1. IK HEB FUCKING KAARTJES VOOR FIVE SECONDS OF SUMMER.. OMFGGGG, IK BEN ZO BLIJJJ <3 <3
2. M'n broer op youtube; Sander6music
3. Hier is t nieuwe hoofdstukk ^^
4. Ashton is schattig, en is zooooo cute als ie lacht. AAAAAHH <3
5. Ik ben echt een mongool :')
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(Niall pov)
Ik voel dat ik van de grond wordt afgehaald en merk dat mijn hele lichaam schokt. De hele tijd voel ik overal steken en krijs ik het uit van de pijn. 'Niall, we zijn er bijna' zegt Zayn die me bezorgd aankijkt. Ik knik even en kijk naar Harry die me in zijn armen heeft opgetild.
'YESS, IK HEB BEREIK HIER.' Snel tikt Louis het 112 nummer in en voel ik een steek in mijn been overslaan. Weer verlaat een schreeuw mijn mijn mond en laat Harry me rustig op de grond zitten. 'Even rustig ademen' Ik volg Harry's instructies en krijg mijn ademhaling na een tijdje weer onder controle.
'Daar zijn ze' Hoor ik Liam zeggen die naar de ambulances in de verte wijst. Ik sta op met Harry's hulp en voel me weer zwak worden.
'Niall, nog 1 minuut volhouden'
Ik knik even onzeker en voel mijn benen knikken. Waarschijnlijk heb ik teveel spanning ofzo.
'Niall?'
ik knik weer en voel aan mijn hoofd. Met een snelle beweging zak ik door mijn benen heen en val ik met een harde klap op de grond.
(harry pov.)
'Fuck, foute boel' Roep ik als ik Niall weg zie zakken. Meteen rennen er mensen uit de ambulance naar hem toe en plaatsen ze allemaal dingen op zijn lichaam. Hoe die dingen heten? I don't know. Als het Niall maar kan redden.
Snel loop ik mee de ambulance in en volgt de rest van de jongens me ook. 'Harry, wees niet boos op me' Hoor ik Zayn zacht zeggen. Ik kijk even weg en zie Niall half bewusteloos liggen. 'Het komt goed met Niall' Zegt Louis die me een rustgevende blik schenkt. Ik glimlach even en hoor Zayn zuchten.
Eigenlijk vraag ik me af waarom ik Zayn de schuld geef. Hij is degene die vroeger is gepest door hun.. 'Zayn, we praten er zometeen over, oké?' Ik zie hem knikken en kijk hoe we de parkeerplaatsen van het ziekenhuis oprijen. Dit jaar is voor mij echt het record van ziekenhuizen bezoeken volgensmij.
Ik ren mee met de mensen die Niall naar binnen brengen en stop voor de kamer. Hier mag ik denk ik niet meer verder. Snel ga ik in de wachtkamer zitten en komt de rest van de jongens ook aanlopen.
'Nu?' Vraagt Zayn die me aankijkt. Ik knik even en loop met Zayn mee naar een andere plek waar niemand staat. 'Sorry, Ik moest het niet allemaal op jou afreageren.' Zeg ik als ik hem smekend aankijk. 'Het is al goed man' Zegt hij lachend terwijl ik even glimlach.
'JONGENS, NIALL IS WEER BIJGEKOMEN' Ik ren naar het raam van Niall en zie hem langzaam rondkijken. vragend kijkt hij de dokter en uiteindelijk mag er een van ons binnen komen.
'Wie eerst?' Vraag ik terwijl iedereen vervolgens naar Zayn wijst. Ik knik en zie hem opgelucht naar binnen lopen.
(Zoëy pov.)
Verveeld kijk ik naar Eleanor die naar de tv zit te staren. 'Het is zo saai hier' Zeg ik met een zucht terwijl ik opsta en op zoek ga naar een fles cola. 'Hey, de jongens zijn op tv!' Hoor ik Eleanor schreeuwen. Snel loop ik terug en zie ik Niall en Zayn. 'Wat is er met Niall gebeurd?' Vraag ik bezorgd terwijl ik ga zitten.
'Daar is Louis' Roept ze opgelucht. Ik glimlach even en hoor Louis zeggen dat Niall van de trap is gevallen. Ooh shit, dat kon hij beter niet zeggen. Niemand gaat dat toch ooit geloven?
'Ik ga naar ze toe' Roept Eleanor die de tv uitzet en naar de hal loopt. 'Nee el, we mochten niet weg, en die jongens zijn nog niet eens opgepakt.' Zeg ik terwijl ik voor de deur ga staan. 'Dat boeit me helemaal niks' Zegt ze terwijl ze haar jas aantrekt.
Snel trekt ze de deur open en trek ik aan haar arm in de hoop dat ze terug loopt.
'Hey beauty's'
Ik kijk snel op en zie een jongen met een enge grijns naar ons kijken. 'Fuck' Is het enige wat ik Eleanor hoor zeggen. Snel trek ik Eleanor mee naar binnen en gooi ik de deur dicht. 'Shit, ze weten nu waar we zijn' Sis ik terwijl ik iemand tegen de deur voel beuken. 'Bel 112' fluister ik terwijl Eleanor naar binnen rent.
Ik hoor een glas breken in de woonkamer en meteen is mijn hoop weg. Snel ren ik naar de woonkamer en zie ik hoe Eleanor weg wordt getrokken bij de telefoon die ze op de grond heeft laten vallen. 'Neem ze allebei maar mee' Hoor ik een jongen zeggen die nog buiten staat.
Snel grijp ik naar de telefoon op de grond en voel ik een harde ruk aan mijn arm. 'Mee lopen' Zegt hij terwijl hij me ruw mee trekt. Ik probeer hem van me af te slaan maar voel een harde klap tegen mijn wang aan.
'Meelopen of ik doe je wat' Roept hij terwijl ik met hem mee loop naar buiten.
'Jullie zijn nog makkelijker mee te nemen dan die vriend van een Niall van jullie.' Roept hij grijzend. 'Hou je bek toch' Roep ik terwijl ik een harde draai aan mijn hand voel.
'Dat zeg je niet nog een keer' Roept hij terwijl ik nog een trap tegen mijn been na krijg.
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fanfictionvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...