Heewii, Ik heb geen wifi hierr.
Okee, ik heb wel wifi want hoe de fuck kan ik dit anders updaten x)
Maarr ik moet dus eerst naar t huisje hier tegenover lopen en jaa ik ben lui. Maarr ik update hopelijk elke dagg :D
(Zoëy's pov.)
'Noujaa, eigenlijk had ik met Julian afgesproken, maar van mij mag je mee.' Ik glimlach even naar Niall en zie hem grijnzen. 'Ik, die op stap ga met mijn beste vrienden. Hmm, dat wordt wel leuk!' Hoor ik Niall enthousiast roepen. Ik lach even en zie Julian al in de verte verschijnen. 'Selena is erbij..' Zegt Niall terwijl hij even een rare blik trekt. Ik kijk even goed en ze staat er inderdaad bij. 'Okee, ik maak er mijn beste vrienden & Selena van.' Roept Niall die enthousiast naar ze toe rent.
Ach, waarom zou Selena deze dag verpesten? Ze lijkt me best aardig?! En ze is de vriendin van Julian.. But I don't care, ik heb Zayn.
'Heeeii.' Zeg ik blij als ik bij ze sta. 'Hee, ik ben Selena.' Ik glimlach even en stel mezelf ook kort voor. Ik ben zo freaking jaloers op haar. Ze heeft zo mooi haar omg. 'Duss,we hebben allebei iemand meegenomen.' Zegt Julian vrolijk. Ik grinnik even en kijk naar boven.
'Laten we maar snel ergens heen gaan. Het weer is niet het beste wat je kunt hebben vandaag denk ik.'
Ik voel een druppel op mijn gezicht vallen en hoor de andere instemmen. 'Naar de stad dan maar?' Stelt Selena voor terwijl ze me met een glimlach aankijkt. Ik knik even en hoor Niall in de lach schieten. 'Kijk dit.' Roept hij terwijl hij naar zijn mobiel grijpt en de foto laat zien die in het tijdschrift stond. 'Wauw, wat zat je haar toch mooi.' Roept Julian die hem lachend een klein duwtje geeft. Ik hoor Niall lachen en snel stopt hij zijn mobiel weg. 'C'mon we gaan.' Snel trekt Niall me mee aan mijn arm en begint hij te rennen. Ik zie Julian en Selena achter ons aankomen en lach even.
'Okee Niall, nu opassen anders wordt je nog aangereden.' Snel stop ik hem en komt er een hele rij auto's aanscheuren van rechts. 'JE HEBT MIJN LEVEN GERED ZOËYERD.' Blij trekt hij me in een knuffel en grinnik ik even.
'Oké Oké, ik weet dat ik een superheld ben vanbinnen.'
Ik hoor Niall lachen en snel steken we over met Selena & Julian achter ons aan.
*
*
'Verdomme, pas nou eens op!' Vragend kijk ik Julian aan en zie ik Selena de andere kant opkijken. Al de hele tijd is hij bot tegen haar en moet ik me van Niall inhouden om er niks van te zeggen. En jaa, ik moet toegeven dat ze echt super aardig is, en dat is dus ook de rede dat ik het niet vindt kunnen wat Julian aan het doen is.
'Zullen we maar naar mijn huis gaan?' Stelt Niall snel voor. Ik hoor Julian & Selena wat brommen.
'Dat beschouw ik als een ja. Kom mee guys.'
Snel volg ik Niall en komt de rest ook achter ons aan.
Uiteindelijk lopen we naar binnen en help ik Niall met het drinken in de keuken terwijl de andere tv aan t kijken zijn. 'Oké, ik weet niet wat er met die twee is, maar zelfs ik vind dit te ver gaan.' Hoor ik Niall zacht zeggen terwijl hij de glazen neerzet. Ik haal mijn schouders even op en schenk wat te drinken in. 'Ik ga het niet vragen, want daar zitten ze nu denk ik ook niet op te wachten.' Antwoord ik snel terwijl ik de fles weer in de koelkast zet. Beide pakken we 2 glazen en zet ik ze neer op het tafeltje die in het midden staat.
'Duss, Jullie hadden toch plannen om samen te gaan wonen?' Begint Niall terwijl hij naast me komt zitten.
'Die Hadden we ja.' Roept Julian terwijl hij de nadruk op 'hadden' legt. Ik zie Selena hem met een verdrietige blik aankijken. Wow, dit gaat helemaal uit de hand lopen.
'Okee, en nu geen ruzie meer. What the fuck is er met jullie vandaag? Normaal zijn jullie super blij, en nu slachten jullie elkaar echt helemaal af in jullie gesprekken.'
Woedend kijkt Niall ze aan en zie ik hun blik even veranderen. Damn Niall, wat doe je nu weer.
'We hadden al gekeken enzo, en ik vond het perfect gaan. Maar toen kwam Selena vanmorgen ineens aan dat ze ons hele plan niet meer door wilde laten gaan. En dat is de rede dat ik zo geïriteerd ben vandaag.'
'Jezus Julian, moest je dat nou echt weer zeggen?' Woest zie ik Selena Julian aankijken en staat ze op het punt om hem wat aan te doen.
'Dat jou moeder nou het geld heeft om te geven voor een nieuw huis, oké geen probleem. Maar hou nou eens één keer fucking rekening met mijn thuis situatie. Mijn vader moet mijn zusje en ik maar op zien te voeden terwijl hij net ontslagen is. En mijn moeder is zo'n idioot dat ze ineens wil scheiden. Is dat wat je wilde horen? Nou, graag gedaan.' Met een overgeslagen stem kijkt ze Julian aan en is hij helemaal stil gevallen.
*
*
'Hoe was je dag vandaag babe?' Zuchtend kom ik naast Zayn liggen op de bank. 'Met een woord, Afschuwelijk.' Roep ik terwijl ik mijn schoenen uitschop. Na dat gedoe van Julian & Selena hebben we maar besloten om allemaal naar huis te gaan aangezien het er niet echt veel leuker op werd.
'Omdat?' Vraagt Zayn die me raar aankijkt. Ik begin alles kort uit te leggen.
'Dat moet niet leuk zijn geweest.' Hoor ik Zayn zeggen terwijl hij een arm om me heen slaat. Ik zucht even en kijk naar zijn donkere ogen.
'Zayn.'
'Hmm?'
'Je houdt toch van me?'
'Zoëy. We zijn net getrouwd. Tuurlijk houdt ik van je.'
Ik glimlach even en druk een kus op zijn lippen. Lachend kijkt Zayn me aan en wurm ik mezelf tussen zijn armen in en lig ik uiteindelijk met mijn hoofd rustend op zijn borst.
========================
HEEEE DIT KUT BED ZIT MIJN RUG TE WURGEN. Sorry dat moest er effe uit.
Maar btw, dit was geen goed hoofdstuk om Niall's vriendin in voor te laten komen, dus probeer ik haar in mn volgende hoofdstuk te verwerken. I'm sorry peeps. Butt. I'm gonne sleepp :) wss als ik dit update is het al middag x) maarja. Het is nu 01:45 omg :')
Wat denken jullie, kleine Zoëy en Zayn, ofnie? Laat weten beloww.
Lots Of luvee.
de gestoorde CatMaster B)
Vraag me nie waarom Master, ik ben n soort van euhmm. Anders :'D
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fanfictionvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...