bitchfight met Niall heeft hij uiteindelijk alles voor me gekocht en zijn we op weg naar een winkel voor hem. 'Deze.' Roep ik als ik naar een winkel wijs. 'Mode voor girls?' Vragend kijk ik naar Niall. 'Niet die idioot.. Deze!' Ik wijs naar de winkel ernaast en zie hem lachen. Snel trek ik hem mee naar binnen en ga ik op zoek. Ik zal Niall is hele andere kleren laten passen, waar die normaal echt nooit voor zou kiezen.

(Next day.)

'Dus Niall is gay?' Vragend kijk ik Zayn aan en laat hij een tijdschrift zien.

''Gisteren hebben we Niall gespot met een van zijn beste vrienden 'Zoëy Leard.' Het leek erop dat hij zich in het dagelijkse leven heel anders voor doet. Hiernaast een foto van de 2.''

Snel kijk ik naar de foto en schiet ik in de lach als ik Niall's haar weer zie. 'Omg, het was een joke. Hij deed het gewoon voor de grap.'  Ik grinnik even en maak er een foto van. Snel verzend ik hem naar Niall en sla ik het tijdschrift weer dicht.

'Maar, over 5 minuten zou ik met Julian afspreken, dus ik ga maar is.' Snel druk ik een kus op Zayn's wang en loop ik de deur uit. 'ZOËY!' Een schreeuwende Niall komt me tegemoet rennen. 'HEB JE TIJDSCHRIFT GEZIEN?' Lachend vang ik hem op en staat hij uiteindelijk weer stil. 'Ik moest zo hard lachen toen ik het zag.' Roept hij lachend terwijl hij met mee loopt naar het park.

°°°

Heeeii, dit was t hoofdstuk. Maar k heb nog wat belangrijks.

Zaterdag vertrek ik weer naar Oostenrijk, en ik weet niet of ik daar wifi heb. Dus, ik probeer nog een paar keer te updaten voor zaterdag, maar ik weet niet zeker of het me gaat lukken. Dus dan weten jullie dat alvast x) I'm sorry guyss.

EN BEDANKT VOOR ALLE REACTIES OP MN MOBIEL HOESJEEE XX ^^LOVE U GUUUUYS.

LOTS OF LUVEEE.
CATTTER DE CAAATCAAAT.

Ps. Veel mensen vragen of ik serieus Cat heet. Euhm nou eigenlijk heet ik Charlotte maar veel mensen zijn me Cat en Lottie gaan noemen :') dus jaa, niemand noemt me eigenlijk Charlotte ofzo. Zelfs op school niet. Of ze zeggen Char, Lottie, Lotte of Cat.. Maar nooit Charlotte :'D maarja dan weten jullie dat ook weer x)

LAAAATEEEER. X

She was mine|| Zayn Malik FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu