(Zoëy Pov.)
Ik kijk rond en zie Harry aankomen lopen. 'Zoëy' Zegt hij lachend met zijn herkenbare stem als we elkaar een knuffel geven. 'We kunnen gaan' Zeg ik lachend als ik mijn tassen oppak. Ik zie Harrry ook even glimlachen en samen lopen we naar de bus die ons naar Italië gaat brengen.
(Zayn Pov.)
'Waar is Zoëy?' Roept Catterien als ze door de kamer rent als een beest. Ohh, ik ga dit echt niet 2 weken volhouden. 'Op vakantie' Zeg ik als ik haar vast probeer te pakken maar ze steeds net weer eerder weg rent. 'Catterien, je moet naar school' Roep ik als ze de kamer uit glipt. Eugh, hoe krijgt Zoëy het altijd voor elkaar om haar normaal naar school te brengen?! Als een gek ren ik naar beneden en zie ik Louis lachend staan kijken naar Catterien die op de bank aan het springen is.
'Wauw, ze lijkt zo erg op mij' Roept Louis die naar haar toe rent en haar in zijn armen neemt. Lachend gaat ze rustig bij Louis op schoot zitten en kijk ik verbaast naar Catterien. 'En hoe kreeg jij het voor elkaar om haar ineens rustig te maken?' Zeg ik als ik Louis met een gefronste wenkbrauw aankijk. 'Tjaa, dat kun je, of je kunt het niet!' Zegt hij lachend als ik zucht.
Iedereen kan het, behalve ik. Snel loop ik naar de keuken en maak ik een boterham klaar. 'Papa, Kom je me na school ophalen?' Hoor ik Catterien zeggen die naast me staat. 'Is goed' Zeg ik met een glimlach als ik haar boterham geef en ik Louis tevreden naar ons zie kijken.
(Zoëy Pov.)
'Wauww, we hebben allebei een eigen kamer!' Zeg ik lachend als ik naar Harry kijk die zijn deur opent. Ik besluit om ook naar binnen te gaan en kijk even rond. Woww, ik voel gewoon de hitte op me afkomen als ik het balkon op loop. Ik heb echt iets met balkonnen ofzo. 'Hee Haz' Roep ik grijzend als ik Harry ook zijn balkon op zie lopen. 'Zoëyerdd!' Roept hij lachend terug als hij naar het uitzicht kijkt.
Weer die vrolijke gekleurde huisjes, Aardige mensen, en de hele dag Italiaans ijs in m'n mond proppen. Wauw, dit wordt echt een geweldige vakantie.
(Zayn Pov.)
'IK MIS ZOËY' Schreeuw Catterien die krijsend in de auto zit. 'Ik ook Meis, maar het is niet anders.' Zeg ik als ik een afslag naar rechts neem. 'Papp, ze moet terug komen!' Schreeuw ze als ze met haar voeten begint te trappen. 'Catterien, doe even rustig oké?' Vraag ik bijna smekend, je wordt er zo moe van als ze zo vervelend doet. 'Maaar Paapp' Roept ze met een zeur stem. 'NU EVEN STOPPEN, OKÉ?' Schreeuw ik boos als ik haar aankijk. Stilletjes gaat ze achterover zitten en zucht ik even.
**
'Louis, ik hou het echt niet meer alleen vol.' Zeg ik als Louis me verbaast aankijkt. 'Dan neem je toch een oppas?' Zegt hij als Catterien ons raar aankijkt. 'Ik wil Zoëy, niet een andere.' Roept ze vastbesloten als ze scherp kijkt. Zuchtend kijk ik Louis aan en haalt hij zijn schouders op. 'Ik regel 't wel' Fluister ik als Catterien weer verder gaat met tv kijken.
Een uur later is Louis weg en heb ik eindelijk wat tijd voor mezelf. Tijd om die nieuwe oppas te bellen. Twijfelend toets ik het nummer in en krijg ik iemand aan de lijn. Na een tijdje is het geregeld en komt ze er meteen aan zodat ik even naar Niall kan. 'Pap, wie belt er aan?' Hoor ik Catterien roepen die naar de deur rent. Snel pak ik m'n jas en zeg ik het meisje die ik ongeveer 17 schat gedag. 'Pap, wat is dit?' Roept Catterien die naar me kijkt alsof ze me wel wat kan aandoen. 'Ze gaat even op je passen, ik ben zo weer terug' zeg ik als ik haar snel een kus geef en vertrek.
(Catterien Pov.)
Vragend kijkt 'de vrouw' of het meisje, Ik weet niet hoe oud ze is, maar aardig lijkt ze me niet echt. 'Dus jij bent Catterien?' Vraagt ze als ze haar tassen op de grond laat vallen. 'Jaa' zeg ik verlegen als ik haar aankijk. 'Ik ben Kayla' Zegt ze verveeld als ze langs me op loopt en de woonkamer inloopt. 'Wow, dit is echt fucking groot' Zegt ze als ze rond kijkt. 'Van papa mag ik dat woord nooit zeggen' Zeg ik als ik haar aankijk. 'Dat boeit me dus geen ene fuck. Ga met je poppen spelen ofzo?' Roept ze als ze op de bank gaat zitten en haar mobiel pakt.
