#33

1K 74 26
                                    

(Zoëy's pov.)

'Ik ben zo freaking zenuwachtig.' Lachend steekt Eleanor nog wat plukken op en bekijk ik mezelf in de spiegel. 'Wauw, ik zie er veel beter uit dan normaal.' Met een kleine glimlach komt Niall binnenlopen. 'Ahh, haal jezelf niet zo naar beneden. Je bent altijd al mooi.' Ik grinnik even en kijk Niall aan. 'Zayn is er al helemaal klaar voor!' Roept hij blij terwijl hij zijn duimen opsteekt. 'Jij ziet er ook prachtig uit in je charmante pak.' Zeg ik lachend. Ik zie Niall lachend zijn tong uitsteken en grinnik even.

'Klaar!'

Tevreden kijk ik in de spiegel en geef ik Eleanor vervolgens een knuffel. 'Dankjewel El.' Ik laat haar weer los en zie Niall me met een pruillip aankijken. 'Jij ook bedankt Niall.' Lachend trekt hij me ook in een knuffel en lach ik even.

'Wauw, dat je gaat trouwen. Ik ben zo blij voor je!'

Ik glimlach even en laat hem weer los.

'Jij vind ook zeker nog wel iemand.'

Ik zie Niall even glimlachen met een dankbare blik. 'Het is tijd voor je jurk!' Met een blije stem komt Louis de kamer inrennen. Lachend loop ik naar mijn witte jurk en bekijk ik hem even. Eindelijk is de tijd aangebroken dat ik hem mag dragen. Naar 5 lange maanden wachten, kan ik eindelijk mijn liefde 'officieel' aan Zayn verklaren. 'Nou waar wacht je op, trek hem aan!' Ik voel dat Niall me naar voren pusht en lach even.

'Okee, Ik ga al!'

Snel grits ik hem vast en kijk ik Louis en Niall aan. 'Dat wordt omdraaien guys.' Hoor ik Eleanor lachend roepen terwijl ze allebei een fake pruillip opzetten.

*

*

'Zoëy, Marry Leard..' Omg kan die gast niet wat sneller praten? Gelukkig is Zayn al geweest met zijn 'ja' woord geven, maar ik? Nee, ik moet als 2e. Ik glimlach even naar Zayn en zie hem terug lachen. Ik antwoord nog een paar keer met een 'jaa.' Op de vragen die me gesteld worden, en eindelijk hoor ik dan de verlossende zin.

'U mag de bruid kussen.'

Ik buig naar voren en voel al snel Zayn's lippen op die van mij. Het mooiste moment is eindelijk aangebroken. Blij kijk ik Zayn aan wanneer onze kus eindelijk is afgelopen en zie ik hem trots terug kijken. 'We zijn gewoon getrouwd nu.' Zeg ik zacht wanneer ik Zayn vervolgens zie knikken. 'Ik hou van je.' 'ook van jou.' Ik glimlach even en geef Zayn nog snel een kus op zijn mond.

'PAPP.'

Een gillende Catterien komt ons tegemoet rennen. 'JULLIE ZIEN ER ZO PRACHTIG UIT!' Roept ze trots terwijl ze rondjes begint te draaien met haar eigen jurk die ze aan heeft. Ik glimlach even en zie dat Zayn haar blij optilt. 'Dankjewel babe.' Snel geeft hij een kus op haar wang en lacht ze vervolgens even. 'Zullen we Louis, Niall, Harry en Liam gedag zeggen?' Vragend kijkt Catterien ons aan en knik ik kort.

*

*

'JULLIE WAREN ZO SCHATTIG!' Ik zie de zusjes van Zayn hem lachend omhelzen en voel een brok in mijn keel. Op dit soort momenten, voel ik me dus zo alleen. Ik hoop dat Brandon hier ook nog ergens rond loopt.. Als mijn eigen broer er niet is, dan is er dus gewoon niemand komen kijken van mijn familie die nog over is.

'Je bent zo prachtig Zoëy.'

Ik draai me even om en zie Doniya vol bewondering naar me kijken. 'Dankjewel.' Met een kleine glimlach kijk ik haar aan en voel ik Zayn zacht in mijn hand knijpen. Ik merk gewoon dat hij weet dat ik me alleen voel. 'Is Brandon er niet?' Ik schudt mijn gezicht naar een vragende Zayn die me aankijkt. 'Hij had belooft dat hij zou komen. Die freak is gewoon niet komen opdagen.' Een boos gevoel vult mijn gedachtes waarna ik vervolgens achterover wordt getrokken en Niall me met een happy face aankijkt.

Hoezo, slechte timing. Hmm?

'GEFELICITEERDD!'

Ik kijk Niall blij even aan en bedank hem vervolgens even zacht. Boos worden op Niall, nee dat gaat hem niet worden.

*
*

Starend kijk ik naar de mensen die langzaam vertrekken en heb ik nog steeds geen Brandon gezien.

Ik zit hier met de jongens, Kayleigh, Sophia en Eleanor op een kleine trap, terwijl ik met de laatste energie die ik nog heb de mensen gedag zeg. 'Het spijt me van Brandon.' 'Ja het spijt mij ook.' 'Mij ook.'

'Mensen, Stop!'

Vragend kijken ze me aan met bezorgde en verbaaste gezichten terwijl ik even rustig zucht.

'Ondanks dat Brandon er niet was, heb ik een super bruiloft gehad. Enjaa, tuurlijk was het fijn geweest als hij er zou zijn, maar dat kon blijkbaar niet.'

Ik zie Zayn even glimlachen dat ik de moed had om het te vertellen & glimlach zwakjes even terug. 'Je bent sterk Zoëy.' Ik glimlach met een bedank blik even naar Eleanor en zie de rest ook even lachen.

'Dus, Dan gaan we maar naar huis denk ik hé?'

Iedereen stemt in op Harry's voorstel, aangezien iedereen echt kapot is. Ik geef alle jongens snel een knuffel en zeg Eleanor Sophia en Kayleigh ook gedag op een meisjes manier. (You know, right?)

'Ik vond het echt een super dag.' Vrolijk legt Zayn een arm om me heen en loop ik met hem mee naar zijn auto.

Snel stap ik in en wacht ik op Zayn terwijl ik naar buiten staar. Catterien logeert bij Doniya, dus we hebben het hele huis voor onszelf. Ik zie mijn display van mijn mobiel licht geven & pak hem snel vast.

Hee zussie.
Wanneer was je bruiloft nou? En hoe laat enzo..
xxx Brandon :)

Ik voel een traan uit mijn ooghoek glijden die kapot spat op mijn display. 'Hij is het gewoon vergeten.' Met een piepend geluid komt het uit mijn mond en leg ik mijn mobiel weer aan de kant.

'Ik weet zeker dat hij het ook niet had willen missen Zoëy.'

»»»<»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Sad Zoëy ;o

ZE ZIJN GETROUWD WHIEGIE.

Maar mensen, ik heb n nieuwe vriendin voor Niall nodig. Comment beloww :]

Zeg je naam, hoe je wil heten in t boek, enn je uiterlijk vermelden. En hoe je persoonlijk bent enzo :D

Ik ben nu trouwens in Italië (Toscane.) Yeaah.

Heb zo'n cuteee hoesje hier gekocht voor mn mobiel :)

Lots Of Lyvee.

She was mine|| Zayn Malik FanfictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu