״אבל לואי תקשיב לי !״ הארי צעק.
״מה ?! אתה התנשקת !! ולא איתי !!״ צעקתי בכעס.
״עם מי ?!״ הוא צעק חזרה. ״שאני חזרתי הביתה אתה ומישהו ליד המועדון התנשקם ! אני לא אידיוט !״ צעקתי. ״לואי אתה לא רציני . אתה באמת חושב שבגדתי בך ?״ הוא שאל.
״אני לא יודע״ אמרתי.״אני בחיים לא אבגוד בך. הדבר היחיד שאני זוכר שחזרתי אחורה ואז ליאם לקח אותי לשיחה והמשכנו ללכת אחריך . זה היה שתיים בלילה ! ואני לא התנשקתי עם ליאם. כנראה זה מישהו דומה״ הוא אמר. ״אני לא יודע..״ אמרתי וניסיתי לנקות את ראשי.
גם ויקטוריה אמרה שהארי הלך.
״פאק לואי אתה באמת חושב שאני אנשק מישהו ?״ הוא שאל. ״א-אני ראיתי שישהו גבוה עם שיער קצת ארוך מתנשק עם מישהו ולמישהו היה חולצה לבנה״ אמרתי. ״דבר ראשון ליאם היה עם חולצה שחורה ואתה לא זוכר שיצאנו ביחד מהמועדון אני לבשתי את הכובע גרב . זוכר ?״ הוא שאל. זה נכון.
״אני מצטער . כל כך, אתה כל כך חשוב
לי ואם זה מציק לך שאני שותה לפעמים אני אפסיק״ הוא אמר. ״זה לא מציק לי.. אני פשוט לא אוהב שאתה מגזים . אין לי בעיה שתשתה קצת״ אמרתי. ״אני מבין . ואני רק רוצה שתדע שאני בחיים לא אבגוד בך״ הוא אמר. ״אתה יותר מידי יקר לי״ הוא המשיך.״ואני אוהב אותך . כל כך״ הוא אמר.
התקרבתי אליו והוא עטף את ידיו סביב גופי.
פני צמודות לחזהו והוא מלטף לראשי.״אני אמרתי משהו מפגר ?״ הוא שאל.
״יותר מידי״ אמרתי. אני יודע שאם הוא היה מפוקס הוא לא היה אומר את הדברים האלו. או שאולי רק בצחוק.״אוי . אני אידיוט״ הוא אמר והנהנתי בחיוך קטן. הוא צחק ונישק לראשי.
״הארי ! אני הייתי חייבת לשאול לאיפה אתה וליאם הלכתם !״ ויקטוריה אמרה ורצה לפה.
״אני הייתי שיכור וליאם רצה להרגיע אותי כדי שלא אעשה משהו ללואי״ הארי אמר.
״הו . אוקיי !״ היא אמרה ונכנסה לחדר השינה של נייל.
״אני מצטער שקפצתי למסקנות״ אמרתי. ״זה בסדר״ הוא אמר וליטף לפניי.
חייכתי והוא נשך את שפתיו.
הוא הצמיד את שפתינו לנשיקה ארוכה.חייכתי וקשרתי את ידי סביב צווארו של הארי .
לשונו עברה ברוך בין שפתיי ונכנס לפיי.
קשרתי את לשוני בשלו. יד אחת שלו בלחי שלי ויד השניה במותניי ויורדת לאגני.קשרתי את רגליי סביב מותניו ולא הפסקתי לנשק אותו .
אני לא יכול לדמיין בראשי את הארי מנשק מישהו אחר .
YOU ARE READING
I Can't L.S
Jugendliteraturאני לא יכול. *כל הזכויות שמורות לHarry24louis, אין להעתיק. טריגר: •יחסי מין •שפה בוטה •לארילארילארילארי