Snel ren ik naar boven en grijp ik de telefoon vast. Ohh, wat papa ook alweer gezegd als er iets was. Ojaa! Snel kijk ik op het briefje naast de telefoon en staat het nummer van Zoëy erbij. 'Zoëy, kom alsjeblieft snel terug' Fluister ik snel als ik de telefoon laat overgaan. Ik ben wel een klein meisje, maar nadenken kan ik wel.
'ZOËY, PAPA HEEFT EEN NIEUWE OPPAS EN ZE IS ECHT EEN KRENG!' Roep ik als ze eindelijk opneemt. Snel leg ik het hele verhaal uit en wacht ik op Zoëy's antwoord. Ik hoor haar wat met Harry overleggen en krijg uiteindelijk Harry aan de lijn. 'Catterien, Ik bel Zayn nu. Blijf waar je bent oké?' Vraagt hij met een duidelijk bezorgde stem. 'Jaa' zeg ik zacht als ik voetstappen naar boven hoor lopen. 'Ik wacht wel totdat papa komt,' Fluister ik als ik de telefoon weer neerleg.
Snel ren ik naar m'n kamer en pak ik een pop uit mijn kist. 'Meis, wat ben je aan het doen?' Vraagt Kayla als ze me grijzend aankijkt. 'Niks' antwoord ik snel als ik naar het balkon van mijn kamer loop. 'Stomme kut pop' Roept ze me achterna als ze hem uit m'n handen gritst en hem naar beneden gooit. Ik voel de tranen in m'n ogen prikken en hoor haar keihard lachen. 'Catterien?' Hoor ik iemand in de deuropening zeggen. Snel draai ik me om en kijk ik in papa's gezicht.
'Ze heeft perongeluk haar pop naar beneden gegooit' Hoor ik Kayla zeggen die ineens heel ontschuldig kijkt. 'Ga maar naar huis, dankje voor het oppassen.' Hoor ik papa zeggen als Kayla wegloopt en het huis verlaat. 'Ben ik voor niks hier naartoe gekomen, en heb je ook nog is je pop naar beneden gegooid?!' Schreeuw hij boos als hij me aankijkt. 'Ik kon er niks aandoen, ze deed het ze..' 'Nee Catterien, het is wel klaar nu!' Roept hij terwijl hij me onderbreekt. Huilend ren ik naar Zoëy's kamer en draai ik de deur op slot. Ik wil bij mama, Zoëy of Niall zijn. Maar helaas zijn die allemaal weg en zit ik hier nu alleen.
(Zoëy Pov)
'Harry, ik maak me echt zorgen over Catterien' Zeg ik als ik hem aankijk. Met een bezorgde blik kijkt hij terug en knik hij. 'Ik ook, maar Zayn is er nu en ik bel hem nog wel een keer' Zegt hij als hij zijn Zayn's nummer intypt.
Na een tijdje kijk ik Harry vragend aan voor een antwoord als hij neerlegt. 'Niks aan de hand, alleen heeft Catterien zichzelf ingesloten in jou kamer en wil ze er niet meer uit komen. Ojaa, en ze roept de hele tijd dat ze bij haar moeder of bij jou wil zijn.' Zegt Harry als ik nu nog een ongerustiger gevoel krijg. Hoe kan ik ooit van deze vakantie genieten als het daar een hel is. 'Laten we gewoon denken dat alles goed komt. Oke?' Zegt Harry als hij me smekend aankijkt. Zuchtend knik ik uiteindelijk en laat ik een kleine glimlach zien.
(Zayn Pov.)
'Catterien!' Roep ik als ik tegen de deur aanbonk en geen antwoord meer krijg. Shit.. Snel neem ik een aanloop en geef ik een trap tegen de deur aan. Wacht, nog een keer proberen. Een paar keer herhaal ik het en krijg ik uiteindelijk de deur open. Wacht, er zit een trap aan dit balkon vast naar de tuin. Ohhnee.. Ik zie de poort van de tuin openstaan en zie dat haar pop weg is. Shit, Ze is op het idéé gekomen om weg te lopen.. Ik weet het zeker.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
HEEEEEEEEEEEEEEEEE, Het duurde een beetje lang maar hier is het nieuwe hoofdstuk..
CATTERIEN KOM TERUGGG :OO
Omgg, hoe kwam ik ineens op dit idéé?
Nouu, ik heb zelf ook geen idee.
Ben heel druk met school enzo, want ik moet natuurlijk wel over gaan :p
xxx Caaaaaaatt.
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fiksi Penggemarvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...