'Watt?' Zeg ik zacht als ik ongelovig naar buiten kijk. 'Ik snap het zelf ook niet, het spijt me' Zegt hij als hij met een grote zucht opstaat en de woonkamer verlaat.
Het was zo fijn om dit aan te zien komen, en nu gebeurd het en voelt het alsof mijn hart nu zelf gebroken is.
Ik sta voorzichtig op en pak m'n mobiel op met trillende handen. Wat is er aan de hand joh, mijn lichaam begint ook helemaal te flippen ofzo.
Ik druk het nummer van Zayn in en laat hem een paar keer over gaan. Als ik uiteindelijk merk dat er niet wordt opgenomen leg ik weer neer.
Fijn, heb je iemand nodig, neemt die gene niet eens meer op.
Wacht, als je iemand nodig hebt, moet je er ook voor diegene zijn als hij jou nodig heeft toch?
Ik wacht geen moment en ren naar de voordeur die Julian net heeft verlaten. 'Julian, Sorry' Zeg ik als ik naar hem toe ren. 'Nee, Ik had het niet moeten zeggen. Het is al okey, ik val je niet meer lastig' Zegt hij duidelijk en met die woorden zie ik hem de hoek omlopen.
Auww,
Die woorden staken me recht door mijn hart..
Zuchtend ga ik op de stoeprand zitten en kijk ik naar de felle zon die in m'n gezicht schijnt.
'Sunshine,' Hoor ik een jongen roepen die duidelijk dronken is en weg loopt. Ik denk aan de woorden, sunshine
Hmm, niet in mijn geval dus..
Laten we het bij mij maar omdraaien.
'Sunshine maakt je dag kapot'
Jahh, dat past denk ik beter bij mij..
**
'Ben er weer' roep ik verveeld als ik Niall's huis binnen stap. Ik hoor geen antwoord en zak ellendig neer op de bank. Waarom is er niemand als je ze nodig hebt?!
Ik sta weer op en sluit de deur achter me dicht. Langzaam loop ik over de straten en kijk ik een beetje rond.
Iedereen is van me afgenomen.
Zo voelt het nu bij mij, en zo beleef ik het ook.
**
'Dus slaap lekker, en er is niks aan de hand.' Roept Harry die naast me komt liggen en z'n ogen sluit. Ik glimlach even en sluit daarna zelf mijn ogen.
Ik had besloten om naar Harry te gaan, omdat de rest niet thuis was. Nouwja, behalve Zayn dan volgensmij.
'Haz, ben je wel eens bang dat je een goede vriend kwijt raakt?' Vraag ik als ik niet omkijk. 'Niet echt, Meestal gebeurd dat niet zo snel' antwoord hij vermoeied. Ik denk even na over wat hij net gezegd heeft en sluit m'n ogen weer.
Het komt nog wel goed tussen mij en Julian,, maar met Zayn moet ik ook maar is gaan praten..
**
SORRY ECHT SUPER KORT MAAR MORGEN MAAK IK ECHT ZO'N
BA-BAM HOOFDSTUKK#
:DDD
IK KRIJG WSS NIEUWE LAGE NIKE SCHOENEN ALS IK VOOR NEDERLANDS EEN VOLDOENDE HAALXXX
IK LAAT JULLIE MN CIJFER NOG WEL WETEN ALS IK HEM HEBB :))
Maar wie is beter??
Zoëy & Zayn
Of
Zoëy & Julian
ღ
Schrijf in Comments, en tot morgennn x
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fanfictionvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...