(Zoëy Pov.)
'Ik ben echt misselijk' Zeg ik kreunend als ik eindelijk de laatste hap van m'n pizza op heb. 'Nooit meer pizza en ijs achter elkaar' Voegt Harry er met een misselijke stem aantoe. Moeizaam sta ik op en lijkt het alsof ik ineens 10 kilo zwaarder ben. Ik schuif me stoel aan en loop daarna met Harry naast me het terein af.
'Weet je nog de vorige keer dat ik kayleigh heb ontmoet bij een vaag restaurant naast ons hotel?' Vraagt Harry als hij me aankijkt. 'Jaa, Je zit toch nog op Skype met haar?' Zeg ik als we doorlopen en ons hotel al in zicht komt. 'Ik hoop dat ik haar weer tegen kom.' Mompelt hij als hij naar beneden kijkt. Ik kijk hem aan en weet nog hoe verdrietig hij was toen hij haar moest achterlaten. Eigenlijk snap ik het wel.. Het is hetzelfde als Zayn ineens zou verhuizen en ik hier zou moeten blijven, Wow, daar moet ik echt niet aan denken..
'Ik hoop het voor je' Zeg ik als ik een glimlach laat zien en Harry ook weer begint te lachen. 'Misschien kunnen we morgen weer naar dat hotel gaan waar we toen zaten, en dan Kayleigh daar gaan opzoeken!' Zeg ik enthousiast omdat ik haar in deze tijd ook wel als een vriendin van mij ben gaan zien. 'Ja, dat gaan we morgen doen!' Roept hij blij als we het hotel inlopen en we in de lift stappen. 'Oké, spreken we morgen om 10 uur in de lobby af?' Vraag ik snel voordat de deuren weer open gaan. 'Jaa, 10 uur ben ik er' Zegt hij grijzend als we de lift uitlopen en naar onze eigen kamer gaan.
Lachend zie ik Harry zwaaien en doet hij zijn kamerdeur dicht. Met een kleine glimlach maak ik mijn deur open en loop ik naar binnen. Ik gooi de deur weer dicht en zie mijn bed staan. Ooh, wat heb ik er naar verlangt om te gaan slapen! Snel kleed ik me om en poets ik snel mijn tanden. Wacht, hoor ik nou serieus mijn mobiel afgaan? Zuchtend spoel ik mijn mond en loop ik snel naar mijn mobiel.
Ooh, het was maar een bericht.. Snel open ik hem en lach ik even als ik zie dat ie van Zayn is.
Hey Babe, Hoe is 't daar? Catterien mist je heel erg, en ik natuurlijk ook :/ </3
Snel terug komen hoor, maar veel plezier nog, en tot over een paar dagenn.
xxx Zayn. Bye beauty. :)
Ahhw, ik mis ze ook.. Maar hier is het natuurlijk ook weer heel leuk. Tjaa, ik antwoord morgen wel. Sloom loop ik naar mijn bed en val ik uiteindelijk in een diepe slaap.
**
Shitt, over een kwartier moet ik al in de lobby zijn en ik ben net wakker?! Snel sprint ik m'n bed uit en kleed ik me om. Na een kwartier sta ik uiteindelijk in de lobby te wachten en besluit ik in de tussentijd Zayn even terug te beantwoorden. Ik kan Harry toch nog nergens bekennen dus daar heb ik nu even de tijd voor.
Heee, Ik mis jullie ook heel erg. We gaan vandaag Kayleigh opzoeken. (Chick van Harry, weet je wel? ;) Hoop dat ze samen weer snel bij elkaar komen <3
Tot over een paar dagen en kusjes aan Catterienn. Xx Zoëy. Love yahh. :D
Snel verzend ik hem en zie Harry aankomen lopen. 'Waar was je nou?' Roep ik als ik hem aankijk en hij verwarrend op zijn mobiel kijkt. 'Jaa, mijn tijd stond blijkbaar een uur achter dus schok ik me dood toen ik zag dat het al 10 uur was.' Zegt hij met een schuldige blik en ik daarna zeg dat het niet uitmaakt. Samen lopen we het hotel uit en stappen we snel de bus in 'die we ook nog maar net hebben gered' En rijden we naar het andere hotel waar Kayleigh werkte.
