Waauww ik heb 'Babysitting Zoëy malik' echt helemaal gelezen. En het viel me best wel op dat ik een beetje 'anders' ben gaan schrijven..
Niet dat t slechter is geworden maar ook niet echt veel beter.. Maarjahh, Ik schrijf gewoon verder en laat de andere van 1D er ook weer meer in voorspelen.. (Want die heb ik best wel gemist^^)
Maar hier is 't nieuwe hoofdstuk schatjess. Veel plezierr.
Follow m'n Insta xx bijna 100 volgerss :)
@Charlottuh_
Follow 4 follow xx
=======================
(Zoëy pov.)
Ik loop het toilet uit en zie Zayn voorbij komen. 'Wacht, Zayn!' Roep ik gespannen als ik hem tegen hou door aan zijn arm te trekken. Verbaast kijkt hij me aan en kijk ik even weg. Tjaa, euhm hoe ga ik dit zeggen. 'Jaahh, Julian ligt dus naast Niall' Zeg ik snel als ik hem even aankijk.
Vragend kijkt hij me nog steeds aan zoals eerst en loopt hij de kamer in waar Niall en Julian naast elkaar liggen. Ohh Zayn, verpest het niet..
Met die gedachten loop ik binnen en zie ik Niall rustig met Julian praten.
'Hey vrienden, hoe gaat het met Jullie' hoor ik Zayn met een overtuigende lach zeggen. Ik zie Niall even glimlachen en merk dat ze elkaar een mislukte 'High-five' geven. Nou eigenlijk lijkt het meer op elkaar proberen te slaan.
'Julian' hoor ik Zayn zeggen met een twijfelend gezicht. Ohh shit, hoe gaan we ons uit deze situatie redden. Ik zie Julian even zwak kijken en loop even naar hem toe.
Je excuses aanbieden lijkt mij het beste nu.. Of niet? Nouwjaah, ik kom er vanzelf wel achter eh. 'Het spijt me van alles' Zeg ik met een pijnzend gezicht als ik Julian twijfelend aankijk. Ik zie hem niks zeggen.. Okeyy, dat excuses aanbieden.. Top idee toch!? Nee gewoon niet..
(Julian Pov.)
Schuldig kijk ik iedereen een voor een aan. Wacht, ik ben hier niet de schuldige, dat zijn Zoëy en Zayn.. Maar toch, ik kon die steen naar Zayn's hoofd ook wel besparen.. Woww, dan zou ik hier nu niet eens liggen?!
'Het spijt mij ook' breng ik er snel uit voordat ik me bedenk.. Ik meen 't, ik kan me echt heel snel bedenken..
Ik zie Zoëy even glimlachen en naar me toe komen. Met een kleine glimlach geef ik haar een knuffel en hoor ik Niall een 'Aaaahww' geluid maken. Ik kijk flauw even zijn kant op en zie hem lachen.
'Duss, het is weer goed tussen ons?' Hoor ik Zoëy onzeker vragen. Ik knik en voel dat ze me opnieuw in een knuffel trekt. 'Het spijt me echt heel erg' brengt ze er opnieuw uit. 'Stil maar, het is al goed' zeg ik als ik even over haar rug wrijf. Lachend laten we elkaar weer los.
'Ey, sorry eh' Hoor ik Zayn zeggen die een schouderklopje geeft. 'Tis al goed man,' zeg ik als ik hem een box geef.
'Jaah Zayn, komen wij aan met onze mislukte High-five' Roept Niall zogenaamd Droevig. Ik lach even en hou m'n hand omhoog. 'Kom op Nialler, je kunt het' Roep ik lachend. Met veel moeite slaat hij zijn hand op die van mij, en hang ik inmiddels al half uit bed omdat Niall er anders niet bij kon.
'HET LUKTE!' Roept Niall Opgewonden. Ik lach me echt altijd kapot om Niall..
**
'Dus, het komt goed?' Vraag ik aan Niall als ik hem help met zijn tassen op de grond te zetten. We zijn eindelijk allebei weg uit het ziekenhuis en ik besloot om Niall even thuis te gaan helpen.. 'Tuurlijk, ik kan alles' Roept hij met zijn enorme ego. Ik lach even en kijk rond. 'Wanneer ben jij eigenlijk uit huis gegaan?' Vraag ik aan Niall terwijl hij zijn schouders ophaalt. 'Op m'n 20e ofzo' Zegt hij terwijl hij op zijn krukken naar de keuken hinkelt.
Ik heb echt geen zin om nog bij mijn zusje en moeder te wonen, maarja ik heb eigenlijk geen idee waarom niet. Ik kan het goed met mijn moeder vinden, en met mijn zusje al helemaal! Maar toch zegt iets dat ik uit huis moet, nouwja ik kijk nog wel.
========================
Hey b'byss.
Hoe vonden jullie dit hoofdstuk? Jaah ik weet dat t kort was maar ik update vanavond nog als ik meer dan 80 lezers heb voor 20:00 ongeveer xx
Ik probeer weer een beetje het verhaal leuker te maken en vaker te updaten..
HAVE A NICEEE DAY VERDER EN HOU VAN JULLIE MWHAHAHA
(Sorey moest even^^)
Tralalalal doegg menseen hou van jullie :))
xxx Cattt
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fanfictionvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...