(Zayn's pov.)
'Slaap lekker.' Ik druk nog een laatste kus op Catterien's wang en zie haar even glimlachen. 'Ga je het vanavond echt vragen?' Ik knik even en voel aan het doosje die in mijn hand ligt. 'Succes pap. Ik weet zeker dat ze ja gaat zeggen.' Ik glimlach even en sla haar deken goed over haar heen. Vervolgens loop ik haar kamer uit opzoek naar Zoëy. Mijn nerveuse gevoel maakt alles ook niet echt beter.
'Zayn, heb jij dit allemaal gemaakt?' Blij zie ik haar rond kijken naar de versierde tafels met kaarsen erop. 'Ja, Allemaal voor jou babe.' Ik zie haar even glimlachen en trek haar in een knuffel. 'Dit had je echt niet hoeven doen Zayn.' Ik glimlach even wanneer ze een kus op mijn wang drukt en begeleidt haar naar de stoel die ik vervolgens achteruit schuif. 'Gaat u zitten.' Ik zie haar even lachen en ga daarna zelf ook tegenover haar zitten.
(Zoëys pov.)
Oh my godd. Hoe cute is dit? Zayn die zoveel moeite voor me doet? Wauw, hier moet sowieso iets achter zitten. Ik glimlach even wanneer ik hem verlegen heen en weer zie kijken. 'Zayn, het is echt lief dat je dit voor me doet.' Een ontspannend gevoel zie ik eindelijk bij hem verschijnen.
*
*
'Ik hou van je.' Ik geef hem een kus op zijn mond en voel zijn hand rustgevend op mijn rug. We hadden net besloten om even een stukje te gaan lopen, en ik moet zeggen, Zayn doet echt de moeite om er een leuke avond van te maken. 'Ik hou ook van jou.' Ik zie hem even glimlachen en geef een kus op zijn wang. 'Maarr, eigenlijk wilde ik je wat vragen.' Vragend kijk ik hem aan en lopen we naar het gras. Ik voel een blij gevoel opkomen wanneer ik Zayn op zijn knieën zie gaan. 'Oh my..' Ik glimlach even en besluit om mijn mond verder te houden zodat ik Zayn niet nog zenuwachtiger maak.
'Lieve Zoëy, Je weet dat ik super veel van je houdt.. Dus, wil je met me trouwen?' Ik moet moeite doen om mezelf in bedwang te houden wanneer ik Zayn het doosje tevoorschijn zie halen. 'OMG JAA.' Ik wacht tot Zayn de ring om mijn vinger schuift en trek hem vervolgens in een knuffel. 'Hij is echt prachtig Zayn.' Met bewondering kijk ik naar het glinsterende voorwerp om mijn hand en zie ik Zayn even glimlachen. 'Ik wist dat je hem mooi zou vinden.' Ik voel dat hij een kus op mijn wang drukt en geef hem nog een laatste knuffel. 'Kom, we gaan naar huis.' Ik knik instemmend en pak Zayn's hand snel vast. Ik voel me echt het gelukkigste mens op aarde nu ofzo. 'Wist Catterien hier al vanaf?' Ik zie Zayn grijzend knikken. 'Dat is de rede dat ze je steeds verschillende stenen liet zien.' Kort denk ik even na en weet ik het alweer. 'Jullie sneaky ..' Ik grijns even en hoor Zayn ook lachen. 'Heeft ze van mij.' Tevreden kijkt hij me aan en geef ik hem een speels duwtje naar rechts.
'Hee, niet gaan duwen he, straks ben ik nog gewond op onze bruiloft.' Lachend pak ik zijn hand weer vast en komen we bij het huis uit. 'Dankjewel voor alles.' Ik glimlach even en voel dat hij zijn arm om me heen legt. 'Geen probleem babe.' Snel plaats ik een korte kus op zijn lippen en voel ik dat hij me in een snelle beweging optild. Lachend laat ik het toe en brengt hij me naar boven.
~~~~~~~~~~~~~~~
Oohh, Naughty Zayn..
YEASS ZE GAAN TROUWEN WHOEHOE :p
Heb ook hoofdstuk 5 van save the moment 5sos fanfiction erop gezett :D
Xxx Mwahh.
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fanfictionvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...