'Ik ben zo blij als ik haar weer zie' Hoor ik Harry met een stralend gezicht zeggen als hij uit het raam kijkt. 'Jaa, ik hoop voor jullie dat jullie weer snel wat met elkaar krijgen' Zeg ik met een glimlach als ik Harry zich met een bedankt blik mijn kant op zie kijken. 'Yeah, Here we are Baby'zz' Hoor ik Harry roepen als de bus stopt en hij me als een gek de bus uittrekt. 'Harry rustig' Zeg ik lachend als we naar het hotel lopen. 'We gaan rennen mevrouw Leard' Roept hij spontaan als hij mijn arm vastpakt en we uiteindelijk bij het zwembad uitkomen. 'Harry?' Hoor ik iemand roepen. Snel draai ik me om en zie ik Kayleigh staan. Oh my god, dit lijkt net een sprookjesfilm. Zo schattig!
'Kayleigh' Hoor ik Harry roepen met zijn bekende stem als hij haar omhelst. Wauw, dit is het moment waar ik op heb gewacht. Ze zijn zo schattig samen! 'omg, ik kan niet geloven dat jullie hier zijn!' Hoor ik haar roepen als ze ons met een lachende blik aankijkt.
(Zayn pov.)
'Oké, hoe moet dit dan?' Vraag ik aan Catterien als ik een prinsessen bakmix ofzoiets omhoog hou. Ik ben hier echt niet goed in ofzo. 'Dit moet je daarin doen!' Roept ze blij als ze het zelf al doet. 'Ik regel de oven wel, maak jij het beslag maar oké?' vraag ik als ik haar aankijk. Blij knikt ze en begint ze met een blij liedje het beslag te kneden.
Snel pak ik mijn mobiel erbij en zie ik dat ik een bericht heb van 2 uur geleden.
Heee, Ik mis jullie ook heel erg. We gaan vandaag Kayleigh opzoeken. (Chick van Harry, weet je wel? ;) Hoop dat ze samen weer snel bij elkaar komen <3
Tot over een paar dagen en kusjes aan Catterienn. Xx Zoëy. Love yahh. :D
Blij glimlach ik even en hoor ik Catterien roepen die klaar is. 'Ik kom al' Roep ik snel als ik naar de oven loop en de vormpjes erin zet. Waarom ben ik ooit op het idéé gekomen om prinsessen koekjes te bakken? 'Nu ben je een echte prinses!' Roept Catterien blij als ze me aankijkt. Euhmm, moet ik daar blij mee zijn? Noujaa, het zal wel. 'Jij bent sowieso als het mooiste prinsesje van het hele land' Zeg ik lachend als ik haar optil en we samen wachten totdat de koekjes klaar zijn.
======================================
HEEEEEEEEEEE, dit was dus weer het volgende hoofdstuk :)
Morgen of vanavond weer een. (Eigenlijk weet ik zeker dat het vanavond wordt)
WANT IK HOEF MORGEN NIET NAAR SCHOOL OMDAT ONZE SCHOOL MORGEN NOG EEN DAGJE VRIJ HEEFT! YEAAAH. :D
Veel succes voor degene die morgen wel naar school moeten. Zal aan jullie denken babe's <3
Lots of Love. (Wow, dat is echt lang geleden dat ik dat zei) :p
CAAAAT :D x
JE LEEST
She was mine|| Zayn Malik Fanfiction
Fanfictionvervolg op boek ''Babysitting Zoëy Malik'' Zoëy kan het niet meer aan. De jongen waar ze van hield, waar ze alles aan gaf. Weg is het, en ze wil het zo snel mogelijk vergeten. Ze probeert alle herinneringen weg te gooien, En tegelijk probeert Juli...