#15

1.9K 79 10
                                    

(Harry Pov.)

Lachend kijk ik Kayleigh aan en omhelst ze me. 'Ik miste je' Zegt ze zacht als ze haar ogen even sluit. 'Ik jou ook' Zeg ik als ik even glimlach en ik Zoëy ons trots  zie aan kijken. 'Ik kom zo weer' zegt ze als ze lachend het terein afloopt en Kayleigh me lachend aankijkt.

Ze is zo mooi.. Hoe heb ik haar zolang kunnen missen?! 'Je bent mooi babe' Zeg ik met een glimlach terwijl ik haar weer in een knuffel trek. Lachend slaat ze haar armen om mijn nek heen en zucht ik even. 'Ik laat je nooit meer gaan' Zegt ze zacht als ze me aankijkt. Langzaam laten we elkaar weer los en kijkt ze me aan.

Ik glimlach even en kijk terug.

'Ik jou ook niet babe'

Langzaam kom ik dichterbij totdat ik tegen haar aansta en laat ik zachtjes haar lippen op die van mij komen. Ik zie haar blozen als ik haar weer loslaat en grijns even. 'Nog altijd die ontdeugende Styles grijns' Zegt ze lachend terug als ik tevreden kijk.

(Zayn pov.)

Ik verveel me echt dood. Catterien is naar school, Zoëy is weg en ik lig hier zuchtend op de bank. Verslagen draai ik me om en zie ik een fles wijn in de hoek staan. Wacht, ik zou me niet meer laten verlijden. Ik weet wat voor n rare dingen ik ga doen als ik wijn of teveel bier drink.

De hele tijd draai ik me om maar blijf ik denken aan die fles wijn die 3 meter van me af staat. Snel sta ik op en pak ik een glas uit de keuken. Één glas kan toch geen kwaad? Ik kan mezelf heus wel in bedwang houden. Snel open ik de fles en begin ik te drinken.

Nog een glas, nog een..

Uiteindelijk gooi ik de fles op de grond en zie ik hem in stukken vallen. Fuck mijn shit leven hier, ik wil ook wel een beetje lol hebben?!

Lachend sta ik op en loop ik de deur uit. 'Hee Zayn!' Hoor ik mijn buurvrouw zeggen van mijn leeftijd. 'Hee babe, je ziet er lekker uit vandaag' roep ik grijzend terwijl ik daarna doorloop. Dit gaat mijn beste dag&nacht ooit worden.

**

'Omg, je zoent lekker' Hoor ik het meisje zeggen die voor me staat. Snel trek ik haar shirt uit en lopen we naar haar slaapkamer. 'Je bent zo perfect' Roep ik als ze in haar bh me nog een glas bier geeft. Geen idee hoe ik hier kom, maar ik weet wel dat ik er niet helemaal bij ben met m'n domme kop.

Snel sta ik op en schud ik mijn gezicht. 'K moet gaan, ik zie je nog wel een keer' Roep ik gefrustreerd als ik de kamer uitloop en naar buiten ga. De frisse lucht komt me tegemoet en eindelijk word ik weer een beetje helder in m'n hoofd. Zoëy hoort bij mij, En niks gaat onze relatie ooit nog een keer verpesten.

Snel loop ik naar huis en zie ik een briefje op de deur hangen.

Catterien logeert bij mij vanacht. Ik heb haar opgehaald van school maar je was niet thuis, dus logeert ze bij mij. Niet erg toch?

Louis.

Snel loop ik naar binnen. Fuck, ik was Catterien helemaal vergeten! Gelukkig is Louis er altijd nog om haar op te pikken.

Snel loop ik naar mijn kamer en kleed ik me om. Ik poets snel mijn tanden en grijp mijn mobiel vast als ik naar mijn bed loop. 

Over hoeveel dagen kom je terugg? Miss je. xx Zayn

Snel verzend ik het bericht naar Zoëy en ga ik in bed liggen. Ik knip het lichtje naast mijn bed uit en sluit mijn ogen. 

(Week laterrr.)

(ZOËY POV.)

Lachend ren ik naar Zayn toe en trekt hij me in zijn armen. 'Ik heb je gemist' Zegt hij zacht als hij me liefdevol vasthoudt. Ik glimlach even en laat mijn gezicht in zijn sweater rusten. 'Ik jou ook' zeg ik terug als hij me een kus op mijn voorhoofd geeft. Ik glimlach even en laat hem weer los. Lachend zie ik Harry en Kayleigh de bus uitkomen en zie ik Harry helemaal stralen omdat Kayleigh naast hem loopt. 

Ze had besloten dat ze met ons mee wilde en is dus met ons mee gegaan. Wat is helemaal niet erg vind, want ze is echt een schat. Samen met Zayn loop ik naar binnen en draagt hij mijn koffers. 'Catterien is bij een vriendin' Zegt Zayn als hij de koffers in de hal neerzet. 'Ik breng ze wel meteen naar boven' Voegt hij eraan toe als hij de koffers weer oppakt en naar boven loopt. Ik glimlach even en loop hem achterna. 

'Dus, je hebt het leuk gehad?' Vraagt hij vrolijk als hij onze kamer inloopt. 'Ja, het was echt super' Zeg ik enthousiast als ik op bed ga zitten en Zayn de koffers neerzet. 'Ik heb je echt gemist' zegt hij als hij naast me komt zitten en me aankijkt. Ik bloos even en voel me weer net als vroeger. Als ik hem aankijk, dat ik dan meteen zijn liefde weer voel. Misschien was die afstand wel even goed,

Langzaam komt Zayn dichterbij en sluit ik mijn ogen. Ik voel zijn lippen rustig op die van mij en glimlach even tussen de zoen door. Langzaam geef ik hem toestemming en plaats ik mijn arm om zijn nek heen. Ik voel hem rustgevend zijn hand over mijn rug wrijfen en kijk hem weer even aan. 

'Het is weer net zoals vroeger' Zegt hij met een kleine glimlach die me al snel geruststeld. 'Ik voel nog steeds hetzelfde voor je' Zegt hij als hij even schattig lacht en ik even verlegen naar beneden kjk. 'Niet verlegen zijn babe' Zegt hij zacht als hij mijn gezicht voorzichtig in zijn ogen laat kijken door zijn vinger onder mijn kin te leggen. 'Ik hou van je' Zeg ik met een glimlach als hij me in zijn armen neemt. 'I'm always here to protect you.' Zegt hij zacht als hij een kus op mijn slaap drukt. Ik sluit rustig mijn ogen en voel zijn sterke armen om me heen die me een fijn gevoel geven. 

you know i'll be your life, your voice, your reason to be. my love, my heart is breathing for this. moment in time, I find the words to stay, before you leave me today.

Stil luister ik naar Zayn die het rustig aan het zingen is terwijl hij rustig over mijn arm wrijft. 'Ik ga je nooit meer verlaten' Zeg ik met een kleine glimlach als ik een kus op zijn wang geef. 

=======================================================

aaaaaahhw Zayn ;D

Ik schrijf altijd veel gevoeliger als ik zielige liedjes van 1D heb opstaan..

Maar morgen weer een hoofdstukk. Love u Babe's.

Enn ikga ervoor zorgen dat Zoëy en Zayn weer een sterkere band krijgenn :)

Lots off Loveee

Mwaah. 

 

 

She was mine|| Zayn Malik FